emme04 maj, 2011Bilder på mina nybakade 440 hpSå här ser de ut 2 dagar efter op. Längtar tills det har gått lite längre tid o de börjat mjukna o hänga till sig lite. Bröstförstoring042Dela
Anonym användare04 maj, 2011Hur lång tid till lånebesked?Ni som tagit lån via Human finans, hur lång tid tog det innan ni fick veta om det blev godkänt? Bröstförstoring01Dela
Malin8804 maj, 2011Video på mina bröst, klyftan veckar sig.När jag har haft bh är mina bröst sjukt skumma. Speciellt på vänster bröst. De är stramt och helt knöligt vid klyftan. Och om jag trycker in bröstet mot klyftan är det stora veck längs med kanten. Det va värre innan jag filmade för det lägger sig efter jag masserat ett tag (tur det) Men förstår inte vad det kan va? Det är ihåligt där jag trycke...Bröstförstoring013Dela
Anonym användare04 maj, 2011woho nu sitter dom där!Operationen gick super:) Jag mådde förvånansvärt bra efter och gick och kissade nästan på en gång. Fick åka hem på eftermiddagen och de gick super, väl hemma så la jag mig men var även uppe och tittade på tv åt mat och kollade på bb :) I morse va de jobbigt att ta sig ur sängen men när ja väl kom upp o rörde på mig har de gått bra, jag...Bröstförstoring025Dela
nina880904 maj, 2011Bytte av implantat 375cc till 650ccHej idag har jag 375cc medel profil ska ändra till 650cc hög profil jag är 164 och 60kg de jag undrar är kommer de bli för mkt vill inte ha som Carolina Gynning hade men ändå inte små heller då jag inte är så smal om ni har bilder eller råd skriv gärna tackBröstförstoring03Dela
Anonym användare04 maj, 2011Får man prova implantaten igen på op-dagen?Jag känner mig dum som inte tog en bild av mig själv när jag provade implantaten under konsultationen. För jag minns verkligen inte hur jag såg ut i dem. Är det någon som har fått prova implantaten (den storleken man bestämt sig för under konsultationen) igen på op-dagen, innan det är dags att lägga in dem? Har bestämt 375cc med kirurgen, m...Bröstförstoring09Dela
Medevi04 maj, 2011Ingen risk för DB med tomma bröst??Kollar på bilder o funderar över det här med db och framför /bakom placering.. blir inte klok. är det så att om man har tomma små bröst så är risken mindre..? den största risken är alltså om man har bröst som är väldigt fasta ..stora eller små kvittar ?? Bröstförstoring01Dela
Cosmoskatten04 maj, 2011Vi som opas 6 maj-2011Hej! Jag skall opas på fredag på Plastikakademin, jag undrar om det är någon annan som opas just på fredag som vill följas åt och dela tankar med mig på resans gång, hade varit jättekul. Så haka på 👍 Bröstförstoring00Dela
stjärna8404 maj, 2011Någon som gjort lyft+ implantat på 450?Hej någon som har gjort lyft och lagt in 450 cc? jag kommer ha 150-200 egen vävnad och sedan ska jag lägga in 450 cc, någon som har bilder som jag kan kolla på? Bröstförstoring010Dela
Pixel04 maj, 2011Ångest efter min konsultation med Örjan Gribbe =(Jag förväntade mig att vara glad och upprymd efter konsultationen som jag så länge längtat efter men istället känner jag precis tvärt om. Vet nu inte ens om jag vågar operera brösten över huvud taget. Örjan Gribbe i sig beror det absolut inte på. Honom kan jag inte säga något ont om. Jag upplevde snarare honom som väldigt rak och ärlig vilket...Bröstförstoring051Dela