softis8103 maj, 2010Örjan GribbeNågon som op:at sig hos honom som har bilder att visa? Bröstförstoring00Dela
Tapioeira03 maj, 2010kliar i bröstet... Hej alla... Måste bara höra om de e nån som vet... I några dagar har har mitt ena bröst kliat jättemkt.... Ibland känns det som att det är på huden... ibland känns de som att de precis är innanför... Helskum känsla me andra ord... De var ju 6 månader sen jag operera mig senast... Någon med några lugnande ord? Lr ska jag kontakta klinike...Bröstförstoring08Dela
Mollan8103 maj, 2010Fyllig med framför?Kan man få fylliga bröst, lite åt fake hållet, med framförplacering? Får man isåfall det med högre profil? Bröstförstoring05Dela
Anonym användare03 maj, 2010Snart är det min dag! Hej alla tuttlisor! 😉 På torsdag är det min tur för op... Nerverna är igång för fullt i kroppen nu och jag har svårt att sova på nätterna och vara koncentrerad på dagarna. Har velat mkt vad det gäller stl och profil, maila även min Dr om detta och vi har nu bestämt för att öka volymen till 400cc. Vet att det bara är 25cc mer men då kan jag...Bröstförstoring03Dela
Anonym användare02 maj, 2010DR COSMOS hej har bokat tid hos Cosmos men ville se om några mer har opererat sig där hur gick det kanske lite bilder eller typs tack Bröstförstoring04Dela
Anonym användare02 maj, 2010Mail Tuve Citadell?Någon som har mailadressen till Tuve på citadellkliniken? Bröstförstoring02Dela
elsklingen02 maj, 2010Framför hos Cosmo?Finns det någon här som gjort op framför hos P.Cosmo? Bröstförstoring02Dela
Anonym användare02 maj, 2010Sidor med foton på snygga bröst (ej före- & efterbilder)?Gör ett sista försök (testade på PKF för ett tag sedan) att få tips på sidor där det finns snygga foton på snygga bröst. Skulle alltså vilja se foton som inte är tagna för att visa resultatet av operation utan bara är fina foton 😀. Har letat lite efter "nude art" men inte riktigt hittat något vettigt. Bröstförstoring00Dela
Anonym användare02 maj, 2010Imorgon gäller det, börjar bli riktigt nervös..Usch..imorgon ska jag vara på citadellkliniken 7.30. Jag börjar bli toknervös och fattar inte vad som komma skall, längtar bara tills jag får komma hem igen på tisdag. Sitter och kollar på boobiesbilder och försöker peppa mig själv...aaaaaaawh. Ni får gärna hjälpa mig med lite peppwork =) Bröstförstoring014Dela
Anonym användare02 maj, 2010Hur länge var ni hemma från jobbet?Hej =) Jag funderar på hur länge man bör vara hemma? Jag har inget jätte ansträngade fysikst jobb, dock väldigt stressigt! Har även två små barn hemma, så det får lixom kombineras med en semestervecka då vi båda är hemma, för jag kan tänka mig att man behöver hjälp med dom i alla fall första dagarna? Dom är 2 och 5 år gamla. Hur...Bröstförstoring010Dela