2022, September 15 - 01:28
Motiva 675
Hej, jag skulle lägga in motiva corse 650 cc men nu skickade min kirurg ett mail och frågade om det går bra att lägga in 675 cc istället samma profil och bredd som 650 bara 25 ml större. (anledningen är leveransproblem) Men jag kan inte se att den storleken finns i tabellen. Så jag undrar om någon annan har den storleken? Kan inte se en enda person som har motiva 675.
Annons
Jag tycker att du ska ringa kliniken och fråga om detta, så att han inte skrivit fel i mailet. Det är ju lätt hänt. Bättre att de svarar på just den frågan tror jag :)
25ml är väl knappt en märkbar skillnad, men alla ml kan ju bidra till komplikationer (fick jag höra). Men tror inte det spelar roll på den lilla skillnaden. Du kan ju fråga om höjden ut från bröstkorgen är den samma? Antagligen fördelas de 25ml över hela implantatet och då blir det nästan exakt samma "utput" från kroppen. Jag har naturligt rätt stor bredd mellan brösten och har svårt att få till klyfta, så jag ville ju ha breda implantat denna gång (på för en vecka sedan ca). När implantaten blir breda så kan nog 25ml kännas på sidorna där ärmarna går emot, om man är skapt så de hamnar där ute. Bäst är det ändå att kirurgen svarar dig! Tycker att vi är många som är alldeles för försiktiga med att ställa frågor till våra kliniker! Jag säger det igen, jag frågade mindre innan op än jag frågade när jag köpte min senaste bil!!! Galet, eller hur.
Gjorde min tredje bröstoperation i september 2022. Det blev Motivas high profile, 700cc, bakom musklerna. Har tidigare haft 250cc och sedan 350cc framför bröstmusklerna.