Sadde24 jan, 2011Bilder på min sida!!!Hej girls!!! Skulle bara säga att jag lagt upp bilder på min sida :) Allt från före, till efter fram till 7 månader :) Bröstförstoring03Dela
Emelieen24 jan, 2011Kluven & Ledsen!måste skriva av mig lite.. tog nämnligen slut mellan mig och min pojkvän idag.. kom som en chock och som en ren käftsmäll om jag ska va ärlig.. är så ledsen och är rädd att de ska påverka min op om en vecka och 2 dagar? kan det göra de? om man inte är helt stabil? :( han skulle följa mig på opdagen med.. men tur man har urgulliga vänner som...Bröstförstoring064Dela
Malin8824 jan, 2011varit på sista återbesöket idagIdag träffade jag Jörg! Och det gick bra o han tyckte de såg bra ut! Men tänkte fråga er, för han sa det är oke att sola ärren? Redan? För de är bra för pigmentet. Kan de stämma? Och sen sa han att jag fick ha push-up bh hur mkt jag ville o att de inte skulle förstöra brösten för fickorna är helt läkta. Och behöver heller inte ha nån bh all...Bröstförstoring028Dela
La2524 jan, 2011försvann "50cc" som alla säger, och känselbortfall?Som rubriken säger, försvann 50cc efter op? märkte ni nån skiljnad från konsultationen när ni testa inlägget och när ni hade opererat er? Hade ni velat lägga till 50cc? är så osäker ska operera mig den 27.e. Har sett en massa bilder på 400cc (som jag också har valt) och vissa ser väldigt små ut o vissa lagom stora som jag vill ha. har sj ca 150cc....Bröstförstoring011Dela
Anonym användare24 jan, 2011cpg-tjejer!Idag var jag på en till konsultation. Har varit så osäker på val av implantat , placering, profil.... ja, för att jag inte vet OM jag ska göra det utan med VAD? ;-) Nu fick jag även utrett vad läkaren egentligen rekommenderat (har snurrat till det innan). Och nu när jag träffade sköterskan 6 månader senare så har jag hunnit fundera lite extra p...Bröstförstoring00Dela
Boobez24 jan, 2011detta med put?Hur blir skillnaden med high low medium? Jag har små bröst men urammade. Jag känner att jag nog borde ha put så de inte blir hängiga... kan någon förklara lite närmare har ledsna 75b nu..... Bröstförstoring011Dela
Anonym användare24 jan, 2011Tanspray... efter hur lång tid??Jag är opereret for 5 veckor sidan och vet att man inte måsta solarie många veckor, men hur är det med spraytan?? Jag har bestilt tid på fredag, men blev i tvivel?? ❤️ Bröstförstoring03Dela
paulsen_tessan24 jan, 2011äntligen är tiden för bröstförstoring bokad! i mars är de daxÄr så grymt glad. Var idag på konsultation på Proforma clinic hos Örjan gribbe. Kändes grymt skönt! Snart har jag dom på min kropp. Den 3 mars är det bokat. Finns de kanske fler som gör den dagen? Bröstförstoring017Dela
BEATASBRANDBILAR24 jan, 2011Pris vid bröstförstoring.Av ren nyfikenhet: Vad betalde/ska ni betala för er bröstförstoring? Bröstförstoring049Dela
Pello24 jan, 2011Det omöjliga!Jag ringde idag till citadellkliniken för att kolla när det fanns op-tid eftersom att folk tipsade om att man skulle boka i god tid. Då när hon svarar och jag förklarar vem jag är så säger hon att det har hänt en sak som inte får hända typ 1 på 100 och jag tänkte nej fan nu skiter det sig :( det är tydligen så att någon har exakt samtidigt som mig...Bröstförstoring03Dela