Anonym användare22 apr, 2011vilket eller vilka?Hej alla! Vilket eller vilka forum vänder ni er till som bor i Norge? Bröstförstoring02Dela
Lovcas21 apr, 2011Barn efter bröstförstoring!Om man har implantat och sedan skaffar barn, hur blir brösten? Blir de lika hängiga som om man inte hade implantat? Har jätte länge velat göra bröstförstoring enda anledningen till att jag har väntat är just Hur ser brösten ut sen när man har fött barn? Lika bra att vänta? Vill verkligen inte vänta för jag har ändå inte tänkt skaffa barn förrän o...Bröstförstoring07Dela
Opticruise21 apr, 2011Skrämmande¨,oproffesionellt!Måste få tycka till lite om ett ämne som ofta tas upp här på forumet.. Det känsliga" skrämmande" ämnet..BRÖSTLYFT!! Jag kan inte för min själ förstå varför så många tjejer här är så rädda för att lyfta?? Har sett flera exempel här på forumet på urramade bröst som endast fått en förstoring,men efteråt kan man(är absolut ingen expert själv) s...Bröstförstoring034Dela
Ipomoea21 apr, 2011Konstigt bakombröst?Nä hörrni, mitt ena bröst e så konstigt... De e liksom mjukt där jag misstänker att de gamla bröstet satt, speciellt om jag lutar mig framåt... Brösten är ju bara tre dagar så jag kanske inte ska oroa mig än, men min största farhåga DB eller undermuskelhäng ekar ju i huvet på en... De gör ont å stramar som tusan i muskeln, vilket det inte gör på sa...Bröstförstoring04Dela
tinkerbell121 apr, 2011Värkmediciner...vilka har ni använt/fått..samt hur länge behövdes det?Tänkte det vore bra med en tråd om värkmediciner vid op...vad har ni fått på kliniken samt vad har ni fått med hem och hur länge behövdes det? Rädd att må pyton,läst nu att flera fått tradolan som ni mått så illa av...orolig för jag brukar må skit på ena el andra sättet av mediciner=(😛 Bröstförstoring017Dela
Anonym användare21 apr, 2011Länka hit alla bra bröstsidor....:) Ni som vet bröstsidor med före-efter bilder länka här :) Har försökt googla på amerikanska sidor men hittar inga bra förutom Justbreastimplants.com Loveyourlook.com Bröstförstoring03Dela
Anonym användare21 apr, 2011Hur länge använde ni bröstbandet?Hur länge använde erat bröstband och varför? Var på återbesök idag, opererade mig den 12e, och nu behöver jag inte längre använda mitt bröstband. Vet dock att många har det flera veckor beroende på hur man vill att brösten ska se ut. Uppnosiga bröstvårtor tillexempel 🙂 Bröstförstoring07Dela
Anonym användare21 apr, 2011Återbesök hos Carl-Johan för trolig korrigering efter att jag vissat honom dom bilderna som jag lagt ut här på forumet.Hej. Var på återbesök hos Carl-Johan eftersom jag inte var nöjd med mitt resultat och hade skickat bilder till honom. Han svarade tillbaka att dom verkar ha sjunkit ner och ville att jag skulle komma in så han kunde kolla. Jag kände mig glad att de gick så fort som han svarade plus att han ville att jag skulle boka in en tid, som jag var på i...Bröstförstoring021Dela
Anonym användare21 apr, 2011Bilder på 5 veckors Örjan-bröstHär kommer lite bilder på mina nya kompisar som fyller 5 veckor idag, det kanske kan bli nåt av dom tillslut? :) Bröstförstoring015Dela
Lovcas21 apr, 2011OP hos Elmros Umeå?Hej på er alla! Jag är ny här =) Undrar om det är någon som har gjort en bröstförstoring hos Elmros? Bröstförstoring05Dela