artgecko11 feb, 2011mentor vs pertheseÄr det ngn som vet hur mjukheten hos mentors coh1,2 & 3 är jämfört med perthese olika ? Bröstförstoring06Dela
Fear10 feb, 2011Jag fick mina drömbröst!Man ska faaaan inte klaga. Letade upp en bild jag hade som jag tänkte: SÅNA vill jag ha. Tog en bild och jämförde, det ser fan ut som samma bröst? Är så himla glad. Ska aldrig mer klaga :-) Kolla själva. Och kanske är det samma som krävs för alla ni som känner att ni klagar på smågrejer. Bröstförstoring030Dela
Anonym användare10 feb, 2011Vad har ja gett mig in på? =PBara lite dryga 2veckor kvar..=) Ska göra en bröstförstoring i umeå på polarkliniken,kommer gå upp en storlek från liten B-kupa till C-kupa med hög profil och rundadform,men det är inte själva operationen jag är nervös över utan smärtan efteråt.. =/ Nån som gjort en förstoring nyligen? Och kan tala om på ett ungefär hur länge man har ont efte...Bröstförstoring05Dela
vanessa8210 feb, 2011om jag vill ha breda implantat??om jag vill ha breda implantat,alltså inte så brett mellanrum vad ska man välja då?? Vet ju att man får prova ut men e de nått jag bör veta när ja ska på konsultation eller man får reda på allt där?? Man bara säger sina önskemål,man känner sig så j*vla dum som kommer med så korkade frågor men känner att jag vill veta så mkt som möjligt när jag ska...Bröstförstoring011Dela
Anonym användare10 feb, 2011DB!??!Ju mer operationen närmar sig börjar jag nojja för DB! Någon som vet hur statestiken ser ut kring DB, är det vanligt förekommande och vad är det som gör att man får det? Kan kirurgen se om man har större risk än andra för att drabbas? Bröstförstoring09Dela
Anonym användare10 feb, 2011fullt pris för byte till större ?Jag opererades på proforma för tre veckor sen. var ute efter ett naturligt resultat men märker knappt ngn skillnad. undrar om ngn vet om man måste betala fullt pris för att byta till större där? e väl bara å börja spara.... Bröstförstoring010Dela
Anonym användare10 feb, 2011Mammor som ammat och vill piffa upp brösten lite, vilka är ni?Det finns ju en massa olika sorters tjejer här på POF som har olika syfte med sin bröstoperation. Jag är själv en trebarnsmamma på 32 år som tycker mina bröst blivit lite tomma och ledsna efter graviditeter och amning. Är fortfarande intresserad av mitt utseende och tycker att jag efter flera års skriknätter, VAB-dagar och magsjukor är värd att unn...Bröstförstoring058Dela
Flowerbomb10 feb, 2011Någon som vet en bra klinik för bröstförstoring? Hejsan, Jag har planerat att göra en bröstförstoring och letar efter en bra klinik. Man vill ju inte operera sig vart som helst, utan på en bra klinik med bra omdömen. Jag bor i Stockholm och jag funderade först på Citadellkliniken i Landskrona då de verkar bäst och så men börjar bli osäker på det då det blir så många resor fram och tillbaka p...Bröstförstoring00Dela
Malin8810 feb, 2011Video på mina bröst :)Har lagt upp en video på mina bröst och min wonderbra full effect på min blogg. Hade önskat att jag fick se såna videos innan min operation då man ser mkt bättre storleken på brösten och hur de ser ut än på bilder. Visar också mjukheten på dom. Men de har nog inte ändrats så mkt på flera månader. Men de känns väldigt mjuka :) Hoppas nån har...Bröstförstoring080Dela
Anonym användare10 feb, 2011Nöjer sig med att passa kläderna !?Är det fler än jag som inte är ute efter stora bröst utan endast känner att de gått från lite till inget efter graviditet eller rent utav har små och nöjer sig med att passa i kläderna !? Det jag vill ha sagt är att, anledningen att jag är ute efter en operation är för att idags läget så fyller jag inte ens ut en A70 så mitt mål är att kans...Bröstförstoring05Dela