Anonym användare25 dec, 2010kupstorlekVad får man för kupstorlek om man skulle ta 275cc och 325 cc (har olikstora)och har en A-kupa innan? På ett ungefär iaf? :-) Bröstförstoring010Dela
Anonym användare25 dec, 2010Någen som har väret olyckliga efter brystop der blev FÖR STORT!!!Jag tyckar att de er väldig fine i form, men er for gigantiske och läser flere steder att de kann blive större når musklen slipper och det önsker jag absolut inte!!❤️ What to do?? Bröstförstoring09Dela
Kia8225 dec, 2010Jag har blivit avtrubbadÄr det bara jag som tycker att plastikkirurgi inte är någon big deal längre? Jag har genomgått två ingrepp, bröstförstoring och fettsugning och ska göra ytterliggare en bröstförstoring under våren och känner inte att det är något som jag är rädd/nervös inför utan ser bara fram emot det så jäkla mycket, hade lätt kunnat genomgå operationen imorgon o...Bröstförstoring05Dela
Anonym användare25 dec, 2010Varför ej bära tungt efter en bröstförstoring eller bukplastik!!!Hej alla! Jag har gjort en bröstförstoring och en full bukplastik den 14 december och undrar om någon vet varför man ej får bära?? Jag känner mig helt som vanligt förutom att jag svullnar om magen om jag är för aktiv. Men varför ska man ta det lungt och ej bära, vet någon vad som kan hända?? Mvh idis Bröstförstoring03Dela
Miss_V25 dec, 2010Läckage, hälsofara med implantat?Har hört att bröstimplantat kan utgöra en häslofara, att de kan läcka utan att man märker det och silikonet kan lagras i kroppen? Gäller det moderna implantat? Hört att Mentor har livstidsgaranti på sina implantat, och dessa innehåller väl fast silikon? det borde ju inte kunna läcka? (Alltså gelehallon) Någon som vet lite mer om detta? Och...Bröstförstoring010Dela
Kia8225 dec, 2010Ni som om-opats dvs lagt in nya implantatHur lång tid tog det för er som om-opats innan ni var på benen och kunde leva normalt igen/gå tillbaka till jobbet/röra er obehindrat? Det sägs ju att det ska gå mycket smidigare andra gången. Bröstförstoring06Dela
Anonym användare25 dec, 2010Bilder i kläder . . .Har fått förrfrågan om hur de ser ut i helbild !! Svårt o få till de själv men jag har försökt !! Har här utan BH!!! Bröstförstoring06Dela
Anonym användare24 dec, 2010Hur kan det vara så?Jag har koksalt implantat och str är 300 och 350 cc under muskeln. När jag kollar på olika bilder på olika str så ser de som är ännu större än mina, likadana som mig. Beror det på hur mycket bröst man hade från början? Hade ju en urammad c kupa innan och mycket hud innan? Kan det bero på det? Bröstförstoring05Dela
matilda8924 dec, 2010Osäker på val av klinikJag var på konsultation hos jörg bohn på Citadell i Malmö. Mina bröst var så osymetriska att han trodde jag kunde få det genom landstinget. (över 100ml skillnad) I mitt vänstra kunde jag ha MAX 440cc och i mitt högra 325 cc.. Han sa min hud inte klarar mer, plus att jag även behöver göra ett bröstlyft. Jag har 70 B/C nu och vill hel...Bröstförstoring037Dela
Anonym användare23 dec, 2010Varför DELVIS under muskeln?Att det kan finnas skäl till både framför och bakom har jag förstått men varför lägger vissa delvis under muskeln? 😕 Bröstförstoring01Dela