Kaka02 apr, 2011komplikationer efter bröstförstoring?Vill gärna veta om någon har fått komplikation/komplikationer efter bröstförstoring och vad du isåfall fick för komplikation? Bröstförstoring02Dela
Kaka02 apr, 2011Har du ett tungt arbete och gjort en bröstförstoring?Har du ett tungt arbete och gjort en bröstförstoring med placering bakom muskeln? Vad har du för arbete?, När gick du tillbaka till arbetet efter operationen och hur kändes det? Kunde du jobba som vanligt eller kände du dig handikappad?.. Bröstförstoring00Dela
Medevi02 apr, 2011Bokat prel. tid för op. !! Hej Nu har jag bokat prel.tid för op . Vecka 22 på Victoriakliniken. Jag ska träffa kirurgen en gång till i maj för att bestämma storlek osv Känns långt dit men tiden går nog fort :-) Har valt mellan Victoria o Proforma och även om Victoria är dyrare så får det bli dem, jag tror att han kan "fixa" det jag vill ha.. hoppas jag :-) Bröstförstoring00Dela
Minime02 apr, 2011Big BrotherHejsan! Vet inte om man får skriva personer här så skriver BB - M. En tjej i huset som OP sina bröst.. Hur kan dom vara så strutiga? Bröstförstoring032Dela
Labellavita02 apr, 2011Svullna bröst, p-piller?Hey! Nu till något annat som inte har med bröstförstoring att göra! Jag har under flera år ätit vanliga p-piller. Fått regelbunden mens, för ca 6 månader sedan bytte jag till cerazette och har enbart haft min mens vid två tillfällen. Inget farligt med det försäkrade min barnmorska mig om men att jag skulle vara mer försiktig och ta p-...Bröstförstoring05Dela
Juzzme02 apr, 2011Estetisk kirugi i ockelbo?Hej jag har funderat på o göra en bröstförstoring i 2 år nu o tänkte fråga om nån har gjort op hos Eija Olsson i ockelbo? Vad tycker ni i så fall? O är ni nöjda? Hur mycket la ni in o hur mycket fick ni betala? Vilken är den mjukaste implantat tycker ni?Bröstförstoring06Dela
Yeyewata02 apr, 2011Ni med 75C, hur mycket cc lade ni in?Halloj! Ni med 75C kupa hur mycket cc lade ni in, vad för storlek siktade ni på och vilken kupa landade ni på? Vad jag har läst drar sillisar större kupor än naturliga utan att för den sakens skull upplevas så stora stämmer det?Bröstförstoring04Dela
Fridayeverday02 apr, 2011Bokat!Nu har jag bokat tid för op. Den 11 maj händer de och man väntar med spänning! ;) Jag valde 400cc ultra hög profil, bakom. Tror de blir bra för mig som är 182, 70. :) Sedan vet man aldrig hur de blir i framtiden men detta är ett steg på vägen! Men jag oroar mig för att dem ska bli alldeles för toppiga. Kanske dem inte blir men man vet jue...Bröstförstoring00Dela
Anonym användare02 apr, 2011Tradil - yr och illamåendeÄr nu 3 dagar post-op och har tänkt sluta med det morfinbaserade smärtstillandet jag fick recept på av kliniken. Det känns som att det räcker med panodil för smärtan nu. Däremot skulle jag som tidigast idag börja med Tradil som jag också fick recept på. Det är också mot smärta står det i bipacksedeln, men även muskelavslappnande, 3 gånger om d...Bröstförstoring00Dela
plys02 apr, 2011Mail til Tuve - CitadellHej 😀 Har Tuve fået ny mail, eller?? Nogen som har den? Plys Bröstförstoring01Dela