volvo24205 mar, 2011största implantatenÄr det någon av er som lagt in implantat på 600cc och uppåt hos peter Cosmo på Citadellkliniken? Bröstförstoring021Dela
matilda8905 mar, 2011FAN! Har fått rippling på mitt högra bröst! Hjälp?ååh, jag har känt att det känns lite hmm "buckligt" på höger bröst, och idag när jag kollade så ser jag att det är rippling, synlig rippling :( Är jätte ledsen verkligen.. Syns inte skit mycket men det syns ändå. Ser ut som typ.. stora tjockare ärr :( Kan man få det att försvinna eller motverka att det blir mer/synligare? Eller är d...Bröstförstoring046Dela
ihatemyboobs05 mar, 2011HJÄLPär nyoppad (TIS/ONS) nu känn det jättekonstigt i det ena bröstet. kännssom att ngt är i kläm, jag kan inte röra mig ordentligt med armen osv. gör jag det så känns det obehagligt o som att ngt e fel, som att dem e i kläm. jättekonstigt. är det bara nu i början tro? eller kan ngt va fel? o denn bhn alltså.. jag kan knappt andas det känns som mina rev...Bröstförstoring03Dela
Anonym användare05 mar, 2011Någon som har valt att inte göra lyft?Finns det någon som har legat runt 20-24 cm häng och valt att inte göra lyft, och i sånna fall hur har eran bröstförstoring blivit är ni nöjda? Vad har ni valt frmför eller bakom muskeln? Tacksam för alla era svar Kramis jojo Bröstförstoring010Dela
Anonym användare05 mar, 2011Tips/ råd TackTjejer vill gärna höra era åsikter om vad ni tror kan bli bra. Jag är 1,59 lång vikt 49 kg har som sagt ammat två barn så mina bröst är ju inte direkt snygga nu=( platta / toma upp till lite häng antar jag och sen lite fyllnad ner till ligger på 19-20 cm från halsgropen. Hoppas på att slippa lyft. Jga funderar på high profilen 500 cc för sen för...Bröstförstoring04Dela
volvo24205 mar, 2011Är nog kapselbildningJag mailade peter cosmo för några veckor sedan om att mitt vänstra bröst var hårt.Han trodde då att det var en överansträngd muskel så jag fick äta ipren ett tag och vila muskeln.men det är tyvär fortfarande hårt så nu får jag åka till peter så får han kolla på det.Är rädd att det är kapselbildning hmm...det skulle ju nästan vara i stort sätt omöjl...Bröstförstoring01Dela
pandora8904 mar, 2011Hur hårt spänner ni era bröstband?Hej flickor :) Hur hårt spänner ni ert bröstband? Helt ny-opererad (igår) och har precis börjat med bandet. Är rädd jag antingen har för hårt eller för löst :S Ska man spänna tills det gör ont och riktigt spänner i brösten eller? Bröstförstoring012Dela
Anonym användare04 mar, 2011Nervös, vad är detta?! :/Det är tre veckor sen jag gjorde min op. Och i måndags så började det kännas lite konstigt i det vänstra.. Jag råkade av någon konstig anledning trycka vänsterarmen mot bröstet så att det liksom åkte in mot det andra bröstet. Och det var första gången jag kände det konstiga (eftersom jag aldrig gjort så innan) Men iallafall, det är sj...Bröstförstoring02Dela
Anonym användare04 mar, 2011Bilder på bröst opade av Gunnar KratzEtt av mina alternativ är Gunnar Kratz på Plastikakademin i Linköping. Men jag har knappt hittat några bilder alls. Har hört mycket bra honom men har inte sett några tillräckligt bra bilder än. Är mest intresserade av avklädda bilder eftersom jag är orolig för att det inte ska se okej ut utan bh, men även intresserad av påklädda bilder. Någon som h...Bröstförstoring015Dela
sotiria04 mar, 2011Vem ska jag gå till i Göteborg,,hjääälpJag har funderat ett tag men nu har jag bestämt mig. Jag vill göra en bröstförstoring och det nu... Jag hade en c-kupa innan mina 2 barn o trivdes bra med dom. Men nu fyller jag knappt en b-kupa. Jag vill ha en c/d-kupa som innan o dom ska se naturliga ut.Ska placeringen vara bakom eller framför? Tänkte kanske gå till en 2-4 olika kirurger på ko...Bröstförstoring015Dela