Ergonomix2, 200cc, preservé framför muskeln och fascia
Hej!
Har på konsultation blivit rekommenderad preservémetoden, ergonomix2, 200cc och är nu inställd på operation.
Jag har mycket lite egen bröstvävnad och vill ha naturliga bröst både i utseende och känsla, som inte är för stora.
- Är det någon annan som gjort detta med liknande storlek på implantat?
- har ni haft narkos? Eller lokalbedövning, och i så fall med eller utan sedering?
- om det var utan narkos, hur var operationsupplevelsen?
- Är ni nöjda med storlek och utseende?
- Kan ni känna kanter på implantatet? Eller haft rippling?
Och kanske viktigaste frågan: är det något som ni önskar att någon annan hade berättat om/tipsat er om? Antingen om operationen eller tiden efter operation.
Ålder: 36 år, Längd: 160cm, Vikt: ca: 53kg
Barn: Ja
Intresserad av: Bröstförstoring
Har nu: 75A, fyller ej kupa. Mycket lite egen bröstvävnad
Vill ha: naturliga bröst. Funderar på 235/245cc bakom muskeln eller 200cc framför
Hejsan!
Har tyvärr ingen erfarenhet ännu men Jag ska också sätta in ergonomix och önskar naturliga bröst. Har operation 1/7. Jag har dock egen vävnad att fylla ut så kommer lägga bakom muskel och lite större. Men viktigast är verkligen en naturlig shape.
Jag följer gärna tråden och jag har en tråd om ergonomix sedan innan m du kanske får tips av de som skrivits där.
Ålder: 35 år, Längd:164 cm, Vikt: ca: 63kg
Bokat: Bröstförstoring (i Spanien) Motiva Ergonomix2 335
Har nu: Ammade C kupa , lite häng
Vill ha: naturliga bröst med större underpol. Därav ergonomix2
Funderar på 335 eller storleken mindre. Ska lägga bakom muskeln samt göra ”minilyft ”
Klinik/Läkare: ocean clinic marbella , Dr Thurid Gridl
Varit på 2 st konsultationer hos henne
Den ska jag läsa, tack för tips!
Är det ergonomix eller ergonomix2 du kör på? Oavsett vilken så har jag fått en bra bild av mjukheten på brösten när jag läst lite trådar på realself och jag gillar att ärren inte kommer vara så stora. Har du och kirurgen pratat något om storleken på ärren när det är bakomliggande? Nyfiken för att förstå alternativen bättre - bakomliggande med något större implantat var nämligen något vi var inne på också.
Ålder: 36 år, Längd: 160cm, Vikt: ca: 53kg
Barn: Ja
Intresserad av: Bröstförstoring
Har nu: 75A, fyller ej kupa. Mycket lite egen bröstvävnad
Vill ha: naturliga bröst. Funderar på 235/245cc bakom muskeln eller 200cc framför
Jag kommer lägga i Ergonomix 2. Och när min kirurg mätte så landade vi på 310-330 som passar min bredd på bysten och så kan jag utan problem gå upp eller ned en stl.
Har ej bestämt stl helt än och kommer göra det samma vecka som operation (hon beställer båda stl)
Jag kommer även göra mini lyft så mina ärr kommer ju oavsett vara lite större än med bara inlägg av implantat.
Vilka stl hade du kollat på? Eller provat ut?
Ålder: 35 år, Längd:164 cm, Vikt: ca: 63kg
Bokat: Bröstförstoring (i Spanien) Motiva Ergonomix2 335
Har nu: Ammade C kupa , lite häng
Vill ha: naturliga bröst med större underpol. Därav ergonomix2
Funderar på 335 eller storleken mindre. Ska lägga bakom muskeln samt göra ”minilyft ”
Klinik/Läkare: ocean clinic marbella , Dr Thurid Gridl
Varit på 2 st konsultationer hos henne