Haha. Magkänslan är alltid bäst!! Kommer säkert bli skitbra! ❤️
Vilda14 wrote:
Haha! Ja jag satt också mest bara och nickade och skrev på. Men gick sedan på en andra konsultation och då började jag väl fundera på vad som var rätt för mig då ena tyckte framför och andra bakom muskeln… Då började jag googla som en galning och läste mycket i dethär forumet. Men märkte väl tillslut att jag inte blev så mycket klokare av att läsa på allt för mycket, det blev nästan bara rörigare😅 Så valde tillslut de magkänslan sa🤷♀️
Phew wrote:
Hehe. Jag tyckte att Patrik på Nordiska var bra på det sättet, att han pratade klarspråk. Jag visade lite bilder på vad jag sökte och han sa vad jag kunde välja mellan. Var nog världens enklaste sälj för jag satt och nickade och sedan skrev jag på 😂😂
Men jag har varit på konsultation tidigare och fick inte alls den känslan, kände att jag nog ville ha större men den kirurgen avrådde mig då … Så jag tvivlade rätt mkt ett tag. Men som du säger, skönt att ha landat i något!
Vilda14 wrote:
Jag ska in den 1 okt. Så det börjar verkligen närma sig nu! Men som du säger, pendlar också ganska mycket, man får hålla sig till det positiva!
Tycker hela processen har varit lite ”krånglig” med att själv välja storlek placering klinik osv. Men känns skönt att äntligen fått landa i det, och kommer kännas så skönt efteråt när det är gjort! Hoppas bara jag valt rätt och inte ångrar storlek, (valde den mindre av de två jag pendlade mellan) det verkar ju inte helt ovanligt😅
Phew wrote:
Hej! Vad kul :D
Ja, hehe förstår att det är svårt. Jag behövde inte välja. Med mitt utgångsläge blev jag rekommenderad bakomplacering och runda inlägg. Men jag ska ju också göra ett lyft så är lite mer fix 🤣
Visst är man nervös och peppad. Jag pendlar som sjutton, försöker att hålla fokus på det positiva, på hur kul det kommer bli och vilka fördelar jag ser! Vilket datum ska du in?
Vilda14 wrote:
Jag har också op i okt! Så himla taggad men samtidigt lite nervös… har äntligen landat i storlek, blir tillslut 205cc. Jag har dock fortfarande svårt att välja framför eller bakomplacering…
Hur känns det för dig?
—
3 barn, 37år, 168 cm, 60 kg
Bröstförstoring med lyft
Konsultation 31/3-24, Patrik Höijer, Nordiska kliniken.
Operation: 14/10-24 Patrik Höijer, Nordiska.
470 cc mentor, rund texturerad, high profile, bakom bröstmuskeln
Åh! Jag kör också i oktober. Ska börja med lyft för att sedan göra förstoring när lyftet väl läkt. Både nervös och förväntansfull. Lyftet känns ju ”enkelt” i och med att jag slipper välja så mycket, där gör ju kirurgen det han kan liksom. Lite nervös inför när jag kommer behöva välja storlek och inplantat senare, men det får vi ta då…:)
—
Ålder: 24 år, Längd: 162 cm, Vikt: 53 kg
Bröst- lyft och förstoring i två steg.
Har nu: Alltid haft hängiga bröst sedan puberteten, men som blivit värre av amning och viktpendling. Vill ha: Tillbaka min storlek och för första gången fasthet!
Konsultation: juli 2024 Patrik Höijer/Nordiska Kliniken
Planerad operation: lyft oktober 2024, sedan läka minst 3 månader innan förstoring
Haha, jaa... Sitter utanför kliniken och ska in dit om en halvtimme. Är galet hungrig pga utebliven frukost 😂 Får se hur dagen jag är på mat i eftermiddag 😅
Men nu blir jag ju nyfiken. Varför väljer dem att göra det i två steg? Eller är det ditt val för att du inte vet än?
Vilket datum ska du in? Min op är 14/10.
fluffybunny wrote:
Åh! Jag kör också i oktober. Ska börja med lyft för att sedan göra förstoring när lyftet väl läkt. Både nervös och förväntansfull. Lyftet känns ju ”enkelt” i och med att jag slipper välja så mycket, där gör ju kirurgen det han kan liksom. Lite nervös inför när jag kommer behöva välja storlek och inplantat senare, men det får vi ta då…:)
—
Bröstförstoring med lyft
Haha, jaa... Sitter utanför kliniken och ska in dit om en halvtimme. Är galet hungrig pga utebliven frukost 😂 Får se hur dagen jag är på mat i eftermiddag 😅
—
Bröstförstoring med lyft
Jag har bokat in operation den 29 september. Sååå nervös! Har äntligen landat i beslut av storlek och typ av implantat så känns bra än så länge. Valde 500cc bakom muskeln och hoppas att det blir lagom storlek då jag valde att gå upp lite i storlek då jag hört att man oftast brukar ångra att man inte gjorde större..
—
Ålder: 32 år, Längd: 165cm, Vikt: ca: 62kg,
Intresserad av: Bröstförstoring
Utgångsläge: urammad 75B/C
Har varit på konsultation hos dr. Örjan Gribbe
Bokad op 29/9-2024
Ja jag tänker också ta den största storleken som rekommenderades, av samma anledning! Ja, det är inte alls långt kvar för dig då. Tänk att den här sista tiden ska gå så långsamt 😂
Jag bokade min operation redan i mars.
Sanjal wrote:
Jag har bokat in operation den 29 september. Sååå nervös! Har äntligen landat i beslut av storlek och typ av implantat så känns bra än så länge. Valde 500cc bakom muskeln och hoppas att det blir lagom storlek då jag valde att gå upp lite i storlek då jag hört att man oftast brukar ångra att man inte gjorde större..
—
Bröstförstoring med lyft
Jag är så nervös! Ska opereras av Mattias på nordiska den 19 sep.
Jag velar mellan 680 och 620 cc. Mentor fullhigh extra. Blev helt plötsligt velig med att det kommer bli förstort. Men har 80b idag. Utifrån mina förutsättningar så tyckte han mentor rund bakom muskeln. Men när jag läser överallt tycker jag alla väljer lägre cc. 🫣 lutar nog åt 620.. eller mentor high och inte extra.. gaah blir tokig på de här och googlar sönder mig. Men kommer få träffa han innan op för att gå igenom implantaten igen.
Haha. Magkänslan är alltid bäst!! Kommer säkert bli skitbra! ❤️
Bröstförstoring med lyft
Strl före op:75C
Strl efter op: vet ej
Opererar mig på onsdag. 300 cc ska in. Hoppas på att det blir bra 😅
Men så spännande! Hur känns det? Nerver nu kan jag tro 😆😅
Bröstförstoring med lyft
Ålder: 24 år, Längd: 162 cm, Vikt: 53 kg
Bröst- lyft och förstoring i två steg.
Har nu: Alltid haft hängiga bröst sedan puberteten, men som blivit värre av amning och viktpendling. Vill ha: Tillbaka min storlek och för första gången fasthet!
Konsultation: juli 2024 Patrik Höijer/Nordiska Kliniken
Planerad operation: lyft oktober 2024, sedan läka minst 3 månader innan förstoring
Vad skoj!
Men nu blir jag ju nyfiken. Varför väljer dem att göra det i två steg? Eller är det ditt val för att du inte vet än?
Vilket datum ska du in? Min op är 14/10.
Bröstförstoring med lyft
Hur har det gått? Och hur mår du nu?
Bröstförstoring med lyft
Ålder: 32 år, Längd: 165cm, Vikt: ca: 62kg,
Intresserad av: Bröstförstoring
Utgångsläge: urammad 75B/C
Har varit på konsultation hos dr. Örjan Gribbe
Bokad op 29/9-2024
Så spännande!
Ja jag tänker också ta den största storleken som rekommenderades, av samma anledning! Ja, det är inte alls långt kvar för dig då. Tänk att den här sista tiden ska gå så långsamt 😂
Jag bokade min operation redan i mars.
Bröstförstoring med lyft
Jag är så nervös! Ska opereras av Mattias på nordiska den 19 sep.
Jag velar mellan 680 och 620 cc. Mentor fullhigh extra. Blev helt plötsligt velig med att det kommer bli förstort. Men har 80b idag. Utifrån mina förutsättningar så tyckte han mentor rund bakom muskeln. Men när jag läser överallt tycker jag alla väljer lägre cc. 🫣 lutar nog åt 620.. eller mentor high och inte extra.. gaah blir tokig på de här och googlar sönder mig. Men kommer få träffa han innan op för att gå igenom implantaten igen.