Annons
140 posts / 0 new
Last post
2024, January 11 - 21:00
Whitney
Whitney's picture
Offline
Last seen: 2 days 14 hours ago
Silver
Joined: 2023-10-13 19:59

Samma här😩. Värsta dagen hittills! Har haft så ont,Det känns verkligen som de ska sprängas i sönder🫣🥹🥹. Har även ont i såren !
Har hört att dag 2-3 är värst😱. Hoppas på att morgon dagen blir bättre🙏
Ville ju gå ut på en promenad idag!! Det hade aldrig gått 😥

Emmav93 wrote:

Hur mår ni?
Detta är nog värsta dagen hittills för mig. Känns bokstavligen som om att allt bara ska spängas. Stränar, och har svårt att andas. Känns bättre när jag rör mig i lugn takt men de är svårt när jag normalt sett flyger fram med allt som har med familjeliv att göra. Dör av tristess och smärta.

2024, January 11 - 21:58
Emmav93
Emmav93's picture
Offline
Last seen: 3 days 17 hours ago
Silver
Joined: 2023-11-29 22:25

Whitney wrote:

Samma här😩. Värsta dagen hittills! Har haft så ont,Det känns verkligen som de ska sprängas i sönder🫣🥹🥹. Har även ont i såren !
Har hört att dag 2-3 är värst😱. Hoppas på att morgon dagen blir bättre🙏
Ville ju gå ut på en promenad idag!! Det hade aldrig gått 😥

Emmav93 wrote:

Hur mår ni?
Detta är nog värsta dagen hittills för mig. Känns bokstavligen som om att allt bara ska spängas. Stränar, och har svårt att andas. Känns bättre när jag rör mig i lugn takt men de är svårt när jag normalt sett flyger fram med allt som har med familjeliv att göra. Dör av tristess och smärta.

Ja verkligen, imorgon måste jag ut och röra på mig.

3 barn, 30år, 166 cm, 53kg
Bröstförstoring
Konsultation 8/1: Said Saidian, Nordiska Kliniken
Op 9/1: Said Saidian, Nordiska Kliniken
Strl före op: tomma 70b
Strl före barn: fylliga 70c
1 operation: 825cc motiva round corsé
Strl efter op: vet ej.

2024, January 11 - 22:22
Phew
Phew's picture
Offline
Last seen: 1 month 2 weeks ago
Silver
Joined: 2024-01-09 23:01

Hehe. Jag gör samma. Har varit hos en och fått en rekommendation. Ska bli spännande att se vad Akademikliniken säger :)

Jag tycker det är så svårt! Min första kirurg skrev att jag skulle ha runda med struktur, bakom muskeln. 225-330. Hur tänker du kring storlek?

Annons
2024, January 12 - 14:38
Emmav93
Emmav93's picture
Offline
Last seen: 3 days 17 hours ago
Silver
Joined: 2023-11-29 22:25

Men idag känns inte allt helt hopplöst iallafall. Varit iväg på affären, tagit en kortare promenad och städat hemmet med hjälp av barnen 😊

3 barn, 30år, 166 cm, 53kg
Bröstförstoring
Konsultation 8/1: Said Saidian, Nordiska Kliniken
Op 9/1: Said Saidian, Nordiska Kliniken
Strl före op: tomma 70b
Strl före barn: fylliga 70c
1 operation: 825cc motiva round corsé
Strl efter op: vet ej.

2024, January 12 - 19:25
Whitney
Whitney's picture
Offline
Last seen: 2 days 14 hours ago
Silver
Joined: 2023-10-13 19:59

Vad härligt🤩
Jag har också gått till affären och handlat. ( tar 20 min enkel väg) ) men höll fan på att svimma av smärta på vägen hem😩😥
Så nu blir den vila!
Och inte så långa promenader i morgon!

2024, January 15 - 08:28
Whitney
Whitney's picture
Offline
Last seen: 2 days 14 hours ago
Silver
Joined: 2023-10-13 19:59

Yohonney wrote:

Hej alla! Jag ska opereras den 15 jan 🙌🙂 känner mig lugn men kommer nog vara nojjig dagen innan, just sövningen tycker jag känns läskig 😅


Stora dagen idag🤩
Stort lycka till 🤗

Annons
2024, January 15 - 11:06
Yohonney
Yohonney's picture
Offline
Last seen: 1 month 1 week ago
Silver
Joined: 2023-09-07 21:35

Tyvärr blev det flyttat till onsdag så får stå ut lite till 🥺🥺

Whitney wrote:

Yohonney wrote:

Hej alla! Jag ska opereras den 15 jan 🙌🙂 känner mig lugn men kommer nog vara nojjig dagen innan, just sövningen tycker jag känns läskig 😅

Stora dagen idag🤩
Stort lycka till 🤗

3 barn, 32 år, 165 cm, 63 kg
Bröstförstoring
Konsultation 28/9 Dr Torbjörn Söderström, Estetikcentrum Malmö.
Op - 17/1-24
Strl före op:75B
Strl efter op: -
Implantat - 300cc, runda

2024, January 15 - 11:07
Yohonney
Yohonney's picture
Offline
Last seen: 1 month 1 week ago
Silver
Joined: 2023-09-07 21:35

Hej tjejer!
Nu har det snart gått en vecka, hur mår ni? Hur har veckan varit?🥰

3 barn, 32 år, 165 cm, 63 kg
Bröstförstoring
Konsultation 28/9 Dr Torbjörn Söderström, Estetikcentrum Malmö.
Op - 17/1-24
Strl före op:75B
Strl efter op: -
Implantat - 300cc, runda

2024, January 15 - 12:46
Fjalar
Fjalar's picture
Offline
Last seen: 16 hours 17 min ago
Silver
Joined: 2023-04-15 20:09

Yohonney wrote:

Hej tjejer!
Nu har det snart gått en vecka, hur mår ni? Hur har veckan varit?🥰

Hej! Jag opererades för snart en vecka sen och det har verkligen varit upp och ner under veckan. Bra med den smärtstillande medicinen men fick problem med förstoppning (har väldigt känslig mage). Så besvärligt med ytterligare en sak som inte går smidigt. Har varit lite svårt att sova på natten också så är lite som en zombie på dagen. Slutade med morfinliknande preparat dag 4 och mår ändå bättre än förväntat :)

Brösten är jättefina men lite större än vad jag hade tänkt mig hehe. Kommer nog bli bra sen när svullnaden lägger sig :) Hade lite träningsvärk/stela muskler i axlar-bröstrygg-mage de första dagarna men det är helt borta nu. Har dock kvar lite muskelsammandragningar i bröstmusklerna som gör ont och är jobbigt.

Är så glad att jag flätade mitt hår innan op. Det ser faktiskt helt okej ut fortfarande nu dag 6.

Är du peppad inför din op?😇

170cm, 55kg.
Storlek innan op: 75A.
Bröstförstoring Nordiska Kliniken januari 2024, Mentor cc535.

Annons
2024, January 15 - 14:19
Yohonney
Yohonney's picture
Offline
Last seen: 1 month 1 week ago
Silver
Joined: 2023-09-07 21:35

Hur ofta per dag tog du den smärtstillande medicinen? Såg idag att jag har fått en sorts tablett på recept så ska hämta ut de imorgon 😁 natten oroar mig lite då jag alltid sover på mage så blir svårt att vänja sig vid rygg plus smärtan 🤪
Tack för tipset med att fläta håret, det ska jag göra! Jag är super pepp, längtar tills jag är hemma igen efter operationen och får se mina barn (känns läskigt att bli sövd)😅

Fjalar wrote:

Yohonney wrote:

Hej tjejer!
Nu har det snart gått en vecka, hur mår ni? Hur har veckan varit?🥰

Hej! Jag opererades för snart en vecka sen och det har verkligen varit upp och ner under veckan. Bra med den smärtstillande medicinen men fick problem med förstoppning (har väldigt känslig mage). Så besvärligt med ytterligare en sak som inte går smidigt. Har varit lite svårt att sova på natten också så är lite som en zombie på dagen. Slutade med morfinliknande preparat dag 4 och mår ändå bättre än förväntat :)

Brösten är jättefina men lite större än vad jag hade tänkt mig hehe. Kommer nog bli bra sen när svullnaden lägger sig :) Hade lite träningsvärk/stela muskler i axlar-bröstrygg-mage de första dagarna men det är helt borta nu. Har dock kvar lite muskelsammandragningar i bröstmusklerna som gör ont och är jobbigt.

Är så glad att jag flätade mitt hår innan op. Det ser faktiskt helt okej ut fortfarande nu dag 6.

Är du peppad inför din op?😇

3 barn, 32 år, 165 cm, 63 kg
Bröstförstoring
Konsultation 28/9 Dr Torbjörn Söderström, Estetikcentrum Malmö.
Op - 17/1-24
Strl före op:75B
Strl efter op: -
Implantat - 300cc, runda