Åh vad härligt att läsa att allt gått bra för er och att allt känns bra.
Nu börjar mina nerver komma... men så förväntansfull 😊
Jag har varit så spänd i en hel månad och idag.. kände jag absolut ingenting.. operationen blev framflyttad två ggr och till slut så var jag så hungrig så jag var i stadiet att bars få de överstökat så jag kunde få äta hahah
—
2 barn, 31 år, 1.68 cm lång, 62 kg.
Bröstförstoring.
Konsultation 18/3-23 hos Mattias Elmér, Nordiska kliniken.
Operation 20/4-23 Nordiska kliniken
625cc mentor HP
Oj varför blev du framflyttad 2g?
De vill man absolut inte ska ske. Nu börjar jag nojja över narkosen, kristankar delux 😖
Hejjhejj wrote:
1xxx1 wrote:
Jag har varit så spänd i en hel månad och idag.. kände jag absolut ingenting.. operationen blev framflyttad två ggr och till slut så var jag så hungrig så jag var i stadiet att bars få de överstökat så jag kunde få äta hahah
Implantatbyte 2023, 24/4
Läkare; Örjan Gribbe.
Implantatbyte till Motiva Ergonomix full profil. H 450cc & V 425cc bakom muskel.
Plastikkirurgen Stockholm.
Jag har op imorgon! Så spännande, är inte nervös alls men kanske blir. Känns som ett tandläkarbesök typ 😂 Är mer nervös för tiden efter i och med att jag har små barn hemma. Puhhh!
De vill man absolut inte ska ske. Nu börjar jag nojja över narkosen, kristankar delux 😖
Hejjhejj wrote:
1xxx1 wrote:
Den första tiden vet jag inte, men när jag blev flyttad till 15 tiden var de pga att låg efter med en timme och de kan jag ändå förstå, man jobbar ju med människor som alla är vi olika:)
Så boka fast hela dan för man vet aldrig vad som händer :)
Narkosen var hur lätt som helst, jag trodde de skulle va otäckt att se operationssalen men personalen var väldigt duktig på att skicka ut bra vibbar så jag kände mig lugn, uppvaket var snabbt och enkelt.
Är du rädd för illamående så tryck direkt på knappen så kommer dom med medicin, jag trodde jag kunde hantera den men icke.. men man får även det utskrivet.
—
Bröstförstoring.
625cc mentor HP
Jag har op imorgon! Så spännande, är inte nervös alls men kanske blir. Känns som ett tandläkarbesök typ 😂 Är mer nervös för tiden efter i och med att jag har små barn hemma. Puhhh!
Håller tummarna för dig!! Jag upplever det som sagt som en rejäl mjölkstockning och lite tryck över bröstet så än är det hanterbart.
—
Bröstförstoring.
625cc mentor HP
Jag läste att ljuden och knastret är luft som kommit i under operationen, men som kroppen absorberar, så inget farligt.
Mjölkstockning är inte skoj, men den kunde jag iaf hantera med massage och värme.
Massage står att man inte ska göra för mig, men värme kanske kan hjälpa.
Jag ska vara på kliniken först kl 13, så måndag morgonen lär jag gå på nålar.
Illamåendet är absolut något jag är rädd för, eftersom jag har så dåliga erfarenheter fr mina två KS, då mådde jag super dåligt i 12h/8h och kräktes massor med båda. Men jag har sagt de och pratat flera gånger med Örjan om de. Så jag hoppas innerligt att jag slipper de nu.
Sen finns oron för efter, hur barnen kommer ta de, dottern är super mammig. Men jag hoppas de ska gå bra. Ska prata med barnen mer i helgen om att jag kommer ha ont och inte kunna göra allt som vanligt.
Sen hoppas jag gubben inser/insett att jag kommer vara begränsad 🙈 han är van att jag har en hög smärtgräns, men man vet aldrig hur de går. Kanske kommer ha super ont 😖
Sen kommer den andra känslan och tankarna... wwweeeiii snart min tur 🤣🤩🤣
Bara helgen, sen min tur 😀
Hejjhejj wrote:
Ananasblomma2 wrote:
Jag upplever att det knakar och brakar i brösten. Sen har jag sån otrolig brännande smärta, så oskönt.
Hur tajt ska bh sitta? Känns olidligt mot revbenen.
Till mig sa dom att de va vanligt att de knaka och braka för de va nånting som jag inte kommer ihåg.just nu.. känner ingenting mot revbenen ön iaf.
Implantatbyte 2023, 24/4
Läkare; Örjan Gribbe.
Implantatbyte till Motiva Ergonomix full profil. H 450cc & V 425cc bakom muskel.
Jag upplever att det knakar och brakar i brösten. Sen har jag sån otrolig brännande smärta, så oskönt.
Till mig sa dom att de va vanligt att de knaka och braka för de va nånting som jag inte kommer ihåg.just nu.. känner ingenting mot revbenen ön iaf.
Ja jag antar att det helt ofarligt men det känns ju mysko🤣. Känns som att hela världen hör det jag hör...
Nä nu får maken komma hem, jag är svettig och behöver hjälp med att duscha. Ska ut och fira sonen ikväll med lite go middag och ölprovning för grabbarna, jag partar på Alvedon och eventuellt en oxynorm om jag vill vara riktigt wild and crazy.
Ha en fin helg allihopa ❤️
—
Har äntligen fått den bröstförstoring jag längtat efter i år. Blir jag lyckligare? Ingen aning men nu är den gjord.
42år, 182cm, 77kg
Bröstförstoring november -22, Sahlgrenska:
400cc hp cohesive 1 framför muskeln
Byte implantat maj -23, Sahlgrenska:
550cc hp cohesive 2 framför muskeln
Bröstförstoring.
625cc mentor HP
40 år, 2 barn, 173cm, 71 kg
Bröstförstoring 2005
Läkare Kjell-Ove Sällström.
Inamed Low profil 260cc bakom muskel
Plastikkirurgi gruppen, Sabbatsberg sjukhus,
Implantatbyte 2023, 24/4
Läkare; Örjan Gribbe.
[quote=1xxx1]
Bröstförstoring.
625cc mentor HP
Håller tummarna för dig!! Jag upplever det som sagt som en rejäl mjölkstockning och lite tryck över bröstet så än är det hanterbart.
Bröstförstoring.
625cc mentor HP
Har äntligen fått den bröstförstoring jag längtat efter i år. Blir jag lyckligare? Ingen aning men nu är den gjord.
Bröstförstoring.
625cc mentor HP
Jag läste att ljuden och knastret är luft som kommit i under operationen, men som kroppen absorberar, så inget farligt.
Mjölkstockning är inte skoj, men den kunde jag iaf hantera med massage och värme.
Massage står att man inte ska göra för mig, men värme kanske kan hjälpa.
Jag ska vara på kliniken först kl 13, så måndag morgonen lär jag gå på nålar.
Illamåendet är absolut något jag är rädd för, eftersom jag har så dåliga erfarenheter fr mina två KS, då mådde jag super dåligt i 12h/8h och kräktes massor med båda. Men jag har sagt de och pratat flera gånger med Örjan om de. Så jag hoppas innerligt att jag slipper de nu.
Sen finns oron för efter, hur barnen kommer ta de, dottern är super mammig. Men jag hoppas de ska gå bra. Ska prata med barnen mer i helgen om att jag kommer ha ont och inte kunna göra allt som vanligt.
Sen hoppas jag gubben inser/insett att jag kommer vara begränsad 🙈 han är van att jag har en hög smärtgräns, men man vet aldrig hur de går. Kanske kommer ha super ont 😖
Sen kommer den andra känslan och tankarna... wwweeeiii snart min tur 🤣🤩🤣
Bara helgen, sen min tur 😀
40 år, 2 barn, 173cm, 71 kg
Bröstförstoring 2005
Läkare Kjell-Ove Sällström.
Inamed Low profil 260cc bakom muskel
Plastikkirurgi gruppen, Sabbatsberg sjukhus,
Implantatbyte 2023, 24/4
Läkare; Örjan Gribbe.
Ja jag antar att det helt ofarligt men det känns ju mysko🤣. Känns som att hela världen hör det jag hör...
Nä nu får maken komma hem, jag är svettig och behöver hjälp med att duscha. Ska ut och fira sonen ikväll med lite go middag och ölprovning för grabbarna, jag partar på Alvedon och eventuellt en oxynorm om jag vill vara riktigt wild and crazy.
Ha en fin helg allihopa ❤️
Tid bokad 19/5 😊
42år, 182cm, 77kg
Bröstförstoring november -22, Sahlgrenska:
400cc hp cohesive 1 framför muskeln
Byte implantat maj -23, Sahlgrenska:
550cc hp cohesive 2 framför muskeln