Emelieen16 maj, 2011Bilder på brösten *3månader*nu är mina bröst 3½månad :D oj vad tiden går fort, känns som jag nyss låg på operationsbordet! ärren hoppas jag bleknar mer! Bröstförstoring022Dela
Anonym användare16 maj, 2011Ta sig från Arlanda? Måste ta mig från Arlanda till Proforma. Taxi blir smidigast.. Har ni tips på bra taxi bolag som inte kostar miljoner ? Hihi, inte så jag åker till Srhlm ;) Bröstförstoring07Dela
Juli1116 maj, 2011Konsultation bokad på Proforma!17 maj Har nu ombokat tiden till Örjan istället då tidpunkten passar mig bättre. Nu hoppas jag att han kan göra så naturligt som möjligt :) 16 maj Har idag bokat en konsultation hos Mikael Olenius på Proforma i september. Känns på något vis lite mer på riktigt nu. Spännande! Velade mellan Örjan och Mikael men kände spontant mer för Mikael...Bröstförstoring017Dela
Mikaela.G16 maj, 2011Någon som gjort lyft+förstoring?Är det någon som har gjort ett ankarlyft+förstoring och isåfall hur blev ärren ? är rädd att det inte ska se klokt ut med "massor" av ärr.. Sen har jag en del vävnad själv också , säkert 300 iallafall.. och funderar på att lägga in 400cc hög profil. vad tror ni , blir det bra ? Bröstförstoring00Dela
Smurfen16 maj, 2011Någon mer som har korrat symmastia?Ja, som rubriken lyder..Undrar om det är nån mer här inne som har op:ats för symmastia? Känns som om det är väldigt ovanligt och att jag är ensam om det. Undrar bara om det någonsin går att bli bra? Blir så trött och less på alla operationer. Brösten ser fortfarande för jävliga ut. Är helt deprimerad och vill bara gråta. Gjorde 4:e...Bröstförstoring011Dela
Anonym användare16 maj, 2011Så j*vla nervös!Nu sitter jag på tåget påväg in till Sthlm och Proforma för en konsultation hos Örjan. Tror aldrig jag har varit såhär nervös förut och jag har varken kunnat äta eller göra något annat. Jag har aldrig visat mina bröst för någon innan då jag hela livet skämts så otroligt mycket för dem och nu ska jag helt plötsligt göra det. Gud vad jag har on...Bröstförstoring018Dela
Anonym användare16 maj, 2011Vad är bra att ha med sig till kliniken?Hej! Vad kan vara bra att ha med sig när det är dags för operation? Vad för slags bh ska man ha efter operationen? Mvh Sandra :) Bröstförstoring06Dela
Anonym användare16 maj, 2011325cc eller 345 cc?? Opereras snart!Ska opereras 23 maj av Peter Cosmo i Landskrona. Tvekar mellan 325 cc eller 345 cc MP??? Han säger att 345 ger aningens mer "put", men att det är en smaksak. Någon med erfarenhet eller tips? Bröstförstoring07Dela
stjärna8416 maj, 2011op den 31/5mina operations papper står de kl 7,00 bara. När blir då operation, går de snabbt därefter eller måste man sitta o vänta flera timmar? Bröstförstoring06Dela
Angelica15 maj, 2011Stort mellanrum :( ngt att göra?Hej tjejer! Jag har hela tiden vart super nöjd med mina nya bröst. Men på sista tiden har jag blivit mer å mer skeptisk till mellanrummet.. :( Finns det ngt att göra? Ide ringa kliniken å be om besök eller är det bara att acceptera? Kram på er!Bröstförstoring07Dela