lottistuvis04 maj, 2010vilken storlek?varit till clinic strömstad idag, har bokat in operation 7/6 hos Bo Cederqvist. Så nu ska jag försöka komma på vilken storlek jag ska ha. Bröstförstoring02Dela
Anonym användare04 maj, 2010Hjälp med storlek??Var på konsultation den 28/4 och hade innan funderat på att lägga i mellan 250-300cc. Men på konsultationen fick jag prova 350 och 375cc, sköterskan tyckte det skulle passa min kropp bäst samtidigt som dom inte skulle bli allt för stora. (vill helst inte ha större än c-kupa) Efter lite fundering framför spegeln tyckte jag att 350 såg bra ut men...Bröstförstoring012Dela
Anonym användare04 maj, 2010Hemma igen..wiesådär, då är man opad. Allt gick jätte bra, Göran sa att allt gick så bra det kunde, inga konstigheter. Eftersom jag kom dit först av alla på morgonen fick jag rummet med den finaste utsikten, helt sjukt vackert! Kan säga att det gjorde mycket när man låg där lite halvdizzy hela dagen..att bara blicka ut över sundet. narkosen va kul...Bröstförstoring017Dela
Anonym användare04 maj, 2010Någon som har OPat sig hos Peter Tarnow på Calanderska?Jag ska operera mig hos Peter Tarnow den 2/6 och undrar om det finns några här på forumet som har förstorat brösten hos honom? Är ni nöjda? Har ni några före & efter bilder att visa? Jag ska göra framför muskeln så vill gärna se bilder på framförbröst som han har gjort. Tack på förhand 🙂 Bröstförstoring058Dela
cupcake04 maj, 2010cohesive I- när & hur mjuka?Hej tjejer! I morgon är det 7 -veckorskalas för mina boobs 😀. Gjorde dem i cohesive I. Undrar när de blir mjuka o gosiga? OCH HUR MJUKA BLIR DE? Har bakom muskel. Märker stoooor skillnad från första veckan men tycker att de är ordentligt fasta än. Undrar också över det här med "bulle" vs. "skidbacke". När vet man hur det blir? Lägger upp...Bröstförstoring015Dela
Kexet04 maj, 2010Operationsberättelse + BILDER!!Ye tjejer! nu när jag är tillbaka på banan som fungerande människa så satte jag ihop en fullständig operationsberättelse.Eftersom jag bor hos min mor och hennes dator inte klarar bildhanteringen från min kamera, har jag fixat in 2 mmsbilder, en före, uppritad och klar å en efteråt, precis efter uppvaknandet. Är ni intrsserade av att läsa lite me...Bröstförstoring05Dela
Anonym användare04 maj, 2010Hej hej Alla! Hej hej alla detta e Id@ från det andra forumet ni som minns mig vet vem jag e å så men för er som inte vet så hej på er =) tyvärr kunde jag inte ha samma nickname som på det gamla forumet men detta snarlikna får funka hehe! vet inte om någon har kört en presentations runda här inne så man har lite koll på folket som är här ??Bröstförstoring04Dela
Anonym användare04 maj, 2010Järntabletter och allergipiller och andra piller.Jag ringde precis min klinik och kollade så det var okej att ta både järntabletter och allergipiller, och det var det, tack och lov! P-piller var också okej. Tänkte bara tala om detta utifall någon mer undrade. 😀 Bröstförstoring00Dela
Anonym användare04 maj, 2010MammografiHur gör ni innan operation med mammografi ? Nu vet jag ju att de flesta av er är långt under 40 år och kanske normalt sett inte behöver göra en mammografi. Själv är jag 42 år och blev rekommenderad att göra en mammografi innan operationen. Har nu bokat tid för mammografi redan till Fredag morgon. Men i det hela vad jag kan förstå så är det ju i...Bröstförstoring019Dela
Anonym användare04 maj, 2010Vad avgör om man får en bulle upptill på bröstet?Vissa får en bulle upptill på bröstet när de op sig. Sedan finn sdet dem som inte får det trots att dem inte har bröstband o liknande. vad beror detta på?Bröstförstoring012Dela