Marina16 maj, 2010Operationsförberedelser - checklista och tipsHej tjejer - det frågas ofta efter vad man ska tänka på inför operationen, och jag har försökt skriva ihop en sida med lite matnyttigt, som finns under Av Intresse ovan. Eller gå via denna länk. Jag är öppen för feedback, om nåt saknas eller så... /Marina Bröstförstoring00Dela
Anonym användare16 maj, 2010Hur många timmar låg ni kvar efter operationen?Hur många timmar låg ni kvar efter operationen? Måste man verkligen stanna i närheten över natten? Jag ska ha framförplacering, så jag borde väl kunna åka hem efter nån/några timmar tycker man ju? Bröstförstoring012Dela
Anonym användare16 maj, 2010Nu har det hänt IGEN!! jag vill bara gråta!!!!!!!!!!Hade efter min förra op massor av problem med öppna sår osv. efter mitt lyft. de första såret kom redan efter 1 vecka då. Gjorde en ny op den 10e mars, har haft små.. väldigt små "sår" nu efteråt, men inget som jag inte kunnat leva med, med tanke på de förra. Men så nu idag... kände hur det ömma i bröstet, tittar på bröstet under tejpen och där.. u...Bröstförstoring010Dela
Anonym användare16 maj, 2010bild på mina 3v 325 cc tuttarfinns nu uppe på bloggen http://minabrost.blogg.se kram frida!! Bröstförstoring02Dela
Anonym användare16 maj, 2010bild på mina 3v 325 cc tuttarfinns nu uppe på bloggen http://minabrost.blogg.se kram frida!! Bröstförstoring05Dela
Anonym användare16 maj, 2010VAD TROR NI?!?!?!?! (att jag hamnar på för storlek? Edit: Marina)Jag har 175cc i egen vävnad och ska lägga in 300cc.... vad tror ni man hamnar på för storlek? Har 65/70 cm runt bröstkorg. Börjar bli smått nervös, 9 dagar kvar. :-) Bröstförstoring06Dela
Anonym användare15 maj, 2010Vilken stl tror ni är prop. till mig?Jag är ju ute efter snygga bröst;-) lite större men ändå så de passar mig.. har ca 250 egen vävnad.. funderar på 440HP... perthese.. men blir de väldigt strutiga då???? Eller Moderate plus perthese... stl? Jag har ju fött 2 barn och har ju lite hull runt midjan.. så jag kan nog bära upp mlite större...-) Bröstförstoring00Dela
Anonym användare15 maj, 2010Vad ska jag välja?! Behöver hjälp!!Snälla snälla hjälp mig!! Jag är 180 lång och väger ca 75 kilo. Har ett mått på 87 cm under brösten. Har enligt kirurgen 500 i egen vävnad villket låter skitmycket för mig. Jag har 85 b/c i bhstorlek. Jag funderar nu på att lägga in 450 cc eventuellt tom 500 cc. Vad tror ni som kan att jag kommer att få för visuell storlek efter de...Bröstförstoring00Dela
Tuvstarr15 maj, 2010Tammy Fiabema???Hej! Någon som gjort bröstförstoring (och ev. lyft) hos Tammy Fiabema i Oslo? Har ni lust att dela med er av era erfarenheter? tack på förhand!/Tuvstarr Bröstförstoring02Dela