siana06 nov, 2010Några råd tack......har ni lagt implantaten via armhålan, under bröstet eller i vårtgården? Fördelar & nackdelar?Bröstförstoring03Dela
Smulisen06 nov, 2010Packlista inför operationImorgon flyger jag ner till Kastrup och därefter vidare till Malmö och Landskrona. Vad bör jag ha med mig? Jag har tänkt på: - Större skjorta/blus och myströja som kan knäppas upp hela vägen - Mjukisbyxor - Tandborste, Tandkräm - Sminkväska (alltid ;)) - Mobiltelefon - Kamera - Dator - Laddare till dator, k...Bröstförstoring05Dela
Anonym användare06 nov, 2010Skillnad mellan coh 1 och coh 2 (mentor)Tjejer som hade/har både coh 1 och coh 2 i märke mentor hp. Vad är för skillnad på bröstet visuellt och när man känner på de? I fall Ni fått komplikationer, när först har ni börjat märka det? Väldigt tacksam för alla svar! Bröstförstoring00Dela
Anonym användare06 nov, 2010ett livslångt opererandeJag har funderat på en bröstoperation i mer än 10 år. Nu är jag ganska nära på att boka en tid. Men det som liksom stör mig är just att jag vet att om jag gör denna operation, så är jag fast i ett "livslångt opererande" Först kanske resultatet inte blir som ja tänkt mig och sedan så måste man väl plocka ut och byta ut implantaten var 10e år och vid...Bröstförstoring010Dela
siana06 nov, 2010Ni som gjort en bröstförstoringHej jag ska opereras i december och jag har såklart massor med funderingar hur det blir efter operationen. Har sökt info på nätet men det står olika så jag vänder mig nu direkt till er som har gjort en bröstförstoring. Hur lång tid efter operation såg ni det slutgiltiga resultatet? Ni som hade B-kupa innan och la in droppformat silikon bakom...Bröstförstoring01Dela
Anonym användare06 nov, 2010byte från pip till mentor mellan 275cc (bilder!)hej tjejer :-) så har jag äntligen byt från pip high 290cc/310cc till mentor mellan 275cc coh II. bytte även klinik, till peter cosmo på citadellkliniken. min första op gjorde jag för tre år sedan. då blev jag dock inte så nöjd, brösten kändes väldigt onaturliga, satt lite högt, hade olika form och rätt mycket rippling. denna gång har jag...Bröstförstoring07Dela
Anonym användare06 nov, 2010Var anmäler jag en medlem?Hittar inte knappen här. Vederbörande kommer jag dessutom att polisanmäla!!Bröstförstoring06Dela
hemligönskan06 nov, 2010Man måste ju kunna städa eller hur??? NY BILD PÅ BRÖSTENJag opererade mig för 13 dagar sen. Min fråga är: Man måste väll kunna städa lite lätt? Typ torka av diskbänken och dammsuga? Plocka undan barnets leksaker osv? Eller vad tror ni? kram Bröstförstoring09Dela
Anonym användare05 nov, 2010Ni som har mentor cohesiv 1 HP Hej alla tjejer! Nu har jag fått på ngt konstig sätt fel cohesiv inopererad, 1 istället för 2. Och vill gärna veta om era erfarenheter av cohesiv 1 hp? Tack på förhand! Bröstförstoring05Dela
Anonym användare05 nov, 2010Jag och Muskelpåverkan och Muscle Flex DeformityJag vet att det finns gamla trådar med diskussioner om dessa komplikationer. Jag har försökt leta men inte hittat svaret till just min fråga. Jag har små bröst och ganska "starka" bröstmuskler. Man ser att de flexas när jag gör vissa rörelser med t.ex armar osv. Det ser ut som att dom "åker upp" eller går i sär lite. Dessutom kan jag liksom spä...Bröstförstoring061Dela