Anonym användare22 aug, 2010BröstbandHur högt/lågt placerade ni ert bröstband? Hur hårt? och hur länge hade ni det? Kramar Bröstförstoring06Dela
Anonym användare22 aug, 2010Boobsen - 6 dagar. Bilder!Mår riktigt bra och har inte alls särskilt ont längre! Var på möhippa igårkväll och det var lite påfrestande måste jag säga. Blev tvungen till att ta tromadol och panodil när jag kom hem. Men idag och annars så känns allt KANON! :-) Bröstförstoring015Dela
Anonym användare22 aug, 2010Vilken lycka!Vaknade i morse med en enorm lyckokänsla. Jag har tuttar!!! Jag har verkligen bröst nu. Kvinnliga former!Det är helt fantastiskt. Värt varenda krona. Dem är bara 4 dagar och det är långt till det färdiga resultatet. Jag hoppas att jag inte kommer att få några mer allvarliga komplikationer som kommer att kräva om-op, men det är inget jag oro...Bröstförstoring016Dela
Gizmo3522 aug, 2010Anatomiska över bröstmuskelnÄr det någon som har anatomiska inplantat över bröstmuskeln? Är du iså fall nöjda? Blir det häng i framtiden? Bröstförstoring03Dela
delete_anna21 aug, 2010Torr i underlivet efter OPNu efter open har jag blivit jättetorr i underlivet, antar att det beror på descutan som jag skulle tvätta mig med före Op. Någon som vet hur man blir av med torrheten? Jag ska till ungdomsmottagningen på fredag för att ta ut p-staven så jag kan ju fråga då, men det är ju ett tag kvar tills dess. Ge mig era tips! 🙂 Bröstförstoring017Dela
Carco21 aug, 2010Citadellor! Era tips till nyopererad:)Hej tjejer! Nu börjar jag bli riktigt nervös inför operationen om en vecka. Läste här på forumet att Dr Cosmo brutit armen..Usch inte det en nervös själ behöver höra..Men kliniken har inte hört av sig så antar att han kan operera ändå. Men känns ändå lite otryggt... Skulle vara jätteglad om ni vill dela med er av era tips! Har ju förstått a...Bröstförstoring023Dela
cupcake21 aug, 2010tuttarna snart 6 mån. MISSNÖJD o ledsenHej tjejer! Detta är ett långt inlägg. Önskar verkligen att någon vill läsa detta o hjälpa mig, orkar inte mer snart. Det är ett bra tag sedan jag var aktiv här på forumet. Jag har inte orkat helt enkelt. Det har känts jobbigt att se andras bröst som har bättre form, storlek, folk som är så glada o nöjda o utan komplikationer. Jag är inte m...Bröstförstoring025Dela
Anonym användare21 aug, 2010PlastikakademinTänkte bara höra om det är någon mer som försökt få tag på något där? Har ringt dem flera gånger den här veckan, utan svar. Först ringde jag några ggr på efteriddagarna eftersom jag inte haft möjlighet att ringa på förmiddagarna, men det ska tydligen vara lättast att nå dem mellan 10-12, så både torsdag och fredag har jag ringt den tiden men de...Bröstförstoring027Dela
Lifelivet21 aug, 2010KonsultationÄntligen har jag bokat tid hos Dr. Cosmo för konsultation 🙂 Dock är det först den 12jan men tiden lär väl springa iväg.. Nu ska man börja fundera och skriva ner alla frågor man har men som lätt glöms. Någon som har några tips på vad som är bra att fråga? Är väldigt tacksam för svar! 17år 160lång 48kg Konsultation hos Dr. Cos...Bröstförstoring04Dela
snuttan8121 aug, 2010Till Jordan.Hejsan. Har kommit hit från det gamla forumet där jag haft mycke bra hjälp av dig. 🙂 Opade mig februari 2009 och gjorde då ett ankar lyft och förstoring och lade implantaten över muskeln. Är jätte nöjd med allt förutom strl och formen (eller vad man ska säga)vill ha mer fejk look och större men är livrädd för att brösten börjar hänga igen plus...Bröstförstoring04Dela