Annons
425 posts / 0 new
Last post
2023, December 20 - 18:33
Nervöös
Nervöös's picture
Last seen: 7 months 2 weeks ago
Silver

Therese_S wrote:

Nervöös wrote:

Lovina wrote:

Nervöös wrote:

Lovina wrote:

Nervöös wrote:

Nu ligger jag här på en säng och väntar på min tur, jag trodde först att jag ville köra på 725 men efter mycket funderande så valde jag att köra på 590cc Corsé. Kan inte fatta att dom kommer vara på plats snart 😍

Stort lycka till! 😍

Det har gått såååå bra! Vaknade redan när dom skulle börja tejpa (rödhårig som man är) och nu sitter jag på sängkanten och äter macka!
Mår oförskämt bra måste jag säga haha 😍 så sjukt att dom är på plats nu!!!!

Åh vad härligt att höra! Då har du sett dem till och med? 🥰

Småkikat bara genom morgonrocken haha, men ska kolla när jag tar av den. Men helt stört att det är klart nu! Tror jag faktiskt kan åka hem redan ju om jag ville 😍

Woho! Grattis till dina nya boobs 🥳🤗 håller tummarna för snabb och smidig återhämtning för dig 🥰

Tusen tack 🥰 ska bli spännande att se om man kan klara sig på bara Alvedon inatt. Jag ska även äta penicillin, måste tydligen det då jag gjorde implantat byte haha. Så man har ju fått hem ett litet apotek ju 😂

Snart är det din tur också 😍

30år, 174cm, 68kg
Strl före op: 75A
Strl efter op: 70E
Konsultation 13/5 2013 Örjan Gribbe, Proforma
Op 27/6 2013 Örjan Gribbe, Proforma
375cc HP, runda, bakom muskeln!

Ny konsultation 3/11 2023 Örjan Gribbe, Plastikkirurgen Stockholm
Ny OP 20/12 2023, Örjan Gribbe, Plastikkirurgen Stockholm
590 eller 650 Corsé, Motiva Ergonomix bakom muskeln

2023, December 20 - 18:43
Therese_S
Therese_S's picture
Last seen: 5 months 3 weeks ago
Silver

Emma Emma wrote:

Therese_S wrote:

Lovina wrote:

Ni som opererat er, har ni också haft extremt ont i ryggen efteråt?
Tycker inte jag har så ont i brösten, men ryggen gör sjukt jävla ont… tips?

Fy då! Har dock läst att det är vanligt att ha det. Googla så det du att det finns flera trådar om det. Hoppas det går över snart. 🥰

Nu förstår jag att dina boobs är supersvullna men du får gärna uppdatera dag för dag hur det känns med dem. 285 demi var nämligen det Patrik först rekommenderade till mig så är så nyfiken hur du tycker ett de är i storlek osv. Han lägger ju tydligen alltid på lite pga bakomplacering så 335 eller 360 sa han, känns så gigantiskt för lilla mig 🫣

Båda kommer säkerligen bli jättefina på dig! Tänka att det är samma put, bara fyllighet/hur mycket sideboob man vill ha som skiljer.
Jag valde mellan 285 och 325, och på operationsdagen sade jag att jag vill ha lite sideboob också, och då blev kirurgens enkla svar att jag behöver ta 325 med tanke på min bröstbredd. Så tänk igenom lite vad du gillar och ta med bild så kommer du bli guidad rätt😊

(har uppdaterat med 2-veckorsbilder på mina)

Tack så mycket för dina inputs! Jag är ju bara 1,58 lång och väger 57 kg så är inte ute efter några bomber 😆 men ska försöka bestämma mig för 1-2 bilder att visa på operationsdagen så får Patrik välja storlek. Kommer säga som jag sa på konsultationen till honom, att jag är livrädd för att folk ska tänka ”oj här kommer ett par bröst gåendes”. Enligt Patrik så blir det 335 eller 360 beroende på hur mina bröstvårtor sitter i sidled. Men som du skriver så förändras ju knappast putet mellan dessa 2. Är bara livrädd att vakna upp och tycka att det blev alldeles för stort 🫣

34 år, 3 barn.
Ska göra bröstförstoring hos Patrik Höijer i December och troligtvis blir det Motiva Ergonomix eller Ergonomix 2, 335 cc.
Bh-storlek före: 75aa? (Fyller inte ut en a-kupa på långa vägar)
Bh-storlek efter: Hoppas på en visuellt fyllig b alternativt liten c-kupa.

2023, December 20 - 18:45
Maggieyo
Maggieyo's picture
Last seen: 7 months 2 weeks ago
Silver

Nervöös wrote:

Therese_S wrote:

Nervöös wrote:

Lovina wrote:

Nervöös wrote:

Lovina wrote:

Nervöös wrote:

Nu ligger jag här på en säng och väntar på min tur, jag trodde först att jag ville köra på 725 men efter mycket funderande så valde jag att köra på 590cc Corsé. Kan inte fatta att dom kommer vara på plats snart 😍

Stort lycka till! 😍

Det har gått såååå bra! Vaknade redan när dom skulle börja tejpa (rödhårig som man är) och nu sitter jag på sängkanten och äter macka!
Mår oförskämt bra måste jag säga haha 😍 så sjukt att dom är på plats nu!!!!

Åh vad härligt att höra! Då har du sett dem till och med? 🥰

Småkikat bara genom morgonrocken haha, men ska kolla när jag tar av den. Men helt stört att det är klart nu! Tror jag faktiskt kan åka hem redan ju om jag ville 😍

Woho! Grattis till dina nya boobs 🥳🤗 håller tummarna för snabb och smidig återhämtning för dig 🥰

Tusen tack 🥰 ska bli spännande att se om man kan klara sig på bara Alvedon inatt. Jag ska även äta penicillin, måste tydligen det då jag gjorde implantat byte haha. Så man har ju fått hem ett litet apotek ju 😂

Snart är det din tur också 😍

Vad härligt att allt gått bra för dig! Jag hade som idé att klara mig på bara Alvedon men ändrade mig rätt snabbt igårkväll. 😂 Nu dag två har jag dock klarat mig på bara det. Känns skönt och hoppas jag kan hålla i det. 😄

Hoppas du mår fortsatt bra! 😃

30 år, 170 cm, 58kg
Inbokad bröstförstoring 19/12 på nordiska kliniken.

Annons
2023, December 20 - 18:54
Lovina
Lovina's picture
Last seen: 4 months 1 week ago
Silver

Therese, jag har lagt upp före och efterbild nu, dock med bh på. Jag är ju lite större än dig, men har rätt liten överkropp och större höfter. Känner att 285cc än så länge känns helt perfekt på mig ☺️ ser naturligt ut.

2 barn, 31 år, 169cm, 67kg

Bröstförstoring
Konsultation sept 2023 hos Richard Lewin, Elite Clinic. Konsultation 2 - okt 2023 hos Richard Lewin, Elite Clinic
OP: 19/12-2023.
285 cc - bakom bröstmuskeln. Motiva Ergonomix 2, demi.

Strl före op: osäker, väldigt platt
Strl efter op: återstår att se

2023, December 20 - 19:17
Therese_S
Therese_S's picture
Silver

Lovina wrote:

Therese, jag har lagt upp före och efterbild nu, dock med bh på. Jag är ju lite större än dig, men har rätt liten överkropp och större höfter. Känner att 285cc än så länge känns helt perfekt på mig ☺️ ser naturligt ut.

Kul att du känner att de känns rätt i storlek 🤗 ser superbra ut på bild av det lilla jag kan se. Har du lust att lägga ut en bild från sidan med? Jag trodde ju jag hade släppt storlekshetsen men nu när det närmar sig så börjar tankarna snurra igen , blir så trött på mig själv 😅

34 år, 3 barn.
Ska göra bröstförstoring hos Patrik Höijer i December och troligtvis blir det Motiva Ergonomix eller Ergonomix 2, 335 cc.

2023, December 20 - 19:28
Emma Emma
Emma Emma's picture
Last seen: 6 days 21 hours ago
Silver

Therese_S wrote:

Emma Emma wrote:

Therese_S wrote:

Lovina wrote:

Fy då! Har dock läst att det är vanligt att ha det. Googla så det du att det finns flera trådar om det. Hoppas det går över snart. 🥰

Nu förstår jag att dina boobs är supersvullna men du får gärna uppdatera dag för dag hur det känns med dem. 285 demi var nämligen det Patrik först rekommenderade till mig så är så nyfiken hur du tycker ett de är i storlek osv. Han lägger ju tydligen alltid på lite pga bakomplacering så 335 eller 360 sa han, känns så gigantiskt för lilla mig 🫣

Båda kommer säkerligen bli jättefina på dig! Tänka att det är samma put, bara fyllighet/hur mycket sideboob man vill ha som skiljer.
Jag valde mellan 285 och 325, och på operationsdagen sade jag att jag vill ha lite sideboob också, och då blev kirurgens enkla svar att jag behöver ta 325 med tanke på min bröstbredd. Så tänk igenom lite vad du gillar och ta med bild så kommer du bli guidad rätt😊

Tack så mycket för dina inputs! Jag är ju bara 1,58 lång och väger 57 kg så är inte ute efter några bomber 😆 men ska försöka bestämma mig för 1-2 bilder att visa på operationsdagen så får Patrik välja storlek. Kommer säga som jag sa på konsultationen till honom, att jag är livrädd för att folk ska tänka ”oj här kommer ett par bröst gåendes”. Enligt Patrik så blir det 335 eller 360 beroende på hur mina bröstvårtor sitter i sidled. Men som du skriver så förändras ju knappast putet mellan dessa 2. Är bara livrädd att vakna upp och tycka att det blev alldeles för stort 🫣

Tror inte du behöver oroa dig, skulle säga vad jag vill uppnå till Patrik igen så att han verkligen förstår dig och sedan lita på hans bedömning✨
För att lugna dig om storleken, Demi är ett par bröst men absolut ingen tutt-Fia. Min svullnad har gått ner massor och kommer förmodligen gå ner lite till, jag är fantastiskt nöjd! Skulle säga att jag gått från en tom 75B till en fylld 75C (och då lade jag även 50cc i fett utöver implantatet). Ingen kan se skillnad med kläder på :)

2 barn, 35 år, 170 cm, 60 kg

Hybridbröstförstoring: Motiva Ergonomix2 Demi 325cc + 50g fett
Kirurg: Dr Marie Jaeger, Victoriakliniken
Strl före op: 75B (urammade)
Önskad efter op: 75C/D

Annons
2023, December 20 - 19:58
Lovina
Lovina's picture
Silver

Fixar på en gång 🥰

Bröstförstoring
Konsultation sept 2023 hos Richard Lewin, Elite Clinic. Konsultation 2 - okt 2023 hos Richard Lewin, Elite Clinic

2023, December 20 - 21:11
Therese_S
Therese_S's picture
Silver

Emma Emma wrote:

Therese_S wrote:

Emma Emma wrote:

Therese_S wrote:

Lovina wrote:

Tror inte du behöver oroa dig, skulle säga vad jag vill uppnå till Patrik igen så att han verkligen förstår dig och sedan lita på hans bedömning✨
För att lugna dig om storleken, Demi är ett par bröst men absolut ingen tutt-Fia. Min svullnad har gått ner massor och kommer förmodligen gå ner lite till, jag är fantastiskt nöjd! Skulle säga att jag gått från en tom 75B till en fylld 75C (och då lade jag även 50cc i fett utöver implantatet). Ingen kan se skillnad med kläder på :)

Tack för att du lugnade mig som bara den nu! Vet ju att du hade lite storlekspanik kort efter operationen, så skönt att höra att den lagt sig nu och att du är så nöjd 😍 tänker att jag visar Patrik ett par bilder igen och säger att jag inte vill ha så mycket sideboob och så får han bestämma helt enkelt. Känns lite stressigt att bestämma det på operationsdagen men samtidigt är jag ju säker på att jag ska ha demi och ungefärlig storlek och Patrik sa ju ändå att vi ska dubbelkolla på operationsdagen. Så hoppas han inte tycker jag är allt för besvärlig.. samtidigt, ska man betala så mkt pengar kan man få vara lite besvärlig kanske 😜

34 år, 3 barn.

2023, December 20 - 21:12
Therese_S
Therese_S's picture
Silver

Lovina wrote:

Fixar på en gång 🥰

Tack snälla! 😍 ser ju superbra ut, ser inte alls gigantiska ut av det man kan se. Trycker sportbhn in brösten väldigt mkt?

34 år, 3 barn.

Annons
2023, December 20 - 21:49
Lovina
Lovina's picture
Silver

Therese_S wrote:

Lovina wrote:

Fixar på en gång 🥰

Tack snälla! 😍 ser ju superbra ut, ser inte alls gigantiska ut av det man kan se. Trycker sportbhn in brösten väldigt mkt?

Ne jag tycker dem ser lagom ut för mig 🥰
Svårt att säga, jag tror det 🙈 den sitter tight som fan 😅 upplever dem större utan bhn. Sen är dem väldigt konstigt formade nu i början, ser ut som två limpor typ i formen 😅 kommer ju flyta ut mer med tiden.

Bröstförstoring