seavalley06 maj, 2010NU är det dags!YES! Dagen har kommit, NU åker jag till kliniken! Wish me luck så hörs vi imorgon om jag överlever 😛 Bröstförstoring04Dela
LipziL05 maj, 2010alldeles för små för min smak... :(Blir så trött... jag valde verkligen FÖR små inlägg.. Känns rätt onödigt, 40 tusen åt helvete typ. Jag vill ha dubbelt så stora. Nu har jag ändå valt en bild där dom ser hyfsat stora ut för att vara mina.. bläää åååhhh.... =( Jag är inte såå storleksblind, ser att dom inte är stora liksom. Syns knappt någon skillnad med kläder, KUL! jag ork...Bröstförstoring025Dela
Kdan05 maj, 2010Hjälp NU!!!Mailat fram och tillbaks med Tuve. Och han säger att det inte är någon större skillnad mellan perthese och mentor coh 2. Vilket alla säger att det är här på forumet. Han säger att jag kan ta perthese men inte massera vilket man annars ska göra om man gör sin OP där, och att brösten då blir hårdare. Men alltså mina bröstvårtor är ganska brett isär,...Bröstförstoring08Dela
Lexxi05 maj, 2010Oroligt sinne Hej på er alla goa tjejer! Nu är det min tur att drabbas av storleksnoja.. Ska opas av Peter Cosmo den 15e juni. På konsultationen bestämde vi MP475cc, som jag redan har ändrat till MP440cc med risk för att det skulle bli för stort. Men nu börjar jag bli nojjig över om även det är för stort😲 Jag är 178 cm lång och väger mellan 62-65kg. Ble...Bröstförstoring08Dela
lajsa12305 maj, 2010Konsultation nr 2 :)kom nyss hem från konsultation nr 2 hos elisabeth på art clinic. Hon va jätte trevlig och trodde att framförplacering skulle passa mig mycket bra, för jag har en del vävnad att täcka med... Hon tyckte också high profile precis som tammy och även att 375 cc skulle se skit bra ut!!! Det känns så bra att de tyckte lika, och det va skönt att känn...Bröstförstoring020Dela
Anonym användare05 maj, 2010idag fyller mina bröst 1 vecka :)Och bilder från idag har jag nu lagt upp på http://www.minabrost.blogg.se ENJOY =)Bröstförstoring01Dela
Anonym användare05 maj, 2010En vecka kvar... Hjälp mig!Nu är det bara en vecka kvar... Kan ni hjälpa mig? Ska jag ta 275/325 eller 300/ 350. Är så rädd att det ska bli för stort med 300/350 samtidigt vill jag inte att de ska bli för små.... Min egen bröst vävnad är 200/ 250 Bröstförstoring04Dela
Casiopeia05 maj, 2010coh2, coh3, hur upplever ni era bröst?Som rubriken lyder. Ni som har coh2 och coh3, hur upplever ni era bröst? är dom mycket fasta eller mjuka?Bröstförstoring030Dela
Anonym användare05 maj, 2010Är det sant att 25-50 cc "försvinner" i kroppen?Jag har varit på konsultation idag, och det är nu bestämt att jag ska ha en framförplacering, mentor (plus? tror jag det heter) coh 1 eller 2, högprofil och 250 cc. Det såg naturligt ut! Men jag vill absolut inte ha mindre, skulle nästan hellre vilja ha lite mer, men då blir dem för stora på diametern. Är kort och smal och har 0-50 egen vävnad, hur...Bröstförstoring07Dela
cupcake05 maj, 2010Slutgiltig storlek- NÄR?Hej tjejer! Nu kom jag på att jag måste fråga er en ny sak; när får man sin slutgiltiga storlek? Sitter här hemma o är förkyld, hjärnan har helt plötsligt tid med allehanda funderingar. Hannibal tipsade om så många bra sidor o jag vill köpa undies o bikinis, har redan varit en sväng o handlat på Triumph för ett tag sedan. Krymper de, blir de st...Bröstförstoring012Dela