Patte8507 okt, 2010Ni som gjort Om OP??Du som inte blivigt nöjd med storleken på implantaten, om man skulle vilja sätta in större har du fått betala lika mycket då?Bröstförstoring03Dela
Matahari07 okt, 2010fler som är 40+?Det vore roligt att höra från Er som är i den äldre kategori här på forumet. Inte för att starta en syjunta, men jag undrar om det är fler än jag som i mogen ålder bestämmer sig för att uppfylla en länge närd dröm och vad det innebär för oss. Berätta gärna din historia. När jag bokade tid för konsultation, frågade jag om jag var för gammal f...Bröstförstoring013Dela
Snyggo07 okt, 2010Ristest, hur ska jag mäta upp dl = cc efter kokning???Nu har jag kokat Jasminris det enda jag hade hemma :) Hoppas att det duger. Försöker att återskapa implantatet som jag provade i veckan som var 12.5 *11 och 6 cm högt. Frågan är om jag ska ta 3.25 dl i från det kockta riset eller allt som jag kockade som var 3,25 dl som okokt. Det blir ju enorm skillnad. Massor i kastrullen kvar. Vilket är det som...Bröstförstoring09Dela
Anonym användare07 okt, 2010Hemma!Det har komit massor av glädjetårar idag kan jag lova! Tänk att mina säckar kunde bli så fina! Fick en chans att kolla dem när kirurgen bytte tejpen. Hon ville se att allt såg ok ut innan hon gick hem. :)Bröstförstoring023Dela
Malin8807 okt, 2010Hur blir bröstvecken?Jag undrar om man kommer få ett mer tydligt bröstveck? Har nu blivit av med tortyrbh:n, men måste man inte ha nåt som trycker in vid bröstvecken så de kan skapas ett riktigt veck? Eller gör tyngdlagen sitt? Kan man göra nåt för o få lite mer häng på brösten eller kommer de alltid stå rakt ut?Bröstförstoring014Dela
Anonym användare07 okt, 2010OP om några timmar - peppning tack!!!I morgon bitti är det dags. Jag har gått från att längta till vara skräckslagen och sen kolugn hela denna veckan. Nu börjar det poppa upp tankar som att är det verkligen rätt att stoppa in främmande material i kroppen? Alla resistenta bakterier? Biverkningar? Smärta? Jag kanske duger ändå? Snälla, peppa mig! Jag har verkligen vetat detta!Bröstförstoring05Dela
Anonym användare07 okt, 2010Velar fram och tillbakaVilken djungel.. Kan inte någon bara bestämma åt mig? Velar fram och tillbaka mellan storlek på brösten.. Vet alla andra också gör det men det är ju så himla svårt. Hur ska man veta liksom? Jag är 167 lång väger 63 kg, drar idag mellan a-b kupa och 75 runt om. Vill inte ha någon hylla, men inte för platt, vill inte ha för breda men inte för smal...Bröstförstoring01Dela
Anonym användare07 okt, 2010Op och rökning?Hej Ny här på detta forum, har hållt till på Plastikkirurgiforum innan. Jag ska opa mig 1 nov och nu är det så att jag röker, mellan 15-20 om dagen iof ett mycket svagt märke men än då. Det står ju att man inte ska röka innan op 4-2 veckor? Och helst inte efter heller för läkningen skull. Nu undrar jag av er som röker, hur gjorde ni innan...Bröstförstoring012Dela
Anonym användare07 okt, 2010Snart dax att åka!Japp om 1,5 timme ska jag träffa min kirurg, narkosan och alla sköterskor. Jag har sovit som ett litet barn i natt och känner mig helt och hållet utvilad nu. Snart kommer mamma och hämtar mig! :) Äntligen är det min dag!Bröstförstoring010Dela
ccali06 okt, 2010Johan N på Citadell??Hej! Jag har bokat konsultation och prel. operationstid hos Johan N på Citadellkliniken. Dom flesta verkar göra det hos Peter Cosmo men där var det väldigt lång väntetid. Det lilla jag har läst om Johan så låter det bra i alla fall. Är det någon som opererats av Johan? Berätta gärna hur ni upplevde det och så vidare. :)Bröstförstoring02Dela