Anonym användare07 jun, 2010fungerar de likadant som på plastikkirurgi forum ?hej ! är ny här, har tidigare varit på plastikkirurgiforum. tar de långt tid här innan man kan se bilder ?Bröstförstoring02Dela
Emela07 jun, 2010Låg profil - bilder?Jag undrar om det är någon här inne som har implantat med låg profil och som har ungefär samma mått som jag, dvs. se min signatur. Den enda jag har hittat är denna http://www.citadellkliniken.com/broestfoerstoring_exempelbilder.php , och jag tycker det är väldigt snyggt! Vet inte om man brukar ha låg profil på människor utan lite underhudsfett och...Bröstförstoring04Dela
Emela07 jun, 2010Art Clinic UPPSALAHej, För någon vecka sen var jag på konsultation på Akademikliniken i Stockholm, men jag upplevde att det inte fanns tid för några frågor alls, även om Riika Veltheim kändes professionell. Imorgon ska jag istället på konsultation på Art Clinic i Uppsala! Ska bli spännande.:) Nu till min fråga: Är det någon som har erfarenhet av Art Clinic i U...Bröstförstoring04Dela
Vicky_gbg07 jun, 2010Jag tycker mellanrummet mellan brösten är för brett...Jag opererade mig i februari 2010, och dom har förändrats mycket. Är nöjd med storlek och form och allt, förutom det här mellanrummet som har blivit större. Framförallt när jag ligger ner.. då är mellanrummet kanske 10 cm, men när jag står helt vanligt så är det kanske 2-3 cm. Ska se om jag kan lägga in nån bild någon dag.. Jag har en fråga...Bröstförstoring021Dela
Anonym användare07 jun, 2010Vanligare med kapselbildning!!! Jag tycker var och varannan får en kraftig kapsel som måste korrigeras.. Enl kirurgerna så är risken för detta 2-4%. Det MÅSTE väl ändå vara högre risk?!?! Vad tror ni? Bröstförstoring05Dela
cupcake07 jun, 2010De har krympt o börjat göra ontHalloj! Boobsen är nu 13 v. på onsdag. De har krympt. Jag skojjar inte, varför har de gjort det? Dessutom känns de lite hårdare nu senaste dagarna samt gör ont vid vissa tillfällen. De gör ont när jag ligger på sidan, vaknar på morgonen o de hugger till ibland i det högra. Vad är detta? Någon som varit med om liknande? Är mycket fundersam :-( Bröstförstoring06Dela
Kexet07 jun, 2010Ostiopats åsikt på bröstförstoring. (och 6 veckorsfirande)Nu när det är så turbulent med framför/bakom å hackandes på varandras val och lägen tycker jag att det kan vara bra att ta ett steg bakåt i utvecklingen. Kirrurger är (oftast) kompetenta nog att avgöra vad som fungerar efter de förutsättningar de ser, men det finns alltid olycksfåglar. Jag har pga mina livsräddande operationer problem med nac...Bröstförstoring017Dela
Casiopeia07 jun, 20102 veckor kvar, nervösBorde o ena sidan vara härdad vid det här laget, men istället då det är op nr tre är jag supernervös. Alla om, men, tänk om, kanske, vet inte... bara snurrar i huvudet. Har jag verkligen valt rätt nu? Så orolig att det ska uppstå nya komplikationer. Fy, dom här två veckorna kommer gå långsamt.Bröstförstoring08Dela
Melajsa06 jun, 2010Konsultation imorgon och väldigt väldigt nervösHejsan Måste bara skriva av mig till er, imorgon är de konsultation på Proforma Clinic... Med Michael Olenius. o jag är super nervös... usch.. har inte skrivit ut några bilder på dröm bröst heller... de kanske jag borde gjort? Vet ni några speciella frågor såhär på rak arm som man verkligen inte ska missa att fråga? Jag har skrivit ner några sty...Bröstförstoring00Dela
Anonym användare06 jun, 2010bröst och träningHallå hej! Jag har hört olika bud ppå det här med träning efter en bröstoperation. Då jag tränar varje dag känner jag att det kanske kan vara lite "jobbigt" att inte träna på väldigt länge. Vad kan man göra? Kommer man kunna gå ut och gå promenader redan efter några dagar? Får man bli svettig??Bröstförstoring06Dela