Anonym användare19 apr, 2010Ingen som har bilder på citadell bröst?Undrar om någon skulle vilja lägga upp lite bilder på citadell bröst? Bröstförstoring014Dela
Kexet19 apr, 2010Valt fel storlek? =/Idag skulle mina implantat besstämmas, tydligen är inte ristestet helt tillförlitligt utan jag förstod det som att det är 0,5 dl skillnad? alltså 3,5 dl =400cc och 4 dl =450cc? och jag ville ha 375cc enl. ristest (3,75dl) då hamnade jag tydligen på 425cc i implantat Men nu är frågan, blir det för stort till mig och min kropp? Blev väldi...Bröstförstoring02Dela
cupcake19 apr, 2010Diablas 1 års bröst- kan jag få liknande??Hejsan Flickor! Detta blir mitt första inlägg här :) Hette emcar på förra forumet. Passade på att byta nick, tänkte försöka gilla mina boobies också. Så nytt nick och ett försök till ny inställning gällande mina boobs. Det är inge vidare värst kul att vara missnöjd med dem, tack för allt tidigare stöd. NI ÄR GULD Nu till frågan: Hittade bil...Bröstförstoring027Dela
Kdan19 apr, 2010Bakom lika bra!Står väldigt mycket nu om implantat ÖVER musklen, och hur dåligt under musklen är. Läser man verkar det som 90% får problem. Men har ni tänkt på att tex citadell alltid är fullbokade och att dem som inte får problem lämnar forumet för dem är glada och nöjda och inte hänger här mer. Och alla dem som inte är medlemmar här som gör bröstoperation. Tror...Bröstförstoring089Dela
shiine19 apr, 20101 veckas bröst!Idag fyller mina bröst 1 vecka och dom är fortfarande så otroligt spända, hur länge kan jag förväntas gå med så här stela strutar? Känns inte som att det har blivit någon förändring alls sedan dag 3. Så ska jag på första återbesöket på torsdag men det känns lite "onödigt" när de är så svullna å stelna, vad gör han med brösten då liksom? Proform...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare19 apr, 2010Sola solarium?Nu är det vår och som en blekfis i solen känner man sig inte så välkommen! Men kan man sola solaium eller? Har man tejp på ärret går det igenom den,strålarna alltså? Känner mig som rutten och viiit!!! Bröstförstoring04Dela
Anonym användare19 apr, 2010Vad har Dr. Cosmo sagt till er om att lägga framför?Dr. Cosmo är duktig på att svara snabbt på mail men svaren är alldeles för korta. Jag har frågat honom om han skulle kunna tänka sig att gå med på att lägga implantaten framför muskeln istället för bakom samt varför han isåfall endast gör bakom. Svaret jag fick var: "Över muskeln är enligt mig inte så fint, blir oftast en kant runt implantatet...Bröstförstoring020Dela
hotshotbabe19 apr, 2010Dom blev föööör småååå :'(Dom blev för småååå... allt detta missnöje tack vare att min kirurg inte kom ihåg att vi ändra storlek på telefon.. ska snart på 2a återbesöket efter lite mer än en månad sen op så vi ska diskutera.. hur det vart som det vart.. Bröstförstoring059Dela
Lilla Jag19 apr, 2010Vad är tubulära bröst?Ja, jag är nog rätt dum enligt många, men vad tusan är tubulära bröst? Jag har läst i massa trådar om tjejer som säger sej ha tubulära bröst, nu vill jag ha hjälp att få en förklaring. :-) Tack på förhand! Bröstförstoring05Dela
Anonym användare19 apr, 2010Denna tråden kan städas bortHu, det här känns mindre kul men men, jag vill ha era åsikter om utgångsläget..Har försökt att ljusa upp bilderna lite, ser inte såå skum ut i verkligheten..men det är visst kallt idag 😉 Vill ju helst slippa lyft, lägger in en bild där jag har armarna rakt utsträckta med, då ser man ju iaf bröstvecket..upplever dom som tomma efter att ha ammat...Bröstförstoring06Dela