2023, May 18 - 17:16
Stora inlägg 765 cc
Hej!
Har idag 600cc implantat och ska efter barnafödande och amning byta ut implantat och göra ett lyft. Var inställd på att göra mindre, kanske 500 men blev istället rekommenderad Mentor Siltex HP xtra 765 cc. Lite rädd för att det ska bli för stort men vill såklart lita på kirurgen. Är det någon här som opererat in så stora inlägg utan att det ser groteskt stort ut? 😅
—
Bröstförstoring
Op 2007 Ivan Letterfors, Kosmetisk Kirurgi
600 cc hp bakom bröstmuskeln
Strl före op:75B
Strl efter op: 75F
Annons
Beror kanske en del på din egen bröstbeedd och implantatet? Sen är väl själva förslaget med hp extra för att fylla ut framåt en del också? Allas anatomi är ju olika. Har du testat att prova med den extra volymen? Gå på känslan istället för att stirra blint på cc.
Jag har 825cc nu och många har reagerat negativt på informationen. Men många av mina kompisar märkte inte ens att jag gick från 355 till 825, då tycker jag att jag kan säga att det inte blev "grotest stort"
2 barn, 34år, 162 cm, 68 kg
Bröstförstoring
Op 4/5 -2023
825cc Motiva Round Corsé
Bakom bröstmuskeln
Op 18/1 -2017
355 cc Motiva Ergonomix Round bakom bröstmuskeln
Strl före op:75A
Strl efter op: 75D
Jag provade inte ut något på konsultationen. Kirurgen tyckte att det blir så liten skillnad så det behöver inte prövas. Jag vill såklart lite på honom då han gör detta varje dag och rekommenderar det som passar mig.
Känns ändå skönt att höra att du som bytt till större implantat att alla i din omgivning inte ens märkt det.
Tack för ditt svar. Det hjälpte mig :)
Bröstförstoring
Op 2007 Ivan Letterfors, Kosmetisk Kirurgi
600 cc hp bakom bröstmuskeln
Strl före op:75B
Strl efter op: 75F
Tycker verkligen inte mina 925 ser groteskt stora ut. Jag går gärna större :D
Men beror ju på din kropp i övrigt och tycke och smak
32 år, 1 barn, 76 kg, 168 cm.
Gastric bypass 17/11-22 -20 kg
Stor bukplastik, bröstlyft med implantat och fettransplantation 2/5-23
BBL med implantat och fett, ryggplastik och armplastik 7/8-23