Deluxe04 maj, 2011Så många som är missnöjda / emot bakomplacering..... finns det några som är nöjda & inte har fått alltför mkt komplikationer?.. :S Bröstförstoring027Dela
Deluxe04 maj, 2011Järntabletter innan op?.....Det kan väl inte vara någon fara?.. Läst igenom alla papper men inte hittat något om de,, vad tror ni? Bröstförstoring03Dela
Anonym användare04 maj, 2011Anatomiska framförOm runda framför skulle ge en risk för synlig kan över bröstet, kan anatomiska ge en bättre övergång? Jag har varit från början helt inne på runda för det känns som det bästa valet ifall impantatet snurrar. Också för att jag redan har lite häng så känns som om runda hjälper i lyftet, men jag kan ju ha fel. Bröstförstoring04Dela
Michaelai04 maj, 2011Mentor vs PertheseHallåj :-) Ska på min andra konsultation den 26de och är rätt säker nu på att jag vill ha Mentor pga att Perthese tappar formen (vad jag läst av dom flesta) stämmer det eller hur upplever ni som har perthese deras fasthet? ... Alltså typ att om man har något tajtare så trycks brösten in och upplevs mindre? Jag är inte ute efter ett par natu...Bröstförstoring021Dela
_Petra_04 maj, 2011Råd/Tips utefter mina förutsättningar? *förebild*Nästan bara en månad kvar till operationsdatum, och allt snurrar fortfarande i huvudet. Är mest osäker på placering tror jag. Utöver det hade jag tänkt ganska små implantat, 250-300cc. Sen om jag ska ha texturerade eller släta har jag ingen aning om... Vad tror ni? Jag har ingen aning om vad som är bra resp. dåliga förutsättningar. Jag vet he...Bröstförstoring014Dela
Erixoon04 maj, 2011Konsultionsfrågor?Jag ska på konsultion den 19:e maj på proforma clinic hos Calle. Det står helt still i mitt huvud vad man ska ha med sig för frågor. Har ni haft med er bilder på bröst ni tycker är fina och på sånna ni tycker är fula? Bröstförstoring03Dela
Erixoon04 maj, 2011Carl-Johan GustafsonÄr det någon som har något att säga om Calle? Har hört mycket bra om honom och ska dit den 19:e maj för konsultion. Är han mest för bakom eller framför placering? :) Bröstförstoring011Dela
Anonym användare04 maj, 2011Kan inte sova Har tappat bort räkningen men opererade brösten den 16 mars i allfall=) Men kan inte sova bra på nätterna, min fråga är kan man sova på sidan och magen nu eller? tycker att jag fortfarande e lite ömm i brösten. Hur har ni andra haft det och har det? Bröstförstoring07Dela
natalie04 maj, 2011Shit vet inte om jag har tagit för stort *osäkerHej alla glada!! Va på Proforma clinic idag i stockholm, allt gick toppen kändes inte konstigt alls... Men nu står jag i valet & kvalet om jag har tagit för stort 420 cc... Det va det eller 375 cc men valde 420 cc men tror nu att det kommer bli för mkt, vill ju inte se ut som Dolly Parton direkt... =( Suck va jobbigt det vart nu... Doktorn sa...Bröstförstoring059Dela
natalie04 maj, 2011Operation om 2 veckor och 6 dagarHej! Ska göra min op om 2veckor & 6dagar har inte vart med här så länge men hur blir jag bonusmedlem vill också kunna se andras operationer =( rädd för att jag kanske har tagit för stor cc =( Hoppas ni har en toppen kväll & tacksam för svar Bröstförstoring021Dela