Anonym användare16 maj, 2011När märker man om man har kapsel??När brukar man märka om man har fått kapselkontrakur?? Kommer de tidigt eller sent efter en bröstförstoring???Bröstförstoring03Dela
Gammalfjortis16 maj, 2011Hur länge sov ni "sittandes"?Som rubriken lyder :) Hur länge sov ni halvsittandes? Jag sover fortfarande så (7 dagar sen op) och det börjar tära en hel del på ryggen nu! När jag ligge ner helt så kommer jag fortfarande inte upp själv så jag lär nog få fortsätta sova så här ett tag till.. Bröstförstoring019Dela
Anonym användare16 maj, 2011Op den 13/6 på HermelinenWohoo nu börjar de närma sig, op den 13/6 hos Olafur på Hermelinen! 👍 Ska på en andra konsultation den 26:e för att fastställa rätt inlägg. På första konsultation blev det bestämt 425cc hög profil men jag har ändrat mig till 350cc hög profil. Grejen är den att mitt vänstra bröst än mkt plattare än det högra och Olafur tyckte inte det var så sp...Bröstförstoring09Dela
Anonym användare16 maj, 2011Värdecheck alla proformatjejer :) Om man går in på Proforma Clinic på Facebook och gillar dom samt bjuder in minst 15 vänner så får man en värdecheck hos dom till ett värde av totalt 10 000kr! ex 1500 kr rabatt på valfri op vid op gratis ärrsalva värt 350 gratis konsultation mm. och mycket mycket mer ;) Bröstförstoring021Dela
Sanela16 maj, 2011Dr. Göran SandenHej Är det någon här som gjort sin OP hos Göran Sandén i Malmö nyligen? Skriv gärna allt, negativt och positivt av din upplevelse därifrån. Jag kann inte se bild her, da jag är ny medlem. Men har du bild vill jätte gärna jämföra lite med andra som jag tycker är fina. Ska ha med mig bilder till konsulationen! Tacksam på forhåndBröstförstoring01Dela
Anonym användare16 maj, 2011Vad packa till kliniken vid operation?Opereras på citadellkliniken 23 maj och kommer få cosmotuttar! Vad ska man ha med sig? vad ska man inte ha med sig? Bröstförstoring04Dela
Anonym användare16 maj, 2011Nån som opereras på citadellkliniken 23 maj?Opereras 23 maj på Citadellkliniken i Landskrona, någon som ska opereras då oxå? Sjukt nervös av förväntan! Bröstförstoring00Dela
Boobydoll16 maj, 2011Får eller får inte opererasÄr det någon som har fått ett "NEJ" till op. pga häslofrågor? Jag har ganska lågt blodtryck (INTE för att jag tränar hårt haha) och undrar om det kan medföra risker vid opertion. Vill inte ha förberett mig mentalt under en lång tid för att sedan få ett "nej, du är ingen bra kandidat". Bröstförstoring06Dela
Boobydoll16 maj, 2011Välja op.datumJag undrar om man som patient får alternativ på op.datum eller om det är väldigt begränsat med val? (Jag ska till Citadell, Dr Cosmo) Bröstförstoring02Dela
mooinooi16 maj, 2011Dr SandenHej! Jag opererades 11 februari 2010 hos Dr sanden och är inte nöjd för fem öre. Mitt högra bröst hänger så pass mycket att jag inte ens ser min bröstvårta uppifrån. Jag har vart på ett återbesök i höstas men som Göran alltid är var han väldigt nonchalant och sa att dem är hur fina som helst, vilket även Birgitta (ssk) sa. Nu har jag krävt ytter...Bröstförstoring017Dela