Annons
136 posts / 0 new
Last post
2022, September 14 - 22:01
Krakel
Krakel's picture
Online
Last seen: 28 min 34 sec ago
Silver
Joined: 2022-09-13 22:11

Ok. Har du någon aning om varför de ligger så mycket lägre i pris än andra kliniker för just bröstlyft?

37 år, 176 cm, vikt 75, 3 barn. Rekar inför bröstlyft så snart jag nått min målvikt.

2022, September 14 - 22:05
Krakel
Krakel's picture
Online
Last seen: 28 min 34 sec ago
Silver
Joined: 2022-09-13 22:11

Sassa87 wrote:

Krakel wrote:

Hej alla. Är en 37-årig trebarnsmamma som snart är nere på min idealvikt och därmed redo för ett bröstlyft. Rekar just nu för att hitta rätt klinik och Kirurg, men det är verkligen en djungel. Så glad att jag hittat hit, tack för att nu delar med er.

Hej.
Det är verkligen en djungel. Jag har velat fram och tillbaka sedan 2013 men är nu äntligen redo. Mitt val landar nog på citadellkliniken om konsultationen känns bra. Har väldigt många bekanta som är opade där och dom är alla nöjda. Hoppas du hittar rätt i djungeln du också.

Ok. Har du någon aning om varför de ligger så mycket lägre i pris än andra kliniker för just bröstlyft?

37 år, 176 cm, vikt 75, 3 barn. Rekar inför bröstlyft så snart jag nått min målvikt.

2022, September 14 - 23:24
Sassa87
Sassa87's picture
Offline
Last seen: 1 year 4 months ago
Silver
Joined: 2022-08-31 11:03

Krakel wrote:

Sassa87 wrote:

Krakel wrote:

Hej alla. Är en 37-årig trebarnsmamma som snart är nere på min idealvikt och därmed redo för ett bröstlyft. Rekar just nu för att hitta rätt klinik och Kirurg, men det är verkligen en djungel. Så glad att jag hittat hit, tack för att nu delar med er.

Hej.
Det är verkligen en djungel. Jag har velat fram och tillbaka sedan 2013 men är nu äntligen redo. Mitt val landar nog på citadellkliniken om konsultationen känns bra. Har väldigt många bekanta som är opade där och dom är alla nöjda. Hoppas du hittar rätt i djungeln du också.

Ok. Har du någon aning om varför de ligger så mycket lägre i pris än andra kliniker för just bröstlyft?

Nej det vet jag faktiskt inte. Har inte reflekterat över det men nu när du säger det så skiljer det ju faktiskt ganska mycket. Citadell har haft samma priser länge om jag inte är helt fel på det. Jag tror inte det har med kvaliteten på deras arbete att göra iaf. ( hoppas) Landskrona ligger ju lite dåligt geografiskt så det kan kanske spela in. Men jag vet som sagt inte.

5 barn. 35 år. 170cm 64kg
Bröstlyft.
Konsultation 26/10-22. Helena Sveinsdottir. Citadellkliniken.
Op 9/11 - 22 Helena Sveinsdottir. Citadellkliniken

Annons
2022, September 19 - 16:50
Kaktusen
Kaktusen's picture
Offline
Last seen: 1 year 3 months ago
Silver
Joined: 2022-01-07 01:56

Sassa87 wrote:

Krakel wrote:

Sassa87 wrote:

Krakel wrote:

Hej alla. Är en 37-årig trebarnsmamma som snart är nere på min idealvikt och därmed redo för ett bröstlyft. Rekar just nu för att hitta rätt klinik och Kirurg, men det är verkligen en djungel. Så glad att jag hittat hit, tack för att nu delar med er.

Hej.
Det är verkligen en djungel. Jag har velat fram och tillbaka sedan 2013 men är nu äntligen redo. Mitt val landar nog på citadellkliniken om konsultationen känns bra. Har väldigt många bekanta som är opade där och dom är alla nöjda. Hoppas du hittar rätt i djungeln du också.

Ok. Har du någon aning om varför de ligger så mycket lägre i pris än andra kliniker för just bröstlyft?

Nej det vet jag faktiskt inte. Har inte reflekterat över det men nu när du säger det så skiljer det ju faktiskt ganska mycket. Citadell har haft samma priser länge om jag inte är helt fel på det. Jag tror inte det har med kvaliteten på deras arbete att göra iaf. ( hoppas) Landskrona ligger ju lite dåligt geografiskt så det kan kanske spela in. Men jag vet som sagt inte.

Jag gissar också på geografin! Stockholmsklinikerna lär komma undan med betydligt högre priser, särskilt de med kända "stjärnkirurger" som Nordiska kliniken. För mig blev det ju Art Clinic i Uppsala vilket gav mig en nota på 54 000 istället för 65 000 som Nordiska ville ha för samma op... Plus småsaker som att en bh ingår på Art Clinic medan man får betala extra för den på Nordiska.

Ålder: 33 år, Längd: 173 cm, Vikt: ca 73 kg, Barn: 0
Intresserad av: Bröstlyft. 
Hade: Assymetriska 75D-E, nästan bara tomt skinn kvar efter massiv viktnedgång. En bröstvårta pekade nedåt och vårtgårdarna var utsträckta och ojämna. 
Hoppas på: Normala, symmetriska bröst, helst C-kupa. Ser lovande ut än så länge! 
Klinik/Läkare: 
Konsultation Nordiska kliniken/Patrik Höijer 2022-09-02 
Konsultation Art Clinic Uppsala/Anders Liss 2022-09-07
Operation Art Clinic Uppsala/Anders Liss 2022-10-17

2022, September 19 - 17:09
Tvåtusen
Tvåtusen's picture
Offline
Last seen: 7 months 2 weeks ago
Silver
Joined: 2021-04-15 23:54

Supertaggad på min bröst operation den 25/10 och otroligt glad att hitta hit. Skapade konto förra året när jag gick på min första konsultation men tappade sedan bort forumet :/ Men nu så!

Ålder: 30 Längd:170cm Vikt: ~70kg
Konsultation: 4/8-22
Planerad OP med Patrik Höijer: 25/10-22
Bröstförstoring Motiva Round Full 550cc efter ny konsultation ändrat till Motiva Round Demi 425cc

2022, September 19 - 17:19
Kaktusen
Kaktusen's picture
Offline
Last seen: 1 year 3 months ago
Silver
Joined: 2022-01-07 01:56

Tvåtusen wrote:

Supertaggad på min bröst operation den 25/10 och otroligt glad att hitta hit. Skapade konto förra året när jag gick på min första konsultation men tappade sedan bort forumet :/ Men nu så!

Välkommen tillbaka då! 😃 Ska du göra lyft och förstoring på samma gång eller vid olika tillfällen?

Ålder: 33 år, Längd: 173 cm, Vikt: ca 73 kg, Barn: 0
Intresserad av: Bröstlyft. 
Hade: Assymetriska 75D-E, nästan bara tomt skinn kvar efter massiv viktnedgång. En bröstvårta pekade nedåt och vårtgårdarna var utsträckta och ojämna. 
Hoppas på: Normala, symmetriska bröst, helst C-kupa. Ser lovande ut än så länge! 
Klinik/Läkare: 
Konsultation Nordiska kliniken/Patrik Höijer 2022-09-02 
Konsultation Art Clinic Uppsala/Anders Liss 2022-09-07
Operation Art Clinic Uppsala/Anders Liss 2022-10-17

Annons
2022, September 19 - 18:21
Tvåtusen
Tvåtusen's picture
Offline
Last seen: 7 months 2 weeks ago
Silver
Joined: 2021-04-15 23:54

Kaktusen wrote:

Välkommen tillbaka då! 😃 Ska du göra lyft och förstoring på samma gång eller vid olika tillfällen?

*edit* Orelevant för den här tråden, sorry!

Ålder: 30 Längd:170cm Vikt: ~70kg
Konsultation: 4/8-22
Planerad OP med Patrik Höijer: 25/10-22
Bröstförstoring Motiva Round Full 550cc efter ny konsultation ändrat till Motiva Round Demi 425cc

2022, September 19 - 18:16
Tvåtusen
Tvåtusen's picture
Offline
Last seen: 7 months 2 weeks ago
Silver
Joined: 2021-04-15 23:54

Tvåtusen wrote:

Kaktusen wrote:

Välkommen tillbaka då! 😃 Ska du göra lyft och förstoring på samma gång eller vid olika tillfällen?

Det blir bara förstoring 😍

Men gu 🤦‍♀️ för exalterad och missade att det inte var bröstop utan bröstlyft - sorry 😬

Ålder: 30 Längd:170cm Vikt: ~70kg
Konsultation: 4/8-22
Planerad OP med Patrik Höijer: 25/10-22
Bröstförstoring Motiva Round Full 550cc efter ny konsultation ändrat till Motiva Round Demi 425cc

2022, September 19 - 18:20
Kaktusen
Kaktusen's picture
Offline
Last seen: 1 year 3 months ago
Silver
Joined: 2022-01-07 01:56

Tvåtusen wrote:

Tvåtusen wrote:

Kaktusen wrote:

Välkommen tillbaka då! 😃 Ska du göra lyft och förstoring på samma gång eller vid olika tillfällen?

Det blir bara förstoring 😍

Men gu 🤦‍♀️ för exalterad och missade att det inte var bröstop utan bröstlyft - sorry 😬

Haha det gör väl inget, blev bara lite förvirrad 😁

Ålder: 33 år, Längd: 173 cm, Vikt: ca 73 kg, Barn: 0
Intresserad av: Bröstlyft. 
Hade: Assymetriska 75D-E, nästan bara tomt skinn kvar efter massiv viktnedgång. En bröstvårta pekade nedåt och vårtgårdarna var utsträckta och ojämna. 
Hoppas på: Normala, symmetriska bröst, helst C-kupa. Ser lovande ut än så länge! 
Klinik/Läkare: 
Konsultation Nordiska kliniken/Patrik Höijer 2022-09-02 
Konsultation Art Clinic Uppsala/Anders Liss 2022-09-07
Operation Art Clinic Uppsala/Anders Liss 2022-10-17

Annons
2022, September 19 - 18:31
Tvåtusen
Tvåtusen's picture
Offline
Last seen: 7 months 2 weeks ago
Silver
Joined: 2021-04-15 23:54

Kaktusen wrote:

Tvåtusen wrote:

Tvåtusen wrote:

Kaktusen wrote:

Välkommen tillbaka då! 😃 Ska du göra lyft och förstoring på samma gång eller vid olika tillfällen?

Det blir bara förstoring 😍

Men gu 🤦‍♀️ för exalterad och missade att det inte var bröstop utan bröstlyft - sorry 😬

Haha det gör väl inget, blev bara lite förvirrad 😁

Vill vara med överallt haha 😆

Ålder: 30 Längd:170cm Vikt: ~70kg
Konsultation: 4/8-22
Planerad OP med Patrik Höijer: 25/10-22
Bröstförstoring Motiva Round Full 550cc efter ny konsultation ändrat till Motiva Round Demi 425cc