Samma här, allt har gått jättebra! Brösten är jättefina, till och med bättre än vad jag vågat hoppas på. Storleken känns också helt rätt och väldigt naturlig. Nordiska kliniken rekommenderar att man kör deras speciella bygel-bh dygnet runt i 6 månader så jag har inte riktigt kunnat experimentera med fina underkläder och bikinis ännu, längtar efter att få göra det till hösten!
—
2 barn, 44 år, 169 cm, 58 kg
Bröstförstoring
Storlek före op: 70A
Storlek efter operation: ca 70C
Konsultation sep 2019, Nordiska kliniken, Patrik Höijer
Konsultation sep 2019, Akademikliniken, Paolo Montemurro
Konsultation 8/3-24 Nordiska kliniken, Patrik Höijer
Operation 21/3-24, Nordiska kliniken, Patrik Höijer, Motiva Ergonomix2 235 bakom bröstmuskeln
Vad roligt att det gått så bra för er tjejer, hoppas att ni alla är nöjda med operationen och mår toppen! Är det någon som gått in genom bröstvårtan? Hur ser era ärr isåfall ut just nu?
—
172cm, 66kg, 24 år
Operation: Oktober 2024 i Spanien
Storlek: 315-350cc (Osäker på storlek)
Samma här, allt har gått jättebra! Brösten är jättefina, till och med bättre än vad jag vågat hoppas på. Storleken känns också helt rätt och väldigt naturlig. Nordiska kliniken rekommenderar att man kör deras speciella bygel-bh dygnet runt i 6 månader så jag har inte riktigt kunnat experimentera med fina underkläder och bikinis ännu, längtar efter att få göra det till hösten!
2 barn, 44 år, 169 cm, 58 kg
Bröstförstoring
Storlek före op: 70A
Storlek efter operation: ca 70C
Konsultation sep 2019, Nordiska kliniken, Patrik Höijer
Konsultation sep 2019, Akademikliniken, Paolo Montemurro
Konsultation 8/3-24 Nordiska kliniken, Patrik Höijer
Operation 21/3-24, Nordiska kliniken, Patrik Höijer, Motiva Ergonomix2 235 bakom bröstmuskeln
Vad roligt att det gått så bra för er tjejer, hoppas att ni alla är nöjda med operationen och mår toppen! Är det någon som gått in genom bröstvårtan? Hur ser era ärr isåfall ut just nu?
172cm, 66kg, 24 år
Operation: Oktober 2024 i Spanien
Storlek: 315-350cc (Osäker på storlek)