Max 300cc enligt läkaren men vill ha större
Hej.
Var på konsultation i veckan och då sa läkaren att jag max kan sätta in implantat på 300cc pga en bröstvidd på 11 cm. Blev både chockad och besviken då jag tänkt mig större implantat. Har cirka 200 cc själv och vill lägga in bakom muskeln. Vad jag läst mig till så ”försvinner” även lite att storleken då också. Jag upplevs absolut inte mindre än någon annan i kroppsformen och inte som väldigt nätt/ liten heller. Blev väldigt förvånad när han sa att jag max kan lägga in 300cc…. Någon annan som varit med om detta?! Hur blev resultatet för er?
3 barn, 32 år, 164 cm, 57 kg
Bröstförstoring
Konsultation december-23 Torbjörn S, Estetikcentrum Malmö
Konsultation planerad januari-24 Johan N, Bellakliniken Helsingborg
Bh storlek innan: urammade 75 B/C
Hej
Jag skulle rekommendera att du går på någon mer konsultation och se vad en annan läkare säger.
Själv gick jag till 3 kliniker och 3 olika läkare, 2 sa samma sak jag behövde inte lyft och mellan 675-755 cc men den 3e han sa att jag behövde lyft och 400 cc så helt olika 🙂
43 år, 169cm, 81 kg och ett barn
Bröstförstoring
Konsultation 21/4 - 2023. Patrik Höjer. Nordiska kliniken.
Konsultation 19/5- 2033 Sayid på Akademiskt Centrum Plastikkirurg.
Konsultation 30/5-2023 Örjan Gribbe på Plastikkirurgen- Stockholm.
Op 14/12-2023 hos Patrik Höjer.
755cc ergonomix2, corse profil med bionät.
Strl före op:75c
Hej Linosaur.
Absolut, har bokat konsultation i januari till Bellakliniken i Helsingborg. Är såå nervös att även Johan där ska säga samma sak! På konsultationen sa läkaren även att jag ”ligger på gränsen att han ska rekommendera att jag för bröstlyft” också….. hur tänker man då?!
Johanna L