eva21 dec, 2010Hur många år håller silikonimplantat !!!Hur många år håller silikonimplantat igentligen ??? Om det nu inte tillstöter några komplikationer förstås. Bröstförstoring03Dela
blondy21 dec, 2010svullet ärr?hej! min doktor tog bort tejpet på mina ärr idag. nu såg jag att de har blödit lite plus att på ena ärret på högra bröstet så har ärret svullnat upp :( så de har blivit lite tjockt. jag ringde till kliniken men är ändå orolig. hur vet man att de inte är infekterad? :( heeelp!! :(Bröstförstoring03Dela
Oliveoyl21 dec, 2010HSAN läggs ner!!! Hej Alla! Jag har precis bestämt mig att nu väntar jag inte med att fixa mina bröst en sekund till (har haft ångest för mina ”långa” bröst sen jag fick min dotter 1989, lol. Jag veet! Jag var så ung och min vackra B-kupa fullkomligen exploderade till en stor D-kupa. Ja ni kan ju själva tänka er den påföljande raggsocka-med-ärtor-i looken : ) Ja...Bröstförstoring07Dela
missdivine21 dec, 2010JAAA äntligen!!Det här är ju sjukt.. Jag har väntat så länge för att få komma på återbesök för och veta att allt är bra med mina bröst.. Jag har sjukt mycket frågor och ont till och från hela tiden.. Tjejen jag har gått via har ringt sjukhuset varje dag men inte kunnat få någon tid till mig. Jag har till och med skickat bilder till henne som hon viderabefdrat för...Bröstförstoring03Dela
lottistuvis21 dec, 2010om opererad men inte bra Jag gjorde min bröstförstoring i juni, vid återbesöket såg min dr att jag hade kapselkontraktur, op i 1 november igen och nu tycker jag att jag ser ännu värre ut:( bröstet är flera cm längre ner än det andra och större, pratat med dr om detta han säger att det kan rätta till sig, hur kan det flytta upp sig ett par cm? kan det det? Tycker...Bröstförstoring01Dela
Anonym användare21 dec, 2010bastu...Tänkte höra om någon vet hur länga man ska vänta med att basta efter bröstop? Är ju så frusen o vi har en bastu hemma.... =) Bröstförstoring05Dela
trill21 dec, 2010Ulf Garpered Akademikliniken?Hej alla POF-are Jag har inte skrivit här så mycket på sistone bl a pga att jag är rätt deppig över att fortfarande ha en massa obehag i brösten. Implantaten har inte tillräckligt bred diameter för att täcka hela det obehagliga området så jag har planer på att så småningom lägga in bredare implantat, och har nu bokat min första konsultationstid...Bröstförstoring03Dela
Anonym användare21 dec, 2010BlåmärkenJag undrar NÄR dom där förbaskade blåmärkerna försvinner? Har kvar på brösten och lika på armen där dom satt nålen.. och det var för 15 dagar sedan :-o Är ju inte snyggt och vill att de försvinner illa kvickt :p Bröstförstoring04Dela
Katitzi21 dec, 2010Mycket funderingar kring OPJag har tid för konsultation på KKAB i Januari. Ska ÄNTLIGEN göra min efterlängtade bröstförstoring! :D Antar att man där får svar på det mesta man funderar över då, men är även intresserad av vad ni tycker och har för erfarenheter. Jag har nu A- kupa, liten B. Jag är ju sugen på ett par ordentliga bröst men endå inte för stora. Jag tränar mkt,...Bröstförstoring05Dela
Anonym användare21 dec, 2010Tenta 4 dagar efter op??Tjejer! Tror ni man kan skriva tenta 4 dagar efter op??? Om man pluggar som fan innan vill säga Bröstförstoring04Dela