lajsa12322 apr, 2010Det här med p-piller....alla säger ju olika,. är det verkligen nödvändigt att sluta med p-piller 3 veckor innan op?? vad säger era kirurger??Bröstförstoring031Dela
Anonym användare22 apr, 2010Hur gjorde ni med styva nippels?hur dolde ni styva nippels första tiden när man har dena hära bhn från citadell? För visst är niplarna nakna då? Kan man sätta nån tejp på kanske? tacksam för tips :) Bröstförstoring04Dela
Anonym användare22 apr, 2010Någon som ångrar storleken och tyckt att dom blev för stora?Jag är nyfiken! 😉 Bröstförstoring013Dela
Minanyatuttar22 apr, 2010Frågor om PIP på återbesökPå måndag ska jag på en försendag 6månaders kontroll. Jag har liksom en del andra PIP implantat som nu har blivit förbjudna och som det varit massa prat om. Tänkte då ha lite frågor till min kirurg när jag kommer dit,men vad ska man fråga och är det någon annan här som vill ha svar på något!? Kom gärna med tips...Bröstförstoring04Dela
cupcake22 apr, 2010Har PKF stängt ner?Hej tjejer! Lägger in en undran om PKF stängt ner? Jag kan inte gå in på den sidan. Får meddelandet "webbsidan kan inte visas". Jag hade tänkt avregistrera mig men som det ser ut nu är det omöjligt. Kommer ni in på den sidan? Har den lagt ner? Bröstförstoring031Dela
Anonym användare22 apr, 2010Min förebild - tips inför operation?Nu behöver jag lite råd och tips på hur jag bäst får ett fint resultat. Är otroligt tacksam för er hjälp och alla råd mottages tacksamt! Fakta: Jag har ammat två barn och brösten ser helt klart lite trötta ut. 159 cm lång, väger 54 kg och har 77 cm i omkrets under brösten. 19 cm från halsgrop till bröstvårta. På en konsultation jag var på u...Bröstförstoring014Dela
lajsa12322 apr, 2010Mitt ristest!Här kommer mitt ristest, har 3 dl i varje bröst. Kommer ju operera in 375 cc, så det kommer troligen bli större än detta.. :) Men har ingen större bh så kan inte lägga i mer. haha, och vill ju inte att mina små riktigt ska ramla ut :) Vad tycker ni ??? Bröstförstoring015Dela
Anonym användare22 apr, 2010Blivit förkyld, op imorn..går det?Hej tjejer! Imorn är det äntligen den stora dagen för mig. Har dessvärre blivit förkyld. inte ont i halsen men nyser ibland och är lite snuvig..Hur göra? Tror ni att jag måste ställa in open? Bröstförstoring010Dela
tuikku7722 apr, 2010Varför har man så himla ont på nätterna?Jag har väldigt ont fortfarande på nätterna. Sover halvsittandes, men vaknar många gånger när det gör väldigt ont i bröstkorgen. På dagarna mår jag bra, har inte behövt äta smärtstillande sen 4 dagar. Idag är det dag 10 efter op. Bröstförstoring08Dela
Anonym användare22 apr, 2010Har bokat in mig på konsultation hos Calle på Proforma :) Hej! Nu är jag inbokad på 3 konsultationer. Först ut är Örjan Gribbe - proforma på Tisdag, därefter Calle på proforma och sist Dr Oya på strandkliniken. Känns bra :) Har ju hört så mkt bra om Calle så jag bestämde mig för att träffa honom också! Spännande att se vem det blir tillslut :) Bröstförstoring02Dela