Anonym användare24 feb, 2011Vad tror ni om storleken?Jag ska lägga in 275 cc runda. Jag väger 64 och är 163 lång. Va tror ni tror ni de blir bra?=) Bröstförstoring013Dela
Tequila24 feb, 2011Snart ett minne blott=)Snart är det min tur för operationen.. om mindre än 24 h först nu börjar man bli nervös men är ändå glad =D Tog lite förebilder i vissa kläder och ska ta efterbilden om några veckor.. Ska va skönt att äntligen fylla ut kläderna och sluta va en planka =D Kan inte vara gladare! Bröstförstoring02Dela
Angelica24 feb, 2011Bild när 4 månader har gått efter op!Ja som skrivet varje gång när jag lägger upp bild så har det rusat iväg igen och 4 månader har gått sen min op. Jag kunde inte vara mer nöjd med resultatet och njuter för fulla drag! Bröstförstoring012Dela
Anonym användare24 feb, 2011Vilken storlek? Hjälp! Hej hej! Ska operera mig den 15 mars och vt inte än vilken storlek jag ska välja.. 300 cc mx, 320 mp eller 345 mp? Är det stor skillnad på MX och MP? Vill inte ha putiga bröst.. Lagom är bäst! hjälp mig tjejer! Bröstförstoring028Dela
Anonym användare24 feb, 2011Hjälp tack!Jag opererade mig för en vecka sedan på polarkliniken, 430cc under muskeln. Såg när jag kom hem, dagen efter att jag fått lite DB. Mailade sköterskan som svarade att jag ska ge det ett år och om det inte gått till sig då så måste det korrigeras, men till min fråga, hon skrev så här: "Använd stödbh, och du kan även formtejpa lite under bröstet, som...Bröstförstoring07Dela
Anonym användare24 feb, 2011345 cc mp bilder??Hej tjejer! Jag undrar om det är någon som har gjort bröstförstoring i 345 cc moderate plus? Och om ni skulle vilja skicka mig bilder på det.. :) [email protected] Ska operera mig 15 mars och har valt denna profilen! Tackar tackar / LisaBröstförstoring01Dela
melindaaah24 feb, 201127maj någon mer?någon som ska opereras samtidigt? någon som har tips inför operationen?:)Bröstförstoring00Dela
MikiTiki24 feb, 2011Nyopererad och hemma från CitadellLa in 305 cc Mp i tisdags på Citedellkliniken av Tuve Mårtensson. Åkte hem igår och sitter nu här inne på tredje dagen och har sjukt ont. Gör ont att bara andas och prata. Vågar inte använda armarna för mkt, spänner som bara den. Ibland drar bröstmuskeln ihop sig utan förvarning och det gör ont och känns obehagligt men jag antar att det är...Bröstförstoring016Dela
MorsanFruganJag24 feb, 2011Alla brudar som har bytt implantat, har ni lust att kika hit?!Hej! Jag sitter i valet och kvalet men tror ändå att jag ska byta ut mina anatomiska implantat mot runda. Den enda anledningen till det är att jag behöver mer utfyllnad upptill eftersom mina tubisar inte riktigt ger anatomiska implantat särskilt fin form på översidan. Underpolen älskar jag verkligen och hade mina bröst sett ut som -vanliga br...Bröstförstoring05Dela
Anonym användare24 feb, 2011nu bär det iväg ;PNu fer ma mot sthlm levererar sista valpen,sen hinner je bara landa på flygplatsen på söndagen när je kommer heim igen,där hämtar mina vänner upp mig å vidare mot umeå polarkliniken för op.. =D yeah!! Bilder på dom nya kommer inom kort,så fort je kommit heim från hela roadtripen så att säga.. ;) Bröstförstoring02Dela