Angelica28 okt, 2010Jag har bröst!!Jag har bröst!! Slutade med 550 cc HP!! Bilder kommer imorgon kanske om jag törs ta av sport bhBröstförstoring02Dela
Anonym användare28 okt, 2010op bokad! :Dyes! äntligen! op bokad 13e januari! :) Känns bra. Mindre bra att killen tkr det blir dyyyyrt. Klart jag oxå tkr men jag måste o vill verkligen få det gjort. Har inte lust att gå o störa mig ännu en vår, sommar. Eller när jag tränar. Har inte lust att använda inlägg hela tiden. Finns det nån mer som gör det "mot" sin partners vilja? Provade 400...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare28 okt, 2010Nu är min op avklarad!! Op-berättelse!Är så glad att operationen är avklarad och hittills har det gått över förväntan! hade de sista dagarna, av naturliga skäl, börjat bli lite nervös inför operationen. Försökte dock att inte tänka för mycket på den, då den kommer i alla fall😀 Jag har lite svårt för sprutor, nålar och allt som har med sjukhus och sånt och göra. Har oxå varit väldi...Bröstförstoring06Dela
Anonym användare28 okt, 2010Brösten fyller 28 dagar 4 veckor idag Idag fyller mina nya bobbs 28 dagar / 4 veckor... Och det läker som det ska och det känns skönt.. Jätte skoj att sitta och jämföra dom från början till idag.. Då ser man verkligen vilken skillnad det är.. Men det som känns bäst är väl att det onda är mindre nu.. Och nu kan man ju röra på sig som vanligt .. Känns helt underbart.. Men mellan...Bröstförstoring03Dela
elsklingen28 okt, 2010Brösten 3 dagarNu har jag haft mina nya bröst i 4 dagar och även om tortyren skaver in så känns det bra och jag tror slutresultatet kommer bli jättebra. Hur länge har ni andra tagit smärtstillande? Jag tror mer jag har ont av bh:n nu än att det smärtar från operationen. Bröstförstoring02Dela
Anonym användare28 okt, 2010Bild på mina 4 dagars nya kompisarSå ser mina bröst ut nu, nyfiken på hur dessa kommer att se u efter jag har slutat att använda tortyr bh. Har inte så mycket ont, även om tortyr bh är tortyr 😕 Bröstförstoring06Dela
Anonym användare28 okt, 2010synlig skillnad mellan min bröst o silikonen hjälp...hej det e 5 veckor seedan jag op o på den vänstra bröst ser jag fortförande skillnad mellan min eget o silikonen kommer det försvina eller ..... kanske på väg till komplikation ? nån som har upplevt samma ....??????? Bröstförstoring03Dela
Anonym användare28 okt, 2010Implantat på lager ;-)Fler frågor från mig: Jag börjar fundera på om 195ML kanske blir i minsta laget. Har klinikerna implantat i lager så att man kan ändra sig in i det sista? Kanske inget att sträva efter, men jag är lite nyfiken på om implantaten beställs in inför operationen eller om de flesta "stora" kliniker har i lager? Bröstförstoring03Dela
Anonym användare28 okt, 2010Hur mycket syns ärren?Ni som har ärr under brösten, hur mycket syns dom? När har dom bleknat helt? På VK:s hemsida visas ett ärr under brösten och det ser helt fantastiskt fint ut, men jag undrar om det är vanligt att det blir så fint? Bröstförstoring014Dela
boobless28 okt, 2010Triumpf?Jag är väldigt fundersam när det gäller storlek på bhn! Jag var inne på triumpf och provade bhar igår och där plockade expiditen fram en bh i 70 G (!!). Jag trodde att jag kunde ha E - kupa. Just nu har jag en i D som jag haft sen första veckan och den känns lite för liten på bredden bara , därför skulle jag in och köpa en i en större storlek. Men...Bröstförstoring02Dela