minafi118 apr, 2010Jörg Bohn-areTänkte att vi ska samlas igen på nya forumet! Vi som ska eller har op utav jörg skriv in dig här! ❤️ Bröstförstoring053Dela
Anonym användare18 apr, 2010Känner ni implantatet under bröstet?Hm... när jag böjer mig fram litegrann och greppar runt brösten så känner jag tydligt under implantatet så att säga. Det känns alldeles gropigt, ungefär som bubblor eller körtlar... Är det fler som upplever det så? Mest känns det på ena bröstet - "det fina bröstet" känns slät och fint. Bröstförstoring09Dela
Anonym användare18 apr, 2010Graviditet _efter_ op, erfarenheter och bilder??Hej tjejer på nya forumet!!! Jag och min kära sambo har äntligen bestämt oss för ännu en knodd... :) Att det var 3 mån.sen jag opererade mig känns inte som en väsentlig fråga egentligen, väsentligt möjligtvis men absolut inte bestämmande... Frågan är ju självklart, någon här som har erfarenhet utav graviditet, amning osv efter operation? Hels...Bröstförstoring00Dela
Anonym användare18 apr, 2010April 2010 är min månad! Vilka här är det som opas nu i April?? :)På förra forumet gjordes en lista på alla som Opas just den månad som är, så vi kankse ska få ihop en här också? Eller vad säger ni?? ;) Skriv när var och hur du ska opas!! =) Bröstförstoring059Dela
Anonym användare18 apr, 2010Ni som ÄR opererade och hade urammade häng,framför el. bakom?jag undrar nu över detta stora problem med framför eller bakom... Ni som har blivit opererade.. och haft urammade hänh.. mer eller mindre.. vad valde ni(framför/ bakom) och hur är det idag ? Vill försöka få ett hum om hur ni känner och hur många som ångrar valet samt fått problemBröstförstoring014Dela
Anonym användare17 apr, 2010"Lyfter" högprofilen bakom muskeln?Att den lyfter vid framförplaceringen förstår jag men är det ens lönt att ta den när man ska ha bakom? Jag har siktat in mig på max 345cc, ska det "lyftas" med hjälp av profilen så hamnar jag på rätt höga cc..Bröstförstoring01Dela
Anonym användare17 apr, 2010Beviljar försäkringskassan alltid sjukskrivning för bröstförstoring?Bara undrar om det är någon som vet, så det inte blir en massa strul med pengarna!! ( ska vara sjukskriven tre veckor) Bröstförstoring011Dela
Anonym användare17 apr, 2010Citadellor, hur har ni det med muskelpåverkan?Är på väg att opas på Citadell men man blir ju allt lite "svettig" när man läser om muskelpåverkan, att vissa som har bakomplacering knappt kan öppna en syltburk eller packa varor utan att tuttarna far omkring o skapar obehag... Vet att det var ett gäng citadellor på gamla (PkF?) forumet, hoppas att några hittat hit.. Hur har DU det med muskelp...Bröstförstoring054Dela
minafi117 apr, 2010har någon hunnit......lägga ut bilder ännu på detta forumet? har inte sett till en enda, o antingen finns där ju inga eller har jag missat nåt! 🙂 Bröstförstoring04Dela
Anonym användare17 apr, 2010Nya tag!Jaha, då är man medlem här då. Tack vare "emcar" från plastikkirurgiforum. Hoppas verkligen att detta är bättre uppdaterat och att man faktiskt kan få känna sig som en medlem :) Någon nämnde att man kunde skriva till admin här, vad skrev ni? - Myran Bröstförstoring02Dela