Anonym användare17 apr, 2011vad för bröst ska man välja?hej undrar om man ska välja hög profil pga att man har tomma bröst eller ser det för mycket ut? Bröstförstoring06Dela
Anonym användare17 apr, 2011Hjälp med råd!Brösten blir mindre o mindreDet har gått nu 3 veckor efter min op.Och det blir mndre o mindre för varje dag.Ångrar mig så kt att jag inte tog mer än 400 cc. Idag kännde jag att brösten är så mjuk speciellt när jag böjer mig ner.Vad kan det vara?När jag trycker under brösten strax ovanför ärren så känner jag implantatet o ojämnheter.De känns så mjuka o luftiga under brösten.De...Bröstförstoring04Dela
nelah9217 apr, 2011Anatomiska alltid hårda?Hej, har nog bestämt mig för att välja anatomiska implantat då jag vill ha så naturliga bröst som möjligt. Läser dock här på forumet att dom bara finns i coh3, och att dom är väldigt hårda? Någon som vet vilken den mjukaste sorten är? Vill ha mjuuka bröst inga stenhårda bollar Bröstförstoring020Dela
Anonym användare17 apr, 2011450cc, vilken storlek blir det?Hej! Jag ska lägga in 450cc och undrar hur stå BH storlek man får då? Jag är 156cm lång och har idag 70B och jag väger 58kg. Tacksam för svar. Mvh SandraBröstförstoring025Dela
sandraevelina17 apr, 2011Hjälp mig med att förklara bakom/framförHej! Jag har lite svårt att förstå det här med bröstförstoring bakom eller framför bröstmuskeln.. Vad blir det för skillnad? Blir det mer "fake" bakom eller framför? Och så har jag sett att man kan lägga delvis bakom..? Bröstförstoring07Dela
tinkerbell117 apr, 2011Mer put minre risk för db????En fråga=) jag väljer mellan mx300cc och mp345cc...jag har nästan ingen byst nu,inget häng,fyller halv a-kupa typ...eftersom det är så mkt snack om risk för db t.ex..är det smartare att välja implantat med mer put...tänkte det kanske fyller ut bättre el är jag fel ute??? Bröstförstoring01Dela
maltafit17 apr, 2011Ni som haft db direkt efter op..Opade mig i torsdags och är jättenöjd. Dock varnade Jörg mig för att jag antagligen skulle få db på mitt ena bröst direkt efter op, hade lite häng. Mycket riktigt har jag nu db på det bröstet och ville bara höra om det finns någon annan som haft temporär (förhoppningsvis) db och när det i så fall försvann? Hoppas verkligen att det försvinner av...Bröstförstoring012Dela
Anonym användare17 apr, 2011Antal byten? ????Hejsan.. Operationsdagen närmar sig sakta och känner mig mer fundersam OM jag ska genomföra den. Har funderingar på hur många ggr man måste byta implantaten? Är det var 10:e år? Var 5:e år tills man dör? Tidigare eller senare? Vet att det är individuellt men det känns som mycket pengar som ska ut. Att betala 40.000 var 5:e år är mycket pengar. Vad...Bröstförstoring02Dela
Anonym användare17 apr, 2011Nån som gjort Bröst i ÖrebroVill höra om nån är nöjd! Bröstförstoring03Dela
baal17 apr, 2011Allmän information/tips till förvirrad tjejHej allihopa! Nu kanske det kommer en del frågor som ni svarat tusen gånger på men jag har försökt att samla alla mina funderingar. Jag var på konsultation på Läkarhuset Norr hos Jenny här om veckan och tyckte att det kändes väldigt tryggt, seriöst och bra där. Jag är 167 cm, väger ca 47-48 så är ganska liten men har ändå 60C. Jag vill göra...Bröstförstoring09Dela