Liiina20 okt, 201012 tim kvarOm 12 timmar har jag bröst!! Lite nervöst är det dock. Wiiiii!! Bröstförstoring06Dela
Anonym användare20 okt, 2010Träna hund med nybakade tuttar?Lite ovanlig fråga här kanske, men är det någon här som tränar aktivt med sin hund och har gjort en bröst op? Jag tränar mycket med min hund, mest lydnad och spår. Spårandet räknar jag med att vi kommer kunna komma igång med hyfsat snabbt efter operationen eftersom det är lugnt och ganska stillsamt liksom... Men i lydnaden är det ju desto mer...Bröstförstoring013Dela
fix7520 okt, 2010Mer smärtsamt än att föda barn?Börjar oroa mig för smärtan efter operationen. Haft två förlossningar som varit jävulskt smärtsamma, men gör det ännu ondare att operarera sig då vet jag inte om jag klarar det👎 Vad tycker ni som fött barn (det sägs ju att den smärtan ska vara den värsta man kan uppleva) var det mer smärtsamt att operarea sig? Bröstförstoring050Dela
Anonym användare20 okt, 2010Nu är jag hemma!Hemma... Opererades vid 14:00 igår, efter många timmars väntan. Vaknade med sådan smärta, var verklige inte beredd på så ONT. Kräktes massor. Nu kan jag iaf äta, och är hemma. Känns lite jobbigt att vara hemma med barnen och behöva akta sig för dem, har redan tagit emot en boll med ena bröstet 👎 Blev 325cc högprofil, oct till slut under m...Bröstförstoring04Dela
Nean20 okt, 2010hemma igen från citadell!gjorde min bröstförstoring och lyft igår.. mådde bra när jag vakna:) allting har varit jätte mysigt, och ville inte åka hem:( var sån härlig känsla där:) mådde bra när jag vakna men natten var hemsk.hade så ont i ryggen.... fick massa tabletter hela tiden som inte hjälpte:( och blöder vid ärren(ankarlyft) rättså mycket när jag går på toa osv.. kä...Bröstförstoring05Dela
Anonym användare20 okt, 2010i morgon är det min tur!! :DJapp i morgon bär det av till Gtb då skall jag äntligen få mig ett bar tuttar :D det konstigatste är at jag inte är det minsta nervös,"än" tycker bara att det skall bli så skönt att få gjort det. men jag har kanske tagit för lätt på det, jag kanske kommer att få det jätte jobbigt och ha super ont... Bröstförstoring011Dela
Anonym användare20 okt, 2010Provar igen! Skidbacke? Vill bli av med mitt bröstband. Vad tycker ni nu då? Förra veckan var det tveksamt. Men jag tycker nog att det är bra nu ?? Eller har jag helt fel. 🙂 Bröstförstoring033Dela
Anonym användare20 okt, 2010Framför muskel på CitadellÄr det någon som opat sig på citadell och lagt in framför muskeln och gjort lyft? Bröstförstoring04Dela
Kajsan20 okt, 2010Amning och bröstförstoring?Läste precis att man måste vänta 6 månader efter avslutad amning när man gör en bröstförstoring? Stämmer detta?Bröstförstoring03Dela
Sinja20 okt, 2010Hvis man ikke ønsker større bryster end en c-skål?Jer der har fået lavet brystforstørrelse og som derefter har en c-skål eller D-skål - hvor store implantater har I fået lagt ind? Bröstförstoring08Dela