Annons
204 posts / 0 new
Last post
2023, September 18 - 20:27
girlypie01
girlypie01's picture
Last seen: 11 months 2 weeks ago
Silver

Shakenda wrote:

Någon som åkt på klåda av tejpen man ska ha på ärret? Kliar såååååå emellanåt och huden där tejpen suttit är irriterad ,så vågar ej sätta på nytt.

För mig kliar det inte, men fick höra av sköterska att det finns en annan typ av kirurgtejp man kan köpa på apoteket som ska vara snällare mot huden. Min sköterska sa också att man kan låta ärren lufta ett tag efter man tagit av tejpen, så huden får vila lite. Ring till din klinik och hör! :)

22 år
68 kg
166 cm
Strl före op: 75B
Telefonkonsultation Patrik Höijer 26/9-22
Konsultation Paolo Montemurro 21/12-22 rekommenderade 350 cc anatomiska polytech framför muskeln
Operation: 22/8 Paolo Montemurro 395 cc anatomiska polytech framför muskeln

2023, October 7 - 17:31
Trainwreck
Trainwreck's picture
Last seen: 7 hours 53 min ago
Silver

Hej igen alla! Ville bara kika in och höra hur alla har det nu minst 1 månad efter operation? :)
För mig har allt gått finfint och mina bröst är precis som jag önskade mig. Prövade bikini igår och trots att dem inte är 100% klara än, har gått 2mnd nästa vecka sedan op, så är jag supernöjd. Jag velade mellan anatomiska o runda och valde tillslut runda och jag är SÅ nöjd. Har skidbacke på brösten och i vanlig triangelbikini ser dem otroligt naturliga ut redan men fylliga! :D
Ser ut (enligt bh tabell) som att jag kommer landa på en 80C vilket är mitt i prick för vad jag önskade. Så jag är kanon nöjd! Återgått till jobbet med tunga lyft sedan 4v och det har funkat kanon och jag inte haft några känningar eller konstigheter alls, så nu hoppas jag det fortsätter så här :)
Jag hoppas några av er fortfarande är kvar här på sidan och vill uppdatera hur det gått för er :)
Ta hand om er!

Äntligen opererats!
Hade konsultationer hos patrik på NK
Paolo på AK
Och Örjan på Plastikkirurgen.
Landade efter många om och men hos Örjan på Plastikkirurgen den 14 augusti 2023.

Det blev mentor Smooth round HP på 375cc. Än så länge (dag 1 efter op) Skitsnygga!

Stl innan Op. 75A
Stl efter- ingen aning än, men hoppas på max D men är mentalt förberedd på en E kupa!

2023, October 12 - 21:18
girlypie01
girlypie01's picture
Last seen: 11 months 2 weeks ago
Silver

Trainwreck wrote:

Hej igen alla! Ville bara kika in och höra hur alla har det nu minst 1 månad efter operation? :)
För mig har allt gått finfint och mina bröst är precis som jag önskade mig. Prövade bikini igår och trots att dem inte är 100% klara än, har gått 2mnd nästa vecka sedan op, så är jag supernöjd. Jag velade mellan anatomiska o runda och valde tillslut runda och jag är SÅ nöjd. Har skidbacke på brösten och i vanlig triangelbikini ser dem otroligt naturliga ut redan men fylliga! :D
Ser ut (enligt bh tabell) som att jag kommer landa på en 80C vilket är mitt i prick för vad jag önskade. Så jag är kanon nöjd! Återgått till jobbet med tunga lyft sedan 4v och det har funkat kanon och jag inte haft några känningar eller konstigheter alls, så nu hoppas jag det fortsätter så här :)
Jag hoppas några av er fortfarande är kvar här på sidan och vill uppdatera hur det gått för er :)
Ta hand om er!

Roligt att höra att allt gått bra och att du är så nöjd! :)

Jag kan bara instämma, känner att de blir finare och finare hela tiden och mycket mjukare och rörligare, de sitter liksom inte fast. Jag verkar hamna på en D-kupa vilket var vad jag önskade mig, de ser väldigt fina och naturliga ut redan med en fin skidbacke, glad att jag tog anatomiska. :) Det enda jag är lite ledsen över är att jag inte har någon känsel i området nedanför bröstvårtorna och ovanför op-ärret, men den kan ju komma tillbaka, det tar ju tid. Även haft väldigt ömma bröstvårtor, men det verkar bli bättre och bättre faktiskt, de är inte lika ömma som första veckorna. Hoppas bara att känseln kommer tillbaka! Utseendemässigt är jag supernöjd, de är verkligen jättefina. :) Tränar på ben och mage så gott jag kan, längtar tills jag kan börja träna överkropp igen, om bara 3-5 veckor får jag börja med det lite smått! Gud vad tiden gått fort! Blev vecka 7 sen operation i tisdags!

22 år
68 kg
166 cm
Strl före op: 75B
Telefonkonsultation Patrik Höijer 26/9-22
Konsultation Paolo Montemurro 21/12-22 rekommenderade 350 cc anatomiska polytech framför muskeln
Operation: 22/8 Paolo Montemurro 395 cc anatomiska polytech framför muskeln

Annons