tuttified20 mar, 2011Tvätta håret på Citadellkliniken?Tänkte höra om någon vet om man ska tvätta håret med descutan på Citadellkliniken eller om det räcker med kroppen? :) Bröstförstoring06Dela
guldskor20 mar, 2011Då är det dags för operation om 9 timmar!Herre min skapare! det är dags nu! 9 månaders väntan.. nu börjar jag bli nervös.. jag uppdaterar imorgon efter operation! tack för allt stöd tjejer! ni är bäst! Bröstförstoring011Dela
tuttified20 mar, 2011Imorgon är det min tur!!!Sitter på Gammeleksgården nu och ska strax hoppa isäng. Kl 12 imorgon ska jag infinna mig på kliniken. Gaaah! Helt sjukt. Det här gått så fort och jag är egentligen inte värst nervös heller. Detta blir spännande. Jag får nog be personalen därborta ge min mamma lite lugnande också tror jag. Hon har det nog lite jobbigare än mig just nu. =) W...Bröstförstoring019Dela
Faxxie20 mar, 2011invända bröstvårtor?Vet att tråden inte passar in på bröstförstoring, la in den på bröstop men fick inte någon särskils respons, 15 tittar bara :/ så kopierar samma inlägg hit, för det finns ingen kategori som handlar om bröstvårtor/gårdar: Jag undrar om det är någon som gjort något åt invända bröstvårtor? Min kirurg ville inte op mig pga att jag är så ung och...Bröstförstoring09Dela
yaya20 mar, 2011brukar läkaren oftast ha rätt?tja tja! sitter här och funderar på om läkaren oftast brukar ha rätt när man ska välja storlek på implantaten ? om man nu vill ha mindre och läkaren rekomenderar större eller tvärttom, bör man gå efter sig själv eller läkaren som har utfört en hel del bröst operationer..hmmm Bröstförstoring02Dela
Anonym användare20 mar, 2011Såå Besviken Just Nu..har mailat lite med min kirurg och idag skriver han att jag ska ha mentors runda plus moderate profil med siltex hölje 500 cc framför. Visst jättebra men inte när jag kollar tabellerna det e ju 14,3 i diameter och bara 4.2 i projektion, det låter ju jättelite, jag har ju ändå haft E kupa innan. känns inte alls skoj :( Bröstförstoring010Dela
lisbethg20 mar, 2011Byta fra 350MX til 220 låg profilNu har bytat mine 350MX til 220 låg profil og jeg er jätta nöjd :-))))))) Jeg er opereret af dr Cosmo septmeber 2010 og selv om han lavede de bryster jeg ville have, så føltes de alt for stora til mig. Jeg har derfor bytat til mindra sidste vecka. Jeg er fuldt tilfreds med Pter og Citadell og har mødt den største forståelse derfra. Jeg...Bröstförstoring05Dela
Anonym användare20 mar, 2011Kort og slank, blir 300cc nok?Min kirurg sa jeg var så liten at jeg kunne ikke ha mer enn 300cc. Det var MAX. Men så ser jeg her mange som er mindre enn meg i høyde og vekt som tar mye mer enn 300 og har kjempe fine bröst!! Blir 300cc bare lagom? Jeg er 162 og 48-49 kg. Har en liten 70B. Bryr meg ikke om at det ser litt fake ut, det ER jo fake ;) Bröstförstoring05Dela
Anonym användare20 mar, 2011vill ha 1200 cc =)hej... ja nu var jag inne på att förstora igen =) har stirrat mig blind på mina 700 och vill ha meeeer .... men min läkare lär inte gå att övertala att lägga in mer då jag fick tjata för att han skulle byta ut mina 450 till 700.... vet någon en snäll läkare/klinik som inte är så kinkig??? Bröstförstoring039Dela
Anonym användare20 mar, 2011Svullna bröstvårtor?Hej hej! Är nu opererad snart en vecka tillbaka, men när börjar svullnaden gå ner? Och mina bröstvårtor är som strutar och svullna, när blir det normalt igen? :) Bröstförstoring07Dela