Anonym användare11 mar, 2011Efter "tortyrbehån"?undrar vad man ska ha för BH efter tortyrbehå och bröstbandet? vad har ni citadellor fått för instruktioner???? Bröstförstoring07Dela
matilda8911 mar, 2011BILD. Ristest/riktigt resultatGanska intressant, jag lägger ut en bild på mitt ristest & hur mina bröst blev efter Op (14 dagar har gått sedan op) Bilden till vänster är 2v efter Operationen, utan BH. Bilden till höger är ristestet (dock gjorde jag fel, jag la i 5dl samt 4dl ris i BH:n vilket hade motsvarat 550cc 450cc, eftersom man ska ta bort 0,5dl (50cc) för att få förvä...Bröstförstoring039Dela
Nova11 mar, 2011Någon som gjort vårtgårdslyft på silikonhängbröst?Mina bröst hänger nu efter op och underpolen är väldigt liten. Så jag funderar på om det är möjligt att att lyfta upp vårtgården? När jag står framför spegeln och nyper ihop huden ovanför brösten till vårtgården får jag den formen och underpolen jag vill ha! Gör ju hellre det än att kirurgen gör fickan längre ner... Är det någon som gjort likna...Bröstförstoring03Dela
Anonym användare11 mar, 20112 dagar efter op:Dhär är en bild på mina nya bröst efter bara 2 dagar:D vad tycker ni ? :) Bröstförstoring07Dela
Anonym användare11 mar, 2011Nu har jag mailat bilder till Calle!Nu äntligen svarade han på mitt mail, hade inte skickat det förra till honom direkt. Utan till [email protected]. Mailade honom i morse och han va supersnabb på att svara. Han ville att jag skulle komma in så fick han titta, men jag bor ju över 50 mil ifrån, så jag mailade bilder nu! Håll tummarna nu att det blir nån sorts korr. För s...Bröstförstoring05Dela
stjärna8411 mar, 2011operation i april/majNågon som ska operera sig i april/maj? Hur mycket ska ni lägga in?Bröstförstoring069Dela
Carolyn11 mar, 2011Någon som opererat sig hos Jörg Bohn?Undrar om det är någon som opererat sig hos jörg Bohn? har tid hos honom den 28 denna månad. är Nervös, hört att han gillar mindre bröst... vill gärna veta lite mer om honom. Bröstförstoring023Dela
Anonym användare11 mar, 2011Ska det vara såhär???Har skrivit tidigare ang mitt ena implantat som känns som att det sitter löst. Provade idag att trycka det uppåt, det går att trycka bra bit uppåt och sedan ser man riktigt hur det sjunker ner igen. Det andra implantatet uppför sig absolut inte så. Är det verkligen normalt att det är så?? & när jag trycker på det bröstet under liksom så känner jag...Bröstförstoring00Dela
MissyE11 mar, 2011Gör det ont att ta bort stygnen? :-\Börjar bli nervös, ska snart på återbesök. Gör det ont att ta bort stygnen? :-( tycker det gör ont bara man tar runtom. :-( vad gör man mer på återbesöket?Bröstförstoring08Dela
Anonym användare11 mar, 2011Vilka har gjort hos Peter Zachrisson Art/Nord Clinc????hej hej! finns det några tjejer som gjort brösten hos Peter Zachrisson???? han har ju tidigare jobbat på Art Clinic i Göteborg, men har nu öppnat en egen klinik Nord Clinic!! skulle behöva höra fler referenser om honom?=) har varit där på en konsultation och tyckte han var super bra men vill veta om det är för bra för att vara sant, så beh...Bröstförstoring00Dela