Greta13 maj, 2011Hur masserar man för att få mindre mellanrum??hur ska man trycka eller masera för att det inte ska vara så mycket mellanrum?? Bröstförstoring08Dela
tuttified13 maj, 2011En liten teori ang olika snittplaceringarJag har funderat lite grann efter att ha läst en del här på POF. Jag tycker att det verkar som att många som har snitten i armhålan är missnöjda med s mina mellanrum. Jag personligen hade gärna föredragit lite mindre mellanrum. Sen kan det ju vara så att det har mycket att göra med sina förutsättningar. En till sak är när man ligger på rygg. Ja...Bröstförstoring06Dela
lisa8213 maj, 20115 dagar kvar till op 2Shit nu är det bara fem dagar kvar tills min omoperation. Har inte alls tänkt så mycket på det och inte heller längtat så som jag gjorde för den första. Men däremot känns det skönt att få det gjort äntligen och jag hoppas det verkligen blir bra. Det blir Calle istället för Michael denna gång då Michael är sjukskriven. Va och träffade Calle förra ve...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare13 maj, 2011Drömmar om opDrömde inatt att jag vaknade upp från op och hade bandage-BH (alltså en bandagerulle lindad runt som en BH) och hade nya bröst! Och inte alls ont!! Sen när jag tittade ner igen så hade jag typ bara fått ett implantat på 100cc... så jag var helt förvirrad, men ändå glad för brösten var ju liiiite större. Säkert bara jag som hade missuppfattat något...Bröstförstoring02Dela
Anonym användare13 maj, 2011vem ska opas på proforma den 23:e?jaaa, vem / vilka?:) vad ska ni göra? Bröstförstoring01Dela
Snyggo13 maj, 2011Har lagt upp en bild på mitt vanskapta bröst :(I ärlighetensnamn kan det här verkligen bli bra? Min kirurg har sytt upp hela fickan då implantatet ville ur fickan. Det hade åkt ner ca 1,5 cm under bröstvecket. Vågar inte visa maken hur det ser ut men skulle uppskatta ärlig feedback ifrån er! Förstår inte att jag ser ut så här! Fick en grym shock när bandaget togs bort i dag på klini...Bröstförstoring010Dela
annzz13 maj, 2011Ni har väl inte glömt Malmö träffen? :DHallå tjejer!! =) Ni glömmer väl inte träffen i Malmö nu på söndag, 15/5 kl. 16.00? Hoppas på att vi blir några stycken! Ska bli kul å träffa er! 😀 Kramar Bröstförstoring035Dela
Gammalfjortis13 maj, 2011Hur pass blåa/färgade var ni några dagar efter op?Idag har det gått 4 dagar sen operation. Igår blev jag alldeles blå/svart under brösten (har väldigt lätt att få blåmärken). Jag mailade kirurgen bilder men han sa att det var helt normalt(?). Jag har varken ont eller feber, är inte heller särskilt svullen i nåt av brösten. Dock finns oron där iallafall att det skulle vara nåt onormalt. Ikväll har...Bröstförstoring013Dela
Jenny_8813 maj, 2011Brösten 7 veckor gamla :DIdag är det 7 veckor & 3 dagar sen ja opererades. Jätte nöjd med resultatet än så länge men jag hoppas att det högra bröstet kommer att ändras mer för är mer nöjd med det vänstra :) Vet inte om det syns på bilden men det högra bröstet sitter lite högre upp, så ja hoppas att det hänger till sig lite :D Bröstförstoring013Dela