Anonym användare27 feb, 2011Rippling?Hur märker eller känner man av rippling? När brukar det i så fall uppstå efter en bröstförstoring? Redan i början eller efter 1 år? Bröstförstoring09Dela
Anonym användare27 feb, 2011Släta Eller Textuerade Implantat???Jag ska opa mig snart och kom på att jag har inte diskuterat om jag vill ha släta eller textuerade implantat? Vad e det för skillnad? Vad fick er att välja släta resp. textuerade?? Snälla hjälp mig! Bröstförstoring03Dela
Anonym användare27 feb, 2011Tänk om människor kunde förståJag läste en OP berättelse och här kommer den sista delen ur texten: Faktum är att jag redan innan op var mycket nöjd med mig kropp. Jag är snart 45 och har släppt det mesta av de nojor jag haft kring min kropp större delen av livet. Jag hade absolut överlevt utan en bröstförstoring, men den är liksom "grädden på moset" för mig. Jag kunde göra det,...Bröstförstoring09Dela
MikiTiki27 feb, 2011Ingen mer som haft det jobbigt en längre tid?Jag börjar fundera på om det har tillstött nån komplikation med min läkning. Har gått 6 dagar nu och när man läser om andra så verkar det ju som att allt är så frid å fröjd å inte gör ont alls efter några dagar. Men jag har fortfarande jobbigt ont, visst är det bättre än dag två och tre då jag åt Alvedon hela dagarna å ändå inte orkade va uppe å gö...Bröstförstoring07Dela
Tequila26 feb, 2011Då var det min tur 300/300 CC *bild*Kan inte vara gladare men hade gärna haft dom lite större men de är ju en helt klar förbättring!! Jag har äntligen bröst =) Tror fortfarande att det bara är en dröm och tycker hela tiden att de borde göra ondare så jag får för mig ibland att de är nån som stoppat en bh bara o att ja inte alls har större nu än i förrgår.. Dom känns knappt alls o då...Bröstförstoring018Dela
Tequila26 feb, 2011Resa sig ur sängen? Hej! har inte så överdrivet ont när jag är uppe, känner knappt något alls när jag ligger o sover men när ja ska resa mig! DÅ känns de nåt enormt! Hittat sätt o böja med ner o plocka med saker osv utan att det ska göra för ont men kan inte komma på något sätt att resa mig ur sängen. Tar upp till en timme att komma till sittande position och då får m...Bröstförstoring021Dela
olivia2526 feb, 2011Gewalli CarlanderskaHej! jag var på konsultation hos gewalli på Carlanderska i förra veckan. Förutom att han verkar vara lite sprallig fick jag ett gott intryck av honom. Han föreslog att jag skullle ha en 300cc och just då kändes det bra (testade under bh) men nu i efterhand när jag kollat på nätet verkar 300cc ganska litet. Är det det? allttså mindre boobs än vad j...Bröstförstoring014Dela
Anonym användare26 feb, 2011Tradolan efter op?Jag har fått ut Tradolan till efter op, någon här inne som käkat dessa? Hur många och hur ofta tog ni dem och hur många dagar? Tyckte ni att de hjälpte? Har hört att de funkar bättre blandat med alvedon? Kram norrland Bröstförstoring04Dela
Anonym användare26 feb, 2011Bild på mina nya tvillingar :-)Här kommer en bild på mina 13 dagar gamla tvillingar Jag är fortfarande lite blå under och mellan brösten, men det mycket bättre nu än bara för nån dag sedan, då såg det helt galet ut.... :-) Vad tycker ni...? Ge mig domen bara! ;-) Bröstförstoring05Dela
Carco26 feb, 2011Var återhämtningen lättare operation 2? Ska antagligen korras efter sommaren:(Hej.. Kommer antagligen genomgå en korrigeringsoperation i slutet av sommaren. Har ju fått rippling på ena bröstet.. Är ganska säker på att den fickan är för liten. Så hoppas det räcker med att göra fickan större. För det andra bröstet är ju helt perfekt och där finns inte en tillstymmelse till rippling. Fy fan fasar verkligen för...Bröstförstoring06Dela