hallonbåt03 maj, 2011Förstöra muskeln, bakomplacering?Kan man förstöra bröstmusklerna vid operation så man blir handikappad/ inte kan använda dom som vanligt igen? Bröstförstoring014Dela
vanessa8203 maj, 2011va fan e de med folk????Pratade me min kompis idag,hon frågade hur de gick på konsultationen.........jag vet hur hon e och tänkte att jag vågar aldrig säga att jag ska lägga in 700cc......så jag sa jo de gick bra jag ska lägga in 550........hon nästan skrek i telefonen,amen va fan de kan du inte göra de kommer inte se klokt ut,du kommer se ut som dolly parton.....du måste...Bröstförstoring033Dela
inevitable9003 maj, 2011Normalt? Bild!Har skrivit om mitt problem med rippling tidigare, har bokat in återbesök i veckan för att kolla upp detta. Är osäker ifall det är anledning till korrektion, vad tror ni, ifall det ser ut såhär även med behå? Om det är något man bara får accceptera.. Bröstförstoring02Dela
Patte8503 maj, 2011Efterlyser bilder ! 700cc-800cc + lite rådSnälla ni som har bilder skriv gärna, hur ni har det med era bebisar, jag skall byta ut mina 500cc till 800 har jag tänkt! Hur är det med era ryggar? Och glöm inte vill gärna se bilder plessss...... Min nästa op är den 24 maj vill säga väldigt snart :) Tack på förhand alla ni underbara i detta forum!Bröstförstoring026Dela
Anonym användare03 maj, 2011Hjälp snabbt! Otejpade ärr i några timmar, kan det skada?Skulle byta tejp nu och smörjde in med cicatrix, den tog ju toklänge att torka så jag lade tejp-rullen framme på ett lågt bort medan jag satte mig här igen för att vänta på att salvan skulle torka in - det skulle jag ju inte ha gjort. Nu när jag skulle gå och tejpa igen så hade min hund typiskt nog hittat rullen och den var ju jäääättegod att tugga...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare03 maj, 2011Vart hitta Dr. 90210? Vart kan jag se på programmet 90210? Det går väl att se online? Bröstförstoring010Dela
honeybunny03 maj, 2011Göra åt muskelpåverkan ?Mejlade gribbe igår då jag får väldigt ont i mellan åt i högra bröstet och de är även i de bröstet jag känner obehag när jag spänner muskeln. När jag mejlade honom så kunde han inte säga på rak arm vad de var men trodde att de kanske var muskelpåverkan. Vet ni om han då gör omoperation gratis eller mot mindre kostnad? Finns det något att g...Bröstförstoring036Dela
sophieh03 maj, 2011vänta tills man fått alla barn man ska ha?Jag har varit inne på en förstoring nu i...8år. Fick barn för snart 1,5år sen och mina bröst ändrades rejält, till det sämre. Vi vet att vi vill ha ett till barn, men för det måste man ju ha sex och jag kan knappt slappna av när vi har det pga brösten. Dels därför vill jag göra en förstoring NU, nyss. Men samtidigt vill jag vänta med tanke på att m...Bröstförstoring012Dela
Erika03 maj, 2011Imorgon gäller det ;DSka om ca. en timma börjar resan ner till Landskrona och imorgon är det äntligen dags för op. Börjar bli nervös nu, trodde inte det skulle komma förrän imorgon :) Längtar sååå! Fast tror min pojkvän är mer nervös än mig, han har varit det i några dagar nu. Speciell över narkosen. Så ha fått försöka intala honom att allt kommer gå jättebra ;P...Bröstförstoring019Dela
Anonym användare03 maj, 2011Snart e de dags :)Nu ska jag dusha sen är de dags att åka kommer op 09.15 :) börjar bli nervös nu :)) Wiie snart är tuttarna på plats ;) Bröstförstoring06Dela