cinderella31 mar, 2011Gabriella Rudbeck ??Någon som opererat sig hos henne, eller hört något överhuvudtaget om Gabriella Rudbeck? Bröstförstoring00Dela
cinderella31 mar, 2011Allergan / Mentor?Hej! Är det någon här inne som vet om det finns någon skillnad mellan implantaten Allergan och Mentor? Funderar på anatomiska, vill ha den fastaste av de två. Är coh3 lika fasta på dem båda eller finns det ev andra skillnader? Vilket implantat anser ni vara "bäst" för anatomiska (av alla märken)? Bröstförstoring019Dela
Anonym användare31 mar, 2011Ni med framförplacering, snälla hjälp!Hej tjejer jag opades igår på citadell och vill mest veta om ni hade komplikationer efter er bröstförstoring och i så fall vilka? Sen undrar jag hur länge ni hade ont? Jag har extremt ont känns som en träningsvärk som aldrig vill försvinna, lite jobbigt. Tacksam för svar Bröstförstoring013Dela
Anonym användare31 mar, 2011När ska man sluta tejpa!? :)Hej på er! Jag tejpar ju fortfarande mina boobs och mina bröst är som sagt nu över 3 månader. Har fortfarande tejp kvar på rullen, och tänkte att jag skulle fortsätta tills den är slut. Men ska jag köpa ny tejp efter den?? :) Bröstförstoring09Dela
Anonym användare31 mar, 2011Holly Madisons bröstHej alla! Är det någon här inne som kan veta eller gissa på hur mycket holly madison har i sina bröst och om hon har lagt framför eller bakom? Bröstförstoring02Dela
tuttified31 mar, 2011Ömma bröstvårtorNu har det gått 10 dagar sen min op och mina bröstbårtor är sådär obehagligt ömma. Är detta normalt efter en bröstförstoring och kan kanske bröstbandet förvärra det? Kommer det gå över? Blir ju lite nojjig. 😛 Bröstförstoring04Dela
Anonym användare31 mar, 2011Någon som ska göra OP men har bröst sen tidigare?Ska op:a mej den 28 aprili Oslo. Har vart på Konsultation och allt kändes väldigt bra med läkaren. Har valt att lägga in 450cc högprofil i varje. Det jag funderar över är: Är det någon som har lagt in ca 450-500 cc OCH haft bröst sen innan? Känns som om alla som op:ar sej "bara" haft 70A innan. Själv har jag 80B/75C i i dagsläget. Sku...Bröstförstoring036Dela
TinyLingonberry31 mar, 2011Bokat Cosmo i höst! Hjälp, vilken storlek???Hej tjejer! Jag är bronsmedlem men jag har just lagt ut bilder på mig och mina bröst på min blogg http://tinylingonberry.blogspot.com/ . Fick tid för konsultation 1 juni och op 16 aug! Långt kvar men ändå inte! Jag har 75A, och tänker mig en "C-kupa" typ? Vill inte att det ska se för stort ut, eller onaturligt. Samtidigt har jag bör...Bröstförstoring012Dela
vanessa8231 mar, 2011Nån med 700ccNån med 700cc som har bilder eller vet ni nån kändis man kan söka på nätet för att kolla,tacksam för svar =) kram på er Bröstförstoring034Dela
trill31 mar, 2011Syns narkosen på drogtest?Hej alla ni Jag ligger här i sjuksängen och väntar på att bli opererad om ett par timmar. Men är lite orolig för en sak, de ska nämligen göra drogtester på mitt jobb och jag undrar om narkosen kommer att ge utslag på ett sådant test? Är det någon som vet? Bröstförstoring04Dela