Anonym användare04 sep, 2010Sjukskrivning efter OPVad står i den? Står läkarens namn där? Kommer att göra stor buk och bröst op och kommer att va hemma i ca 1 månad har Peter sagt. Bröstförstoring011Dela
Kirby04 sep, 2010Utgångsläge innan opNu ligger det bilder på mitt utgångsläge i mitt galleri. 👎 Tanken är anatomiska bakom muskeln, 375 cc och moderate plus profil. Vad tror ni om det ni som är gamla i gemet? Då jag som ni ser inte har någon byst alls så blir det bröstrekonstruktion på mig och därför är det anatomiska som enligt Dr Windh ger naturligast resultat. Jag är 170 cm lång o...Bröstförstoring015Dela
Johanna04 sep, 2010bröst efter amningHej! Jag har inga barn, men planerar att skaffa i framtiden, om ca 5-6 år. Har hört att man efter barn behöver byta implantat. Gäller detta alla och vad är orsaken? Att de har blivit hängiga och kanske fula? Eller för att man inte kan gå runt med sina uttöjda fickor? För om man ex skaffar mer än 1 barn, måste man byta ut implantat efter varje b...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare04 sep, 2010FÖRKYLD! O.p i övermorgon!Blev förkyld i önsdags och är bättre nu men fortfarande lite ont i halsen i bland och min ena näsborre är täppt titt som tätt. Har operationen i morgon hur tusan ska det fungera!! någon som vet ifall jag kan opereras i alla fall. Har ni varit lite näppt när ni opererats?? Gud jag vill verkligen att det ska bli av! Snälla svara snabbt=) Bröstförstoring011Dela
Celinus04 sep, 2010Vad bör man ta upp på konsultationen?Hej! På måndag ska jag på konsultation. Har skrivit ner en del frågor och en liten kom-ihåg-lista. Är nu ute efter lite tips på frågor och sånt som kan vara bra att komma ihåg? Vad bör jag ta med mig? Sportbh, bh? Ha på mig några speciella kläder? Tacksam för svar! Kram! Bröstförstoring09Dela
Anonym användare03 sep, 2010estetisk kirurgi ockelbo?någon som har opererat sig hos estetisk kirurgi i ockelbo? hur är er erfarenhet därifrån? Bröstförstoring013Dela
Anonym användare03 sep, 2010nackdelar med framförbröst?vad finns det för nackdelar med framför muskeln? är rädd att de går sönder lätt?Bröstförstoring014Dela
Anonym användare03 sep, 2010Hur långt innan op ska man hålla sig från alkoholen?Ja vet, frågan har ställts förut:) men hur e det nu igen? Hur långt innan op ska man sluta dricka alkohol?Bröstförstoring02Dela
Anonym användare03 sep, 201046800 kr är det rimligt??Har varit på konsultation hos Per idag, han tyckte att jag skulle lägga bakom muskeln 305 mentor anatomiska, hög profil! sa då att det skulle kosta 46800 kr. tyckte att det lät lite mycket!! vad har ni andra fått betala på Art clinik och vad har ni lagt in då? Bröstförstoring016Dela
Anonym användare03 sep, 20107 veckor. Bilder.Nu är dom lite drygt 7 veckor och jag har äntligen blivit nöjd! Lagom små och kommit ner en hel del tack vare bröstbandet jag använder. Vad tycks? :) Bröstförstoring09Dela