Malin8825 sep, 2010ont i ena bröstetidag har jag börjat få ont i mitt vänstra bröst så fort jag spänner muskeln. Så var det inte innan. Brukar det vara så i början? Bröstförstoring012Dela
Anonym användare25 sep, 2010Hur mycket har ni lagt in?Jag kom fram till at jag kommer lägga in 330 cc, har idag en knapp A- kupa. Nu sitter jag dock och nojjar över att det kanske blir för litet? Är det någon som lagt in "små proteser"? Vad hade ni för storlek innan och vad landade ni på efter isf?Bröstförstoring010Dela
Anonym användare25 sep, 2010Någon som har erfarenhet av Nackakliniken?Den 7/10 är det äntligen dags för mig att få bröst igen! De har tappat stinget efter två barn kan man säga.. Är det någon som opererat sig där? Bröstförstoring010Dela
Anonym användare25 sep, 2010Dr Göran Sanden Hej! Är det någon av er som ska opereras hos Dr Sanden och när? Jag ska operera mig där 7 Oktober 👍, längtaaar Bröstförstoring013Dela
trill25 sep, 2010Under muskeln - vilken muskel och var är det man skär av muskeln?När det gäller placeringen under muskeln, vilken muskel är det exakt man skär av och hur stor del av implantatet täcks av muskeln egentligen? Bröstmuskeln är ju en stor muskel så det kan ju inte vara under hela den muskeln man har implantatet, för den muskeln är ju tjock. Är det någon som har en bra illustrerande bild/teckning på detta? För jag fat...Bröstförstoring026Dela
trill25 sep, 2010Bakom muskeln - hur skär de, vilken del av muskeln är det?När det gäller placeringen under muskeln, vilken muskel är det exakt man skär av och hur stor del av implantatet täcks av muskeln egentligen? Bröstmuskeln är ju en stor muskel så det kan ju inte vara under hela den muskeln man har implantatet, för den muskeln är ju tjock. Är det någon som har en bra illustrerande bild/teckning på detta? För jag fat...Bröstförstoring00Dela
Anonym användare25 sep, 2010När lättar det?Är supernöjd med mina bröst och de första dagarna gick som en dans, hade verkligen inte ont. Men igår och idag har det varit tuffare. Jag opades i måndags så dom är ju inte många dagar än men när kan jag vänta mig att det lättar? Äter Tradil o panodil, försöker låta bli de andra som är innehåller morfin som jag åt ibörjan. Fattar att detta är olika...Bröstförstoring03Dela
Anonym användare25 sep, 2010Inte långt kvar nu....Gud nu är det knappt 5 dagar kvar och nerverna börjar nog ta sig mer och mer... Men jag längtar så sjukt mycket nu... Denna helg kommer som alla andra helger springa iväg..MIna troll är här i helgen bytte eftersom dom ska igentligen vara här nästa helg men då kommer nog jag ej vara så pigg.. Ibland är det rätt bra att kunna byta helg...Men tros...Bröstförstoring00Dela
Anonym användare24 sep, 2010VilsenÅh, nu har nedräkningen till op verkligen satt igång. Har typ varit inne på det här forumet och läst dygnet runt sen konsultation. Ringde kliniken i dag för att höra mig för lite mer om vilket implantat, framför/bakom, yta och hur mycket utrymme cc är satt på summan av operation. Hade ju liksom bestämt 300cc, men nu vet jag inte. Jag var nog så ner...Bröstförstoring04Dela
Liniis24 sep, 2010När började ni köra bil igen?Som rubriken lyder, när började ni köra bil igen efter op? Jag måste köra bil på tisdag nästa vecka och det har då gått 3 veckor sedan op, tror ni det är någon fara. Är lite rädd pga blödningen.. Bröstförstoring04Dela