Anonym användare03 maj, 2011ska man undvika tränaför att slippa muskelpåverkan....://? Bröstförstoring02Dela
CeeJaay02 maj, 2011velar 550 el 580 ???Har nu varit på konsultation hos Peter Cosmo...Och de gick jättebra!! Gillar hans attityd och sköterskorna är ju underbara! =) De va lite lustigt men han visste typ direkt att jag ville ha lite större implantat.. ? hehe! Vi kom fram till 550 hög profil.. men om jag skulle ändra mig ang storlek skulle jag mejla honom! Ev. 580 ultra hög p...Bröstförstoring013Dela
Anonym användare02 maj, 20112,5 mån bröst och fortf. SJUKT MISSNÖJD :(Ja nu har det gått lite drygt två månader sedan jag opererades. Jag har sedan dag 1 inte alls varit nöjd med varken storlek eller utseende. Dom verkar heller inte ändras särskillt mkt i sitt utseende eller storlek. Jag la in 425/450 cc och dom är mkt mindre än dom som tex. lagt in 375 cc med samma utgångsläge som mig. Jag har dessutsom drabbats av...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare02 maj, 2011UTOMLANDS MED 2,5 MÅN. BRÖST?Jag ska åka utomlands om lite mindre än två veckor. Det jag undrar är om det är farligt eller så eftersom brösten är relativt nyopererade? Andra som åkt utomlands med "nyopade" bröst? VAd bör jag tänka på? Bröstförstoring05Dela
linalisa02 maj, 2011Större risk för BO/dubblaveck?Är risken för BO samt dubbla veck större när man flyttar ner implantatet, gör fickan större? Ni som gjort detta, har ni haft problem med det?? Alla svar uppskattas! Bröstförstoring02Dela
Anonym användare02 maj, 2011Försvinner rippling?Hej! Jag op:ade mig på KKAB falköping hos Stefan Modin den 20e april. Misstänker nu att jag fått rippling på båda(!!!) brösten. Fram i klyftan på höger och sen utsidan på båda... Känns jättetråkigt och blir superledsen när man lagt så mycket pengar på en op.. Har iaf lagt 350 cc bakom muskeln. Mentor siltex m+ coh.1 Som tur är syns det inte...Bröstförstoring014Dela
Anonym användare02 maj, 2011Ristest, 580cc. Bilder!!! Vad tror ni om detta? Ska på min andra konsultation på torsdag, Citadellkliniken Johan Nordquist. Har i princip bestämt mig för denna storleken, profil MP, men vill gärna höra era synpunkter och åsikter :P Dela med er, vettja!! :) Bröstförstoring09Dela
Greta02 maj, 2011Hur många % får komplikationer?hur många av de som gör bröstförstoringar får någon komplikation? finns det statistik på det? Bröstförstoring010Dela
Anonym användare02 maj, 2011Varför säger kirurgerna olika?? HJÄLP!!Hej. Kom precis från min andra konsultaion på 3 dagar. Har varit på två olika ställen. Jag vill göra en bröstförstoring men måste även göra ett lyft då jag har rätt hängiga bröst =( Båda kirurgerna var enade om att det krävdes ett lyft samt förstoring men sen vart det delade meningar. Kirurg ett säger: Att jag ska ha anatomiska impl...Bröstförstoring09Dela
Anonym användare02 maj, 2011Spekulations tråd Förebilder och vad ni tror kan passa?Ser att en del laddar upp bilder på sig själv före op och undrar. Så tänkte att detta skulle vara en just sådan tråd för jag själv vill ha tips och råd om just detta. Mvh Bröstförstoring018Dela