Mollan8117 apr, 2010Vi som ska opas på Citadell i JuniRoligt med en lite samling för oss tjejer som det är dax för i Juni. Vilka är ni?Bröstförstoring011Dela
lisbethg17 apr, 2010Hvem vil lægge billeder ud så vi ALLE kan se? Glæder mig sådan :-)Er der nogen der vil lægge billeder ud så vi alle kan få glæde af dem?Bröstförstoring03Dela
Anonym användare17 apr, 2010bröstoperation i augusti..Rötmånad?spelar det någon roll om det är rötmånad? en kompis frågade mig.. jag bara: hmmmm nja.. eller?Bröstförstoring013Dela
lisbethg17 apr, 2010Citadell 31 august?? Skal vi se hvor mange der skal OP omkring samme tidspunkt?Hvor mange her skal opereres på Citadell i slutningen af august 2010? Bröstförstoring06Dela
Anonym användare17 apr, 2010Hej alla!Bra ide..det här hoppas att det funkar bra.... Behöver era åsikter på mina 6 veckors tuttar snart:) Kram på erBröstförstoring05Dela
Marina14 apr, 2010Bra att tänka på vid konsultationenMan glömmer lätt en del frågor man borde ha ställt vid sin konsultation, så jag rekommenderar att man skriver ner dem. Jag har varit på flera konsultationer, och jag har frågat om följande: Ta med BILDER på bröst du gillar och skulle vilja "ha", men även på såna du INTE vill ha, för att tydliggöra dina önskemål. Stirra dig inte blind på volym...Bröstförstoring07Dela