2023, September 30 - 17:12
Operation oktober 2023
Hej,
Har följt tidigare trådar där fokus varit operationsmånaden.
Nu är "min" månad här så tänker att jag också startar en tråd. 😀
När har ni era planerade datum? Hur känns det?
—
Bröstförstoring
Konsultation x 2: Patrik Höijer, NK
Op 11/10 PatrikHöijer, NK
360/380 cc motiva ergonomix demi bakom bröstmuskeln
Strl före op:75B
Strl efter op: ?
Annons
Hej!
Jag tillhör inte riktigt denna gruppen då jag ska opereras i december men tänkte endå följa denna tråden om det är okej.
Jag ska opereras i malmö på reformkliniken, endast bröst lyft.
Jag är mega nervös !!!
Caroline, ålder:31 längd: 175cm vikt: ca 70 kg
Intresserad av: bröstlyft utan implantat
Letar klinik i Malmö
Funderingar på reformkliniken
Jag ska opereras den 27e sjukt nervös och förväntansfull 😁😳 hur känns det själv? Vilken klinik ska du opereras på?
2009- mentor medium profile 350cc Sophiahemmet, Leif gylbert
Före op 75a, efter op 75c
1 barn 2014
Konsultation nordiska kliniken Patrik höijer 2/9-23
Bokad operation nordiska kliniken Patrik Höijer 595cc mentor hög profil 27/10-23
Jag ska opereras på Nordiska kliniken (Patrik),den 11 oktober. Inte alls lång tid kvar så jag börjar bli supernervös!
Jag är mest nervös att återhämtningen är längre än jag räknar med (planerar att jobba dagen efter på distans). Är även sjukt nervös över narkosen..
Jag opereras 10/10 hos Patrik på NK. Är sjukt taggad!!
Ja, har operation på Akademikliniken på torsdag 5 oktober och så är jäkla nervös! :(
Är det någon som har koll på hur narkosen går till? Jag har försökt läsa här på forumet men inte hittat någon info. Jag har blivit sövd en gång tidigare (rätt akut sövning) och så fick jag en tub i halsen. Har fått uppfattningen om att det här är en sån lätt narkos att man just och pass är sövd och att det enbart sker med mask. Någon som vet?
Jag har gjort en bröstförstoring tidigare minns inte jättemycket narkosen gick fort jag minns bara att jag låg på en bår och fick narkosmasken sen är allt svart tills jag vaknade 😄
2009- mentor medium profile 350cc Sophiahemmet, Leif gylbert
Före op 75a, efter op 75c
1 barn 2014
Konsultation nordiska kliniken Patrik höijer 2/9-23
Bokad operation nordiska kliniken Patrik Höijer 595cc mentor hög profil 27/10-23
Hej! Jag opereras också denna månad. 25/10 på citadellkliniken. Är så nervös, mest för smärtan efteråt!
Jag är mest nervös över narkosen och har katastroftankar om att jag inte ska vakna upp igen eller bli skadad eller något 😬 kanske har man någon okänd sjukdom som man inte upptäckt ännu, som gör att sövningen går dåligt 😳
Jag opereras 10/10 på Art Clinic Jönköping. Inte många dagar kvar nu. 😅
43 år, 168 cm, 69 kg, 2 barn
Storlek innan op: 75B/70C
Op 1: Art Clinic i Jönköping. 11/11-19 Body-Jet + Fettransplantation till bröst.
Storlek efter op1: 75C
Konsultationer 22/23 på Nordiska kliniken (Patrik Höijer), Plastikakademin (Johan Thorfinn) och ArtClinic (Karl Bremer) för bröstförstoring med mindre implantat.
10/10 operation Art Clinic Jönköping. Mentor CPG322 255 cc, framför