Anonym användare27 jun, 2010Länk till artikel om PIPhttp://www.dailymail.co.uk/health/article-1265386/Your-breast-implants-explode-warns-British-health-agency.html?ITO=1490 Bröstförstoring00Dela
Melajsa27 jun, 2010STICKER I BRÖSTETHelloo.. Det sticker ganska mycket i mitt bröst om jag råkar nudda de,de liksom bräns till. de är i nedre delan av bröstet lite över stygnen. de gör inte ont när jag går eller sitter. bara när man råkar komma åt det... Är de typ normalt? o sen en ganska dum fråga men måste ut. - är de farligt att skratta mycket? :P Jag har skrattat so...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare26 jun, 2010Mina FRAMFÖR MUSKEL bröst två veckor :)Hej tjejer :) Här är en bild på hur mina FRAMFÖR bröst ser ut 😀. Det vänstra bröstet (det med ett plåser på) har mjuknat mycket de senaste dagarna, det har även sjunkit ned lite. Det högra är fortfarande ganska högt upp, lite kantigt och svullet...men jag vet att det går mot ett förhoppningsvis likadant bröst som det vänstra (mitt favoritbröst jus...Bröstförstoring013Dela
lajsa12326 jun, 2010sportlife ULLEVI?!Någon här som tränar på sportlife ullevi i göteborg? Har sett en hel del sillistjejer där så tänkte kolla om någon här tränar där? :) vi är ju många medlemar från göteborg här så det vore ju inte omöjligt om nån tränar där :D Bröstförstoring00Dela
Anonym användare25 jun, 2010U-muskel Hej alla fina flickor! Har inte varit här inne på ett tag! Tänkte bara kika in och låta er veta att jag fortfarande inte haft något problem med att ha under muskeln. Många heta debatter om detta tidigare, och många som "nästan rent ut sa till mig att jag antagligen skulle få problem genom att lägga under muskeln" Men icke. Inga muskelpåve...Bröstförstoring017Dela
Melajsa25 jun, 2010Vad får man INTE göra ÖVERMUSKELNHej alla tuttexperter. Mina bröst är nu 3 dagar gamla. Det gör ont när jag ska ta mig upp och när jag går. Är de något speciellt som man verkligen INTE får göra? Och vad får man göra som man inte får göra när man har undermuskeln? Tacksam för svar, glad midsommar! Bröstförstoring06Dela
85an24 jun, 2010Op 20 oktober, vill till nästa möte och bestämma storlekHar varit på konsultation. Vi pratade lite om storlekar och han börjar berätta lite och berättar om ristestet. Talade om att jag gjort det och att jag då tyckte 400 kändes bra. På konsultationen fick jag testa 400 och tyckte då det kanske kändes lite stort. Vi skulle inte bestämma storlek då men han sa att det går att lägga in 400. Hög profil var v...Bröstförstoring02Dela
nea24 jun, 2010Återbesök först efter 3 veckor?!Jag ska på återbesök först 3 veckor sedan jag opererades.. Då ska stygnen bort osv. Är detta normalt? Jag läser om att de flesta åker på återbesök inom en vecka/10dagar. Hur var det för er? Bröstförstoring07Dela
Anonym användare24 jun, 2010LEDSEN!!! Har fået ORIKTIG implantat - hvad gør jeg?Hej tjejer Jag behöver virkelig jeres hjælp og råd. Jeg fick for 8 dagar siden utskiftet ock korrigeret mine 325 cc high profile på Citadell hos Tuve og skulle have haft 325 ml mentor moderate plus da jag gerne ville have dom en aning mere platte end mine high. Jag tjekkede i går mit garantibevis og fandt ud af at jeg har fået FEJL IMPLANTAT!...Bröstförstoring04Dela
madeleines23 jun, 2010Vägde mina gamla implantatidag vägde jag mina gamla implantat för att se om det stämmer som man säger att tex 420 cc är som 420 gram. men det stämde inte. mina gamla 420 vägde 440 st. så det blev 40 gram mer än vad jag trodde. är det så att man har 440 istället för 420 då? så mina nya är 700 cc per bröst så man kan ju räkna med 1,5 kg tillsammans ungefär. ska väga mig sen f...Bröstförstoring05Dela