Nymfetamine02 maj, 2011Vi som ska opereras i juni 2011Den 29:e juni är det äntligen dags för mig! :D Bröstförstoring02Dela
Anonym användare02 maj, 2011Victoria secret (om någon undrar över storlekarna, tull, moms)Hej! Förra veckan gjorde jag slag i saken och beställde från victoriasecret.com. Hu för att besluta sig för vilken storlek som -kanske- kunde passa. valde expressleverans som tog torsdag-måndag att bli levererad. Totalt ordervärde med frakt ca 2000 sek. Tull/moms landade på 544 kr. Jag har finkammat nätet på någon som kunde berätta om sto...Bröstförstoring02Dela
Danni02 maj, 2011Bröstförstoring +lyft i stockholm, vilken klinik?Halloj! snälla hjälp mig lite här i bröstdjungeln;) har bestämt mig att göra en bröstförstoring+lyft efter att ha ammat 2 barn, så känner jag inte igen min bröst längre:( Skulle vilja att nån rekommenderade nån bra klinik i stockholm som ni har erfarenhet av, ska man har runda eller anatomiska? under eller över muskeln?, vad behöver jag tänka på?...Bröstförstoring06Dela
Anonym användare02 maj, 2011Kompilkationer efter operationHur vanligt är det med komplikationer efter en bröstförstoring? Jag har under en längre tid funderat på en bröstförstoring men är rädd för att min bröst skall bli förstörda eller att något ska bli fel. Hur har det gått för er? Har någon ångrat sig? Vill verkligen ha större bröst! Bröstförstoring01Dela
Anonym användare02 maj, 2011Någon som är riktigt duktig? Jag ids inte lägga ut bilder här... Men hade gärna velat höra tips på vad DU skulle göra om du hade sett ut som mig.. Har BO problem o är inte riktigt nöjd på formen med brösten.. Men du som känner att du är duktig och skulle vilja hjälpa mig så snälla hör av dig..... Bröstförstoring00Dela
Anonym användare02 maj, 2011Bröstförstoring under lokalbedövning (youtube-klipp)Jag hittade detta intressanta klipp på hur en tjej får sin bröstförstoring under lokalbedövning. Själv är jag en av dom som är rädd för narkosen, men skulle nog heller inte utsätta mig för att opereras medan man är vaken. Måste ju vara jätteläskigt att känna dofter, ljud och att veta att dom har händerna i min kropp! Haha! Vad tycker ni,...Bröstförstoring012Dela
Anonym användare02 maj, 2011Växter brösten mycket efter operation?Vet att brösten kommer ändra sej lite efter operationen. Tog av min bh för första gången igår (3 dagar efter op) för jag var så nyfiken 🙂 De såg väldigt fina ut men svällda. Ungefär när är de"klara"? Kommer underpolen bli större efter att man använt bröstband och bh:n? Kändes som de stod väldigt mycket rätt ut nu haha.. Bröstförstoring012Dela
trill02 maj, 2011Skillnaden på de två Citadellklinikerna?Vad är egentligen skillnaden på de två Citadellklinikerna? Jag fattar inte. Kör de med samma metod båda två, eller är det bara den ena som använder tortyrbehå och gör skidbackebröst, mm? Har läst lite på forumet och det verkar som att Ron van Raath är den ende av citadellkirurgerna som lägger implantat framför muskeln. Om man vill ha typiska "c...Bröstförstoring017Dela
Anonym användare02 maj, 2011Hur vanligt är nedsatt känsel i brösten efter op?Hej! Jag har lite funderingar kring nedsatt känsel efter bröstförstoring. Hur vanligt är det? Hur många tappar känseln permanent? Försvinner all känsel eller blir det bara mindre? Tänker att det skulle vara lite obehagligt att se att man har bröst men inte ha någon känsel alls :S Tacksam för svar ni som har gjort op!! Bröstförstoring020Dela
butterfly01 maj, 2011KKAB-stöd + bröstveckJag är opad på KKAB och blev rekommenderad att ha mjuka tygtoppar och något som inte tryckte eller liknande.. Alla andra verkar ju ha sportisar dygnet runt, ialla fall ngt som ger stöd. Jag sover utan något alls.. Är detta dåligt för brösten? Hur har ni andra gjort som opat sig där? Vad sa kirurgerna/ssk till er? Sen har mitt ena bröst fått e...Bröstförstoring02Dela